توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
پوشاک بانوانتازه های دنیای مدلباس مجلسی

جدیدترین و جذاب‌ترین انواع مدل لباس شب زنانه

جدیدترین و جذاب‌ترین انواع مدل لباس

مدل لباس شب معمولا از بین مدل‌‌های لباس زنانه مجلسی بلند و تقریبا پر زرق و برق انتخاب می‌شوند. مدل‌هایی که از جنس پولک، دانتل و حریر انتخاب می‌شوند، برای لباس شب گزینه‌های مناسبی خواهند بود. در هنگام خرید و انتخاب لباس شب به فرم اندام خود توجه کنید.


سیرافی ها|
 سرویس مد و پوشاک 
 آیا در انتخاب لباس شب با مشکل مواجه هستید؟ باید بدانید که دو رنگ قرمز و مشکی از محبوب‌ترین رنگ‌ها برای لباس شب هستند. اما در انتخاب لباس شب مهمترین نکته، توجه به فرم اندام است. در ادامه با جدیدترین مدل‌های لباس شب زنانه آشنا می‌شوید.

  • اگر فرم اندام شما ساعت شنی است، یعنی شما دور کمر مشخصی دارید و اندازه سینه و ران شما تقریبا برابر است. شما انحنا‌های شگفت‌انگیزی دارید – وقت آن است که آن‌ها را به بهترین نحو به نمایش بگذارید. مدل‌هایی از لباس شب را انتخاب کنید که چسبان هستند و دور کمر و انحنا‌های شما را به خوبی نمایان سازد. لباس‌هایی که در قسمت کمر دارای کمربند و گره هستند برای شما گزینه مناسبی خواهند بود.
  • اگر فرم اندام شما به شکل سیب یا مثلث وارونه است، خوشحال باشید! یعنی شما بالاتنه درشت‌تری نسبت به پایین‌تنه دارید؛ و باید لباس شبی را انتخاب کنید که سینه‌ها و پا‌های خوش فرم شما را به نمایش بگذارند.
  • اگر فرم اندام شما به شکل گلابی تعریف می‌شود، نقطه عطف اندام شما در بالاتنه خلاصه می‌شود که چشم را به سمت دور کمر، باسن و سینه هدایت می‌کند. پس به دنبال سبک‌های آزاد برای لباس شب باشید.
  • و اما فرم اندام مستطیلی یا استوانه، اندام شما از هر لحاظ متعادل است. ولی انحنای چشم‌گیری در اندام شما وجود ندارد. شما باید تعادل بین بالاتنه و پایین تنه را در اندام خود ایجاد کنید. برای مثال، لباس شبی را انتخاب کنید که به شکل حرف A باشد. در ادامه نمونه‌هایی از لباس شب را به شما ارائه خواهیم داد.

جدیدترین و جذاب ترین انواع مدل لباس شب زنانه

مدل لباس شب دو تکه

مدل لباس شب مشکی آستین پفی

مدل لباس شب دو تکه بلند

مدل لباس شب مشکی

مدل لباس شب دکلته پاپیونی

مدل لباس شب بلند پشت باز

مدل لباس شب سرمه ای

مدل لباس شب دکلته قرمز

مدل لباس شب بلند قرمز

مدل لباس شب پولک دار

مدل لباس شب بلند مخمل

مدل لباس شب مشکی بلند

مدل لباس شب مشکی بلند

مدل لباس شب دکلته پاپیونی بلند

 

فرم اندام شما در کدام دسته از مواردی که ذکر شد قرار دارد؟ مدل لباس شب مورد علاقه شما در این لیست کدام است؟ نظرات و تجربیات خود را در پایین همین صفحه در بخش “ارسال نظر” با ما به اشتراک بگذارید.

 
 

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا