توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
بیوگرافی

بیوگرافی رامین رضاییان بازیکن تیم ملی فوتبال ایران

بیوگرافی رامین رضاییان بازیکن تیم ملی فوتبال ایران

رامین رضاییان بازیکن تیم ملی و بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس متولد اول فروردین ۱۳۶۹ در ساری، مرکز استان مازندران است. تحصیلاتش دیپلم و مجرد است. رضاییان یکی از پرحاشیه‌ترین بازیکنان فوتبال ایران در سال ۹۵ بود. وی یک خواهر بزرگتر از خود دارد.

بیوگرافی رامین رضاییان بازیکن تیم ملی فوتبال ایران


سیرافی ها| سرویس چهره‌ها
 رامین رضاییان بازیکن تیم ملی فوتبال ایران و بازیکن سابق پرسپولیس در ۱ فروردین ۱۳۶۹ در روستای سمسکنده از توابع شهر ساری به دنیا آمد. وی یک خواهر بزرگ‌تر از خود دارد و تحصیلاتش را تا مقطع دیپلم ادامه داده است. رضاییان در پست دفاع راست و وینگر بازی می‌کند. او یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی محسوب می‌شود که بازی هجومی و سانترهای تأثیرگذاری دارد. وی پس از دو فصل بازی در باشگاه پرسپولیس به تیم اوستنده بلژیک پیوست.

عملکرد باشگاهی رامین رضاییان

رامین رضاییان فوتبال خود را سال ۱۳۸۱ در باشگاه شهرداری ساری شروع کرد و در سال ۱۳۸۷ به تیم جوانان شن‎سای تهران پیوست. او پس از یک سال اولین قرارداد حرفه‌ای خود را به امضا رساند و ۴ فصل برای تیم صبای قم بازی کرد. او در ۹۸ بازی برای این تیم به میدان رفت و ۷ گل نیز به ثمر رساند.

رضاییان در سال ۱۳۹۲ طی قراردادی دوساله به تیم راه‌آهن رفت و ۵۴ بازی رسمی برای باشگاه فوتبال راه‌آهن انجام داده و ۱۱ گل نیز در طول حضورش در این تیم به ثمر رساند. او در فصل آخر حضور خود در تیم راه‌آهن چند بازی خوب از خود به نمایش گذاشت و توانست نظر کارلوس کیروش را جلب کند و به تیم ملی دعوت شد. وی در همان فصل چهاردهم به‌عنوان گل زن‌ترین مدافع لیگ برتر شناخته شد.

رامین رضاییان و پدرش عین الله رضاییان

رامین رضاییان در کنار پدرش

پیوستن به پرسپولیس تهران

رامین در فصل ۱۳۹۴ – ۱۳۹۵ با قراردادی دوساله به تیم باشگاه پرسپولیس پیوست و اولین گل خود را برای این تیم در برابر سیاه‌جامگان به ثمر رساند. بازی که ۲ بر صفر به نفع پرسپولیس به پایان رسید. همچنین او گل سوم پرسپولیس به استقلال را در شهرآورد معروف ۸۲ به ثمر رساند.

رضاییان در تیرماه ۱۳۹۵ درحالی‌که مهلت داشت یک‌فصل دیگر با پرسپولیس بماند، قرارداد خود را یک‌طرفه فسخ کرد و به ترکیه رفت تا به تیم ریزه اسپور بپیوندد. رضائیان که به همراه ریزه اسپور به اردوی اتریش نیز رفته بود، بعد از مشکلاتی که با این تیم داشت، قراردادش را فسخ کرد و به تیم سابقش بازگشت. او در پی درگیری لفظی با علی علیپور تنبیه انضباطی و از پرسپولیس اخراج شد.

بیوگرافی رامین رضاییان بازیکن تیم ملی فوتبال ایران


پیوستن به تیم اوستنده بلژیک

رامین رضاییان در ۲۰ دی ۱۳۹۵ با قراردادی دوساله به باشگاه فوتبال اوستنده بلژیک پیوست و اولین بازی خود را برای این تیم در ۸ مرداد ۱۳۹۶ انجام داد. تا به اینجای کار یکی از مهم‌ترین بازی‌های رامین رضاییان برای اوستنده در برابر المپیک مارسی بود. او اولین گل خود را در برابر لوکرن به ثمر رساند.

عملکرد ملی رامین رضاییان

رامین رضاییان در ۹ دی ۱۳۹۳ توسط کارلوس کی‎روش به ترکیب تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا دعوت شد. او اولین بازی ملی خود را در تاریخ ۱۴ دی ۱۳۹۳ در برابر عراق انجام داد. وی اولین گل ملی خود را در تاریخ ۲۶ آبان ۱۳۹۴ در پیروزی برابر گوآم به ثمر رساند و این بازی با برتری ۶ بر ۰ ایران به پایان رسید.
رضاییان همچنین در ترکیب تیم ملی برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه حضور داشت و در چند بازی به میدان رفت.

بیوگرافی رامین رضاییان


ازدواج و همسر رامین رضاییان

وی تاکنون ازدواج‌نکرده و مجرد است. رامین رضاییان بارها گفته است بعد از پایان فوتبالش ازدواج خواهد کرد. عکس‌های منتشرشده به نام رامین رضاییان و همسرش، همگی عکس‌هایی است که او با نزدیکان و هوادارانش دارد.

بیوگرافی رامین رضاییان

رامین رضاییان در کنار هوادارش

افتخارات رامین رضاییان

  • رضاییان با پرسپولیس نایب‌قهرمان لیگ شد. او در ۳ دربی یک گل زده و با همین بازی (نتیجه ۴ بر ۲ به نفع پرسپولیس) محبوب هواداران شد. او یک اخطار هم گرفت.
  • رضاییان در جام ملت‌های ۲۰۱۵ عضوی از تیم ملی بود. او در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ هم فیکس شد و در ۲۴ بازی رسمی ملی ۲ گل زده و یک اخطار دارد.

رامین رضاییان در کنار مهدی طارمی

رامین رضاییان و مهدی طارمی

اینستاگرام رامین رضاییان

در مطلب بالا بیوگرافی رامین رضاییان بازیکن تیم ملی ایران و بازیکن سابق تیم پرسپولیس را خواندید. همچنین شما برای پیگیری فعالیت‌های ورزشی و زندگی روزانه وی می‌توانید به آدرس اینستاگرام او مراجعه کنید.

raminrezaeian@

علی اکبر لالی

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا