توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.

دانلود کتاب سفرنامه کلاویخو pdf

دانلود کتاب سفرنامه کلاویخو pdf

دانلود کتاب سفرنامه کلاویخو pdf
دانلود کتاب سفرنامه کلاویخو pdf

نام کتاب

سفرنامه کلاویخو

نویسنده

روی گونزالس دو کلاویخو + به اهتمام مسعود رجب نیا

موضوعات

سفرنامه

رمز (پسورد)

sirafiha.ir

تهیه توسط

ناشناس

حجم

 10.1 مگا بایت (MB)

قالب کتاب

PDF – پی دی اف

منبع الکترونیکی

مجله سیراف

کتاب سفرنامه کلاویخو اثر روی گونزالس دو کلاویخو با ترجمه مسعود رجب نیا است ؛ خدماتی و کارهایی که سفرنامه ها به کمک و نمایان شدن تاریخ کشورها برایمان می کنند موضوعی نمی باشد که احتیاج به ثابت کردن و استدلال داشته باشد. به خصوص درباره ی کشور ما که از قدیم بسیاری از تاریخ نگاران و نویسندگان و شعرای ما خدمتکار حاکمان آن زمان و مغلوب قدرت بوده اند. از زمانی که پای جهانگردان غریبه و اجنبی بخصوص اروپائیان به ایران باز شده خیلی واقعیت ها از حرفها و صحبتهای آنها باقی مانده که اینک تاریخدانان و شرق شناسان از آنها سود زیادی خواهند برد. از آنجا که هر شخص برای آنکه به خاک بیگانه ای برود تمام مسائل را دیده و او با راه و کارهای شبیه کشور خویش مقایسه می کند.

بنر سایت

در صورت مشکل در دانلود و یا درخواست کتاب و مقاله پیام بدهید.

در صورتی که شما مالک هر یک از کتب داخل سایت هستید، پس از اطلاع به ما لینک دانلود حذف خواهد شد، ضمناً منبع اکثر کتب سایت های دیگر هستند و ما هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای کتاب ها نمی پذیریم.

 

دکمه بازگشت به بالا