توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.

دانلود کتاب خودت را به فنا نده/PDF

کتاب خودت را به فنا نده

  • : خودت را به فنا نده
  • حسین گازر
  • فرمت کتاب : PDF
  • :  7,000 تومان
  • تعداد صفحات: 113
  • :  ۱۳۹7
 
دانلود کتاب خودت را به فنا نده/PDF
دانلود کتاب خودت را به فنا نده/PDF
 

بنر سایت

در صورت مشکل در دانلود و یا درخواست کتاب و مقاله از واتس آپ پیام بدید.

 

معرفی کتاب خودت را به فنا نده

«خودت را به فنا نده؛ کمتر فکر کن و دل به زندگی بده» کتابی نوشته گری‌ جان بیشاپ است. او متولد گلاسکوی اسکاتلند است و مسیر مطالعاتی‌اش را در جهان توسعهٔ شخصی، مخصوصاً در هستی‌شناسی و پدیده‌شناسی است و سال‌ها در این عرصه به مطالعه و تحقیق پرداخته است.

او پس از اقتباس از فلاسفه‌ای همچون مارتین هایدگر، هانس گئورگ گادامر و ادموند هوسرل، بِرند شخصی خود را به نام «فلسفهٔ محلی» را ایجاد کرد. تعهد همیشگی بیشاپ به تغییر توانایی مردم برای اِعمال تغییر واقعی در زندگی‌های آنها، همیشه و همه‌جا انگیزهٔ راهش بود. روش او ساده و بدون دنگ‌وفنگ است که همین موجب شده است هر روز بر پیروانش اضافه شود و کتابش کاربردی جهانی و همگانی داشته باشد.

این کتاب سیلیِ دنیاست تا بیدار شوی و توانایی‌هایت را کشف کنی، خودت را به فنا ندهی و بهترینِ خودت در زندگی باشی. این اثر از شما می‌خواهد خودگویی‌های بیهوده درباره توانایی‌هایتان را پایان دهید و بیدار شوید و توانایی‌هایتان را کشف کنید.

ما چه فردی درونگرا باشیم و چه برونگرا، زمانی را صرف حرف‌زدن با خود می‌کنیم. درحال ورزش‌کردن، کارکردن، خوردن، مطالعه‌کردن، نوشتن، قدم‌زدن، پیام‌دادن، گریه‌کردن، بحث‌کردن، مذاکره‌کردن، برنامه‌ریزی‌کردن، دعاکردن و…

 
 

تصاویری از کتاب/

 
دکمه بازگشت به بالا