توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
فروشگاه مقاله

دانلود کتاب طب فشاری/PDF

طب فشاری چیست؟ طب فشاری یا فشار درمانی یک روش درمانی باستانی است که خاستگاه آن چین است و امروزه هنوز بسیاری از آدم‌ها برای مقاصد مختلف از طب فشاری استفاده می‌کنند، از درمان بیماری‌ها گرفته تا القای آرامش و تسکین به جسم.

کتاب ارزشمند طب فشاری

  • : طب فشاری
  • نویسنده: کریس جرمی، جان تیندال
  • مترجم: ابوالفضل ارجمند
  • شاخه: متافیزیک و طب مکمل
  • تعداد صفحات: 170
  • فرمت کتاب : PDF
  • :  6000 تومان
  • حجم فایل : 10MB
دانلود کتاب طب فشاری/PDF
دانلود کتاب طب فشاری/PDF

این کتاب شامل

1-طب فشاری برای دردهای عمومی
2-گیاهان و روغن های دارویی
3-درمان بیماری های شایع

معرفی کتاب طب فشاری

طب فشاری چیست؟

طب فشاری یا فشار درمانی یک روش درمانی باستانی است که خاستگاه آن چین است و امروزه هنوز بسیاری از آدم‌ها برای مقاصد مختلف از طب فشاری استفاده می‌کنند، از درمان بیماری‌ها گرفته تا القای آرامش و تسکین به جسم.

هر چند طب سوزنی روشی است که بیش‌تر در چین به‌ طور گسترده استفاده می‌شود، اما طب فشاری اساساً همان است اما بدون استفاده از سوزن. طب سنتی چینی می‌گوید هر فرد در تمام بدن ‌اش نقاط طب فشاری دارد، که در امتداد کانال‌ های انرژی قرار گرفته ‌است.

چینی ‌ها باور دارند نیروی زندگی، یا چی در یک فرد به این نقاط انرژی سرازیر می‌شود و اگر این نقاط دچار سکون و رکود شده ‌باشند، طب فشاری یا فشار درمانی می‌تواند به برانگیختن ‌شان کمک کند.

بر اساس یک نظریه‌ی چینی، ۱۲۲ کانال اصلی در بدن وجود دارد، که به اندام‌ های اصلی متصل است و به حفظ توازن بدن کمک می‌کند. اگر یکی از این نقاط در کانال انرژی دچار ناهماهنگی شود، می‌تواند درهای جسم را به روی بیماری و درد بگشاید.

متخصصان طب فشاری عموماً از انگشتان، کف دست‌ها، یا آرنج‌ها استفاده می‌کنند تا به هر یک از این نقاط فشار وارد کنند و به آرامی آنها را ماساژ دهند تا انرژی موجود در کانال‌ها را دوباره به جریان بیندازند. بسیاری از آدم‌ها برای تسکین نوعی درد به متخصص طب فشاری یا فشار درمانی مراجعه می‌کنند.

تصاویری از کتاب/

دانلود کتاب همه کودکان تیزهوشند اگر …/pdf

دانلود کتاب انرژی درمانی عملی/PDF

دانلود کتاب همه کودکان تیزهوشند اگر …/pdf

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا