توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.

دانلود کتاب جادوی فکر بزرگ

دانلود کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ + pdf

کتاب جادوی فکر بزرگ نوشته‌ی دیوید جی. شوارتز است که یکی از بهترین و پرفروش‌‌ترین کتاب‌ها در زمینه موفقیت به حساب می‌آید. این کتاب با آموزش‌هایی که به ما می‌دهد به ما این توانایی را می‌دهد تا از نیروی فکر خودمان استفاده کنیم و موفقیت، شادی و رضایت از زندگی را به دست آوریم. دانلود کتاب جادوی فکر بزرگ

  • عنوان :  کتاب جادوی فکر بزرگ
  • نویسنده :  جوزف شوارتز
  • ترجمه :  ژنا بخت‌آور
  • زبان : فارسی
  • شاخه : روانشناسی و موفقیت
  • فرمت کتاب : صوتی و pdf
  • تعداد فایل صوتی  : 18
  • حجم فایل :  243 mb 

کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ
دانلود کتاب جادوی فکر بزرگ

در صورت نداشتن رمز دوم و پرداخت از طریق کارت به کارت از واتس آپ یا تلگرام پیام بدهید.

درخواست کتاب از طریق واتس آپ کلیک کنید

معرفی کتاب جادوی فکر بزرگ

کتاب جادوی فکر بزرگ نوشته‌ی دیوید جی. شوارتز است که یکی از بهترین و پرفروش‌‌ترین کتاب‌ها در زمینه موفقیت به حساب می‌آید. این کتاب با آموزش‌هایی که به ما می‌دهد به ما این توانایی را می‌دهد تا از نیروی فکر خودمان استفاده کنیم و موفقیت، شادی و رضایت از زندگی را به دست آوریم.

درباره کتاب جادوی فکر بزرگ

در این کتاب، ده‌ها تئوری به‌صورت علمی و عملی و هم‌چنین چندین روش کلی وجود دارد که این امکان را به ما می‌دهد تا بتوانیم بزرگ اندیشیدن را در خودمان تقویت کنیم. اگر بتوانیم این نیرو را درخودمان تقویت کنیم، موفقیت و خوشحالی را که همیشه در جستجوی آن بوده‌ایم، به دست می‌آوریم.

دیوید جی. شوارتز در کتاب جادوی فرک بزرگ سعی کرده که هر یک از تاکتیک‌ها را با کمک تجربه و زندگی افراد و ترسیم حالات واقعی آن‌ها به گونه‌ای ارائه کند که بیشتر قابل درک باشد. ما نه تنها متوجه می‌شویم که چه باید بکنیم، بلکه از همه مهم‌تر کشف می‌کنیم که چگونه هر قاعده‌ی کلی را در موقعیت‌های عملی و در رویارویی با مشکلات به کار بندیم. راه‍‌هایی که در کتاب جادوی فکر بزرگ عرضه شده است برای عمل کردن است نه فقط برای مطالعه. این روش‌ها و راه‌حل‌ها به‌اندازه‌ای تازه هستند که نویسنده ناچار بود از اصطلاحات جدیدی استفاده کند. دیوید شوارتز در این کتاب راهی را که برای رسیدن به قابلیت‌های فکر بزرگ باید طی شود را ترسیم کرده است، او در این کتاب به ما یاد می‌دهد که چگونه با تمرکز بر روی مسائل اصلی، از دست نکات ریز و جزییات خلاص شویم.

کتاب جادوی فکر بزرگ به ما روش‌هایی بسیار کاربردی را معرفی می‌کند و این وعده‌ها کاملاً قابل دسترسی و عمل کردن هستند. این کتاب می‌تواند بهترین برنامه را برای اینکه بیشترین استفاده از کار، ازدواج، زندگی شخصی و جامعه‌ی خودمان ببریم برایمان طراحی کند. دیوید جی. شوارتز ثابت می‌کند که ما برای رسیدن به موفقیت نیاز نداریم حتماً روشنفکر یا بسیار باهوش باشیم، تنها نیاز داریم اندیشه و رفتارهایی را یاد بگیریم تا ما را به آن جایگاه برساند و این چیزی است که کتاب جادوی فکر بزرگ به‌ خاطرش نوشته شده است.

