دکوراسیون و چیدمان

معرفی انواع مدل کاغذ دیواری سه بعدی

توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.

معرفی انواع مدل کاغذ دیواری سه بعدی

مدل کاغذ دیواری سه بع دی از مدل‌های جدید و قابل شستشوی کاغذ دیواری است که به بازار آمده است. کاغذ دیواری به علت تنوع بالا یکی از رایج‌ترین ابزار برای تزئین خانه است.
معرفی انواع مدل کاغذ دیواری سه بعدی

سیرافی ها| سرویس دکوراسیون – استفاده از کاغذ دیواری به علت تنوع و دوام بالا این روز‌ها بسیار رایج شده است. جدید‌ترین مدل کاغذ دیواری که به بازار آمده است طرح‌های سه بعدی است که همانند یک پوستر بسیار بزرگ بخشی از یک دیوار را می‌پوشانند و دارای عمق و زیبایی خاصی هستند. مهم‌ترین مزیت استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی سفارشی بودن و قابل شستشو بودن آن است.

انواع کاغذ دیواری سه بعدی

در واقع مدل کاغذ دیواری سه بعدی به دو دسته تقسیم می‌شود، پوستر‌هایی که آماده و چاپ شده هستند و پوستر‌هایی که می‌توانید با هر طرح و اندازه‌ای سفارش دهید. دسته‌ی اول همچون یک پازل در چند قطعه چاپ می‌شود و روی دیوار این پازل کامل می‌شود، اما مدل دوم به طور یکپارچه و کامل چاپ می‌شود. 

جنس کاغذ دیواری سه بعدی می‌تواند PVC یا چرم باشد. کاغذ دیواری پی وی سی، قابل شستشو است، اما جنس چرم آن هم قابل شستشو و هم عایق حریق و حرارت است؛ بنابراین دوام بیشتری نسبت به نوع PVC آن دارد. 
علاوه بر چرم و پی وی سی، کاغذ دیواری‌های سه بعدی، بر روی کاغذ پاستل، فیبرو و کتان هم چاپ می‌شود که در این صورت تنوع بیشتری می‌تواند داشته باشد و گا‌ها ارزان‌تر نیز است.

 
معرفی انواع مدل کاغذ دیواری سه بعدی

انتخاب مدل کاغذ دیواری سه بعدی

گفتیم که طرح چاپی روی کاغذ دیواری را می‌توانید به سلیقه‌ی خود انتخاب کنید و تقریبا هیچ محدودیتی در این مورد وجود ندارد، اما دقت کنید که این طرح باید با سبک چیدمان منزل یا دفتر شما همخوانی داشته باشد. اگر در خانه مبلمان سلطنتی و تزئینات گچ بری دارید، قطعا نمی‌توانید یک طرح مدرن برای این فضا انتخاب کنید. به علاوه طرح شما نباید شلوغ و پرکار باشد، زیرا شلوغی بیش از حد، بعد از مدتی شما را خسته و دلزده می‌کند. سعی کنید تعادل بصری خوبی در کل خانه برقرار کنید.
 
پوستر دیواری سه بعدی
تصویری که برای چاپ روی کاغذ دیواری انتخاب می‌کنید حتما باید حداقل dpi ۱۰۰ کیفیت داشته باشد تا زمانی که در ابعاد بزرگ چاپ می‌شود تصویر پیکسلی نبوده و جلوه‌ی موردنظرتان را داشته باشد. همچنین همانقدر که در انتخاب مدل کاغذ دیواری سه بعدی حساسیت به خرج می‌دهید، با یک متخصص در رابطه با رنگ و جنس کاغذ دیواری هم مشورت کنید و سپس تصمیم بگیرید. 

در صورتی که مدل کاغذ دیواریتان پرجزئیات است، دقت کنید که سایر عناصر و مبلمان خانه باید ساده باشد. همانطور که گفتیم اگر همه چیز شلوغ باشد شما را خیلی زود خسته می‌کند. در اتاق حداکثر یک کاغذ دیواری نصب کنید و آنرا در جایی قرار دهید که شیء دیگری دید آن را نبندد. برای زیبایی هرچه بیشتر می‌توانید نورپردازی جالب و متناسب با طرح هم در اطراف این فضا کار کنید.

انواع مدل کاغذ دیواری سه بعدی

به علت سفارشی بودن طرح کاغذ دیواری سه بعدی، تنوع این محصول بسیار بالاست. طرح شما می‌تواند کودکانه باشد یا تصویری از طبیعت، تصویر غذا برای یک رستوران، تصاویر مفهومی و هزاران طرح دیگر. در ادامه‌ می‌توانید انواع مدل کاغذ دیواری سه بعدی را ببینید.

مدل کاغذ دیواری سه بعدی برای اتاق نشیمن

 کاغذ دیواری سه بعدی

مدل کاغذ دیواری سه بعدی اتاق خواب؛ طبیعت

مدل کاغذ دیواری سه بعدی

مدل کاغذ دیواری سه بعدی اتاق خواب کودک

کاغذ دیواری کودکانه


کاغذ دیواری سه بعدی طرح طبیعت 

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری اسپرت 

مدل کاغذ دیواری

کاغذ دیواری سه بعدی مدرن

مدل کاغذ دیواری سه بعدی مدرن


کاغذ دیواری سه بعدی مدرن


در نهایت …

اینکه کاغذ دیواری شما توسط یک متخصص نصب شود بسیار مهم است. هر چقدر هم که برای انتخاب طرح، متریال و محل نصب زمان بگذارید و هزینه کنید کافی نیست و در واقع همه‌ی این تلاش شما در مرحله‌ی نصب کاغذ دیواری خودنمایی می‌کند. بنابراین از ابتدای کار به فکر این مرحله باشید.
 
اگر شما هم در این زمینه تجربه ای دارید با ما درمیان بگذارید.
 
 

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا