توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.

دانلود کتاب اسطوره ها و افسانه های سرخپوستان آمریکا pdf

دانلود کتاب اسطوره ها و افسانه های سرخپوستان آمریکا pdf

دانلود کتاب اسطوره ها و افسانه های سرخپوستان آمریکا
دانلود کتاب اسطوره ها و افسانه های سرخپوستان آمریکا pdf

نام کتاب

اسطوره ها و افسانه های سرخپوستان آمریکا 

نویسنده

ریچارد ایرودز ، آلفونسو اریتز + به اهتمام ابوالقاسم اسماعیل پور

موضوعات

حکایاتی پیرامون آفرینش انسان + سرزمین پیدایش + چشمان روح بزرگ + هفت خان قهرمانان, غول ها و غول کشها

رمز (پسورد)

sirafiha.ir

تهیه توسط

ناشناس

حجم

8.27 مگا بایت (MB)

قالب کتاب

PDF – پی دی اف

منبع الکترونیکی

sirafiha.ir

کتاب اسطوره ها و افسانه های سرخپوستان آمریکا اثر ریچارد ایرودز ، آلفونسو اریتز با ترجمه ابوالقاسم اسماعیل پور است؛ این کتاب جدیدترین و تقریبا کامل ترین مجموعه ی اسطوره ها و افسانه های سرزمین پهناور سرخپوست نشین آمریکای شمالی است که توسط دو تن از متخصصان انسان شناسی و فرهنگ عامه در دهه ی پیش، از نو گردآوری شده است. از آنجا که هدف اصلی این مجموعه تنها ارائه ی نمونه های روایی اسطوره ها و افسانه های سرخپوستان بوده ، فاقد تحلیل و نقد و بررسی فرهنگستانی از تاریخ و فرهنگ جوامع سرخپوستی است .

به دلیل حجم زیاد اصل کتاب ، ترجمه ی آن در دو جلد مجزا صورت گرفته است و کتاب حاضر پاره ی نخست آن می باشد . مترجم کتاب ذکر می کند که به دلیل تکراری بودن برخی از مضامین اسطوره ها و افسانه ها و نیز به سبب عدم تجانس فرهنگی ، برخی از آن ها در ترجمه حذف گردیده اند که البته با توجه به حجم گسترده ی کتاب ، چندان قابل اعتنا نیست.

بنر سایت

در صورت مشکل در دانلود و یا درخواست کتاب و مقاله پیام بدهید.

در صورتی که شما مالک هر یک از کتب داخل سایت هستید، پس از اطلاع به ما لینک دانلود حذف خواهد شد، ضمناً منبع اکثر کتب سایت های دیگر هستند و ما هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای کتاب ها نمی پذیریم.

 

دکمه بازگشت به بالا