کتاب جادوی فکر بزرگ یکی از ارزشمندترین کتاب‌هایی است که تا الان در زمینه موفقیت به چاپ رسیده است. در مورد اهمیت این کتاب همین که بدانیم تاکنون بیش از شش میلیون نسخه چاپی از آن در سراسر دنیا فروخته شده کافی است و بسیاری از بزرگان موفقیت، رشد فردی، در آثار خودشان از این کتاب فوق‌العاده نام برده‌اند.

این کتاب دقیقا همان کتابی است که می‌تواند به ما بگوید نباید قدرتمندی و قابلیت‌های خودمان را بی‌ارزش بگیریم. در بسیاری از مقالات از انسان به عنوان اشرف مخلوقات یاد می‌کنند و شکی نیست که می‌تواند به اهداف متعالی و ارزشمندی که در سرش دارد، دست پیدا کند.

این کتاب ارزشمند تقدیم به عزیزان

بنر سایت

در صورت مشکل در دانلود و یا درخواست کتاب و مقاله پیام بدهید.

در صورت ناراضی بودن از کتاب و خرید، در واتس اپ به ما اطلاع بدهید تا مشکل را برطرف و مبلغ عودت داده شود.

در صورتی که شما مالک هر یک از کتب داخل سایت هستید، پس از اطلاع به ما لینک دانلود حذف خواهد شد، ضمناً منبع اکثر کتب سایت های دیگر هستند و ما هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای کتاب ها نمی پذیریم.

تلگرام مجله سیراف تصاویری از کتاب /

  1. دانلود آموزش فال قهوه و پاسور | تصویری
  2.  دانلود مجموعه چاکرا و انرژی ها | تصویری
  3. دانلود آموزش دعا و طلسمات یهودی | تصویری
  4. دانلود آموزش فال تاروت | تصویری
  5. دانلود مجموعه فیلم های دفینه و تفسیر علائم
  6. دانلود آموزش جامع علم جفر | ویدیو
  7. دانلود مجموعه 80 طلسم پرکاربرد | ویدیو
  8. دانلود مجموعه فیلم گام به گام دعانویسی
  9. دانلود مجموعه فیلم های دفینه و تفسیر علائم
  10. دانلود مجموعه ۲۵۰ کتاب علوم غریبه و متافیزیک pdf
  11. دانلود مجموعه ۲۰۰ کتاب علوم غریبه و متافیزیک pdf
  12. دانلود مجموعه 210 کتاب علوم غریبه و متافیزیک pdf
  13. دانلود مجموعه ۲۱۳ کتاب علوم غریبه و متافیزیک pdf
  14.  پک کتاب های علوم غریبه/pdf
  15.  مجموعه کتاب میرداماد کبیر شامل ۸ جلد pdf
  16.   دانلود ۱۰ کتاب سکه شناسی تاریخ ایران باستان
  17.  دانلود پکیج بهترین کتاب رمل/pdf
  18.  پکیج ۱۲۰ کتاب گنج یابی و دفینه یابی/pdf
  19.  پکیج ۳۶ عددی کتاب های استاد قندی/PDF
  20.   پکیج ۲۵ کتاب هیپنوتیزم /PDF
  21.  پکیج ۱۸۰ کتاب علوم غریبه/PDF
  22.  پکیج ۸۵ کتاب گنج یابی و دفینه یابی/pdf
  23.  مجموعه ۱۲ کتاب دعا نویسی/pdf
  24.  مجموعه ۲۵ کتاب دعا نویسی/pdf
  25.  مجموعه ۵۰ کتاب دعا نویسی/pdf
  26. دانلود کتاب مجموعه رسائل در علوم غریبه pdf
دکمه بازگشت به بالا