توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
بیوگرافیورزش

بیوگرافی مایکل چیوکوا مهاجم کامرونی مدنظر پرسپولیس

پس از اینکه گابریل کالدرون حضور ایگور سرگیف ازبک را وتو کرد، به مسئولین پرسپولیس اعلام کرد تا زمینه حضور یک مهاجم خارجی را در این تیم فراهم آورد؛ بر طبق گمانه زنی ها نام این مهاجم کامرونی مایکل چوکوا یا به تعبیر سخت تر چیوکوآ است. در ادامه به بررسی رزومه سوابق و کارنامه و بیوگرافی مایکل چیوکوا و آمار گلزنی این مهاجم سیه چرده می پردازیم.

بیوگرافی مایکل چیوکوا مهاجم کامرونی مدنظر پرسپولیس

بیوگرافی مایکل چیوکوا مهاجم کامرونی مدنظر پرسپولیس

ساعاتی پیش برخی منابع خبری (ایرنا) مدعی شدند مسئولین پرسپولیس با مهاجمی اهل کامرون با سنی در حدود ۲۲-۲۳ ساله که در لیگ اتریش بازی مکند مذاکره کرده اند اما نامی از این بازیکن به میان نیاوردند؛ با جستجویی ساده در اینترنت یکی از بازیکنانی که کدهایش به بازیکن مذکور شباهت زیادی داشت را یافتیم که مایکل چوکوا نام دارد.

آمار سوابق مایکل چیوکوا

مایکل چیوکوآ مهاجم ۲۲ ساله کامرونی با قامتی ۱۸۱ سانتی متری در پست سانتر فوروارد بازی می کند. او سابقه بازی در ۲۷ دیدار رسمی تیم واینر نوشتاد اتریش در لیگ دسته ۱ این کشور موسوم به ارسته لیگا یا همان بوندس لیگای اتریشی ها را دارد و در این بازیها موفق به زدن ۶ گل برای تیمش شده است. او همچنین در ۳ بازی در جام حذفی برای تیمش یک گل به ثمر رسانده است.

قیمت این بازیکن در سایت ترانسفر مارکت ۲۰۰ هزار یورو درج شده که با بودجه باشگاه پرسپولیس برای خرید بازیکن خارجی منطبق است.

در صورت نهایی شدن این انتقال و تائید حضور این بازیکن در پرسپولیسف اطلاعات تکمیلی مایکل چیوکوا در همین صفحه در اختیار علاقه مندان به این تیم قرار خواهد گرفت.

فیلم بازیها و گلهای مایکل چیوکوا بازیکن کامرونی

Source link

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا