توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
داستان های خواندنیداستان و رمان

نامه‌ای عاشقانه از تیمارستان ایالتی/صوتی

عنوان:نامه‌ای عاشقانه از تیمارستان ایالتی

داستان کوتاه

نویسنده: ریچارد براتیگان
ریچارد براتیگان نویسنده و شاعر معاصر آمریکایی بود که آثار او اغلب به دلیل کمدی سیاه، طنز و هجو موجود در آن‌ها شناخته شده می‌باشد. نثر براتیگان به دلیل استفاده از جملات قصار و مختصر و مفیدش بسیار مورد توجه است. در کنار هم قرار دادن مصادیق سورئال و اجزاء و رویدادهای دنیوی، همچنین بیان رویاگونه‌ای که معمولاً در پس خاطرات شخصی راوی یا شخصیت‌های داستان وجود دارد از ویژگی‌های نوشتاری براتیگان محسوب می‌شوند.
کتاب صوتی “نامه‌ای عاشقانه از تیمارستان ایالتی ” اثر ریچارد براتیگان شامل 11 داستان کوتاه با سبکی خاص و منحصر به فرد است که پس از گذشت حدود بیست سال از مرگ ریچارد براتیگان در سال ۲۰۰۰ منتشر شد.
در این مجموعه حدود 20 داستان دارد که فقط 11 داستان آن در این کتاب ترجمه شده و داستان‌های برام یه قصه بگو، همیشه یکی خوشحاله و نامه‌ای عاشقانه از تیمارستان ایالتی از جمله داستان‌های خواندنی این مجموعه هستند.
این کتاب ,کتابی است که مرز داستان و شعر و غیرداستان را درهم می‌شکند.
#داستان_کوتاه
عنوان:نامه‌ای عاشقانه از تیمارستان ایالتی
نویسنده: ریچارد براتیگان
مترجم: مهدی نوید
راوی: میلاد فتوحی
ناشر صوتی: آوانامه
ناشر: نشر چشمه

دانلود

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا