توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
بهداشتبیماری ها و راه درمانتوصیه های پذشکی

بدن را پاکسازی کنید با یک برش پیاز در جوراب

بدن را پاکسازی کنید با یک برش پیاز در جوراب

بدن را پاکسازی کنید با یک برش پیاز در جوراب

بدن را پاکسازی کنید با یک برش پیاز در جوراب

می خواهید با ساده ترین و کم هزینه ترین شیوه بدنتان را از سموم پاکسازی کنید و خون خود را تصفیه؟ در این جا یک روش سنتی اما مفید را بیان می کنیم همراه ما باشید با بدن را پاکسازی کنید با یک برش پیاز در جوراب.

خواص پیاز و سیر در تصفیه خون و پاکسازی بدن

بر اساس کانال های انرژی ای که در طب چینی شناخته شده است، کف پای شما نقاط دسترسی مستقیم و قدرتمندی به ارگان های داخلی بدن شما دارد. هر کدام از این کانال های انرژی به یکی از ارگان های بدن شما مرتبط است. بعضی افراد معتقدند که این کانال های انرژی بین بدن و کف پا وجود ندارند. ولی کسانی که با طب چینی آشنایی داشته باشند میدانند که رابطه ی بسیار نزدیکی بین کانال های انرژی و سیستم عصبی وجود دارد.

اگر قبول داشته باشید که در بدنتان عصب و سیستم عصبی وجود دارد پس وجود کانال های انرژی را هم قبول دارید. اگر به محل کانال های انرژی در بدن دقت کنید به همین نتیجه خواهید رسید.

انتهای بسیاری از اعصاب به کف پا میرسند، حدود ۷۰۰۰ عصب ( یا همان کانال های انرژی ) که مستقیما به ارگان های مختلف بدن وصل میشوند . این کانال ها مدارهای الکتریکی بسیار قدرتمندی در بدن هستند که معمولا ما با کفشی که به پا میکنیم آن ها را می پوشانیم و هرگز از طب سوزنی برای فعال کردن این اعصاب یا کانال های انرژی بهره نمیبریم . برای همین به شما پیشنهاد میکنم که بیرون از خانه پابرهنه راه بروید ! تا کانال های انرژی کف پای شما هنگام راه رفتن با یون منفی منتشر شده از زمین مرتبط شود.

یکی از جالب ترین راهها برای باز کردن این مسیر های الکتریکی ( کانال های انرژی ) و کمک به پاکسازی ارگان های داخلی بدن بدون اعمال داخلی ( رژیم غذایی مرتبط ) استفاده از برش های سیر و پیار و گذاشتن آن ها در جورابتان ( در کف پا ) هنگام خواب است.

سیر و پیاز به عنوان تصفیه کننده هوا شناخته میشوند و زمانی که به صورت موضعی روی پوست گذاشته شوند میکروب و باکتریها را از بین برده و اسید فسفریک موجود در آنها ( همان ماده ای که موقع بریدن پیاز باعث گریه ی شما میشوند ) وارد جریان خون شده و به تصفیه ی خون و از بین بردن میکروب و باکتریهای احتمالی که در بدن تجمع کرده و ممکن است شما را دچار آنفلوآنزا کند ، کمک میکند.

بعضی افراد معتقدند که هر گز نباید پیاز برش خورده و مانده را استفاده کرد چون میکروب و باکتریهایی که در این مدت جذب کرده را به همراه پیاز میخوری. من مطمئن نیستم این قضیه صحت دارد یا نه چون یک درصد از مردم با این نظر موافق بوده و بعضی دیگر آن را رد میکنند ! چیزی که میدونم اینه که قسمت رویی برش خورده پیاز که مانده ( در اثر ترکیب با اکسیژن تازگی اش را از دست داده ) و اکسید شده دیگر یک ماده غذایی تازه و سالم نیست. بنابراین بهتر است قبل از مصرف و برای جلوگیری از خوردن میکروب یا باکتریهایی که با لایه ی رویی آن ترکیب شده اند، جدا شده و دور انداخته شود.

مراحل پاکسازی خون و از بین بردن میکروب و باکتریها:

مرحله اول: حلقه کردن پیاز ارگانیک ( سفید یا قرمز فرقی ندارد )
بهتر است از پیاز ارگانیک استفاده کنید چون عاری از آفت کش و مواد شیمیایی دیگر است که نمیخواهید روی پوست خود بگذارید و در تمام طول شب وارد جریان خونتان شود. یک حلقه ی باریک از پیاز را برش دهید به اندازه ای که تمام کف پای شما را بپوشاند و موقع خواب با تمام سطح کف پایتان تماس داشته باشد .

مرحله دوم: پیاز را در کف جورابتان زیر پا ( روی کف پا ) گذاشته و بخوابید!
در حین خواب قدرت شفابخش طبیعی پیاز از طریق پوست نفوذ کرده و کار خودش را شروع میکند و مثل یک ابزار ترنس درمال (داروهای زیرجلدی که از طریق پوست جذب می شوند) خونتان را تصفیه، میکروب و باکتریها را کشته و سموم را جذب میکند ! و در این حین حتی هوای اتاقتان را هم تصفیه میکند.در انگستان موقع شیوع طاعون پیاز را برش داده و به منظور تصفیه هوا در اتاق میگذاشتند تا مانع از انتقال هر نوع عفونت یا آنفلوآنزا شوند.

در تصویر بالا ارگان های داخلی و سیستم عصبی بدن و نقاط مربوط به کانال های انرژیشان را که در کف پا مشخص شده مشاهده مینمایید.(هر قسمت از کف پا به کدام یک از اعضای داخلی بدن کانال دارد)

مزایای قرار دادن یک حلقه پیاز در جورابتان ( روی کف پا ) هنگامی که خواب هستید:
۱. تصفیه خونتان:

اسید فسفریک پیاز مانند داروهای ترنس درمال از طریق پوست به داخل بدن نفوذ کرده و خون را تصفیه میکند.
۲. از بین بردن میکروب، باکتری و عوامل بیماری زا:

پیاز ( و سیر ) مزایای ضد ویروس و ضد باکتری زیادی دارند.
۳. تصفیه هوا:

همین بوی بد پیاز که کمی اطراف شما را در برگرفته هوا را تصفیه کرده و بوی پای شما را بهتر میکند و هنگامی که در خواب هستید سموم و مواد شیمیایی بدنتان را از طریق کف پا بیرون میکشد.

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا