توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دعا و طلسمدعاهامذهبی

تعبیر خواب خرید و فروش ظروف و ظرف شکسته از منابع مختلف

 به شما عزیزان تعبیر خواب خرید و فروش ظروف و ظرف شکسته از منابع مختلف را شرح می دهیم. در این تعابیر احتمالا شما مضامینی چون در دست گرفتن ظرف، غذا ریختن روزی ظرف و انواع مختلف ظروف را مشاهده می فرمائید، پس بهتر است که از تعبیر و تحلیل این خواب نیز مطلع شوید.

تعبیر خواب خرید و فروش ظروف و ظرف شکسته از منابع مختلف

 

023638678367206387 تعبیر خواب

تعبیر خواب خرید و فروش ظروف و ظرف شکسته از منابع مختلف,تعبیر خواب ظرف شستن,تعبیر خواب ظرف مسی,تعبیر خواب ظرف بلور,تعبیر خواب ظرف شیشه ای,تعبیر خواب ظرف شکسته,تعبیر خواب ظرف رویی,تعبیر خواب ظرف کثیف,تعبیر خواب ظرف سفالی,تعبیر خواب ظرف شستن دیگران,تعبیر خواب ظرف کریستال,تعبیر خواب ظرف میوه,تعبیر خواب ظرفشویی,تعبیر خواب ظرف شستن مرده,تعبیر خواب ظرف روی,تعبیر خواب ظرف نقره,تعبیر خواب ظرف عسل,تعبیر خواب ظرف عتیقه,تعبیر خواب ظرف غذا,تعبیر خواب ظرف برنجی,تعبیر خواب ظرف استیل

آنلی بیتون: اگر خواب ببینید مشغول خرید و فروش ظروف هستید، علامت آن است که سعادتمند خواهید شد. اما اگر به علتی ظرف‌ها بشکنند، نشانه آن است که اقبال و سعادت مدتی کوتاه به شما رو خواهد کرد.

ظرف سوراخ یا شکسته در خواب بیشتر به آسیب و بیماری خدمتکاری است که در اختیار گرفته‌اید.

برایت می‌گوید: اگر خواب ببینید كه ظرفى را می‌شكنید، به این معنا است كه اقبال به شما رو خواهد كرد.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید:

  • در این جا منظور از قابلمه دیگی است کوچک و دردار که در آن چفت و بست دارد و بسته می‌شود و گاه نیز دو یاسه ظرف با یک دسته به هم متصل می‌شوند از آن نوع که بچه‌ها به مدرسه می‌برند یا کارگران برای بردن غذا به محل کار خویش از آن استفاده می‌کنند. این جا هدف همین ظرف است نه دیگ و دیگدان و دیگچه که در آشپزخانه‌ها درون آن‌ها غذا پخته می‌شود. دیدن این نوع قابلمه در خواب نشان سفر است و مسافر. چنانچه در خواب دیدید که قابلمه ای دارید و همراه خویش می‌برید به سفر می‌روید و اگر دیدید قابلمه ای برای شما می‌آورند مسافری به شما وارد می‌شود یا مهمانی به خانه شما می‌آید که از راهی دور آمده و شب و روزی می‌ماند.

  • اگر دیدید قابلمه ای هست و شما از درون آن غذا می‌خورید سوغات دریافت می‌کنید. ارزش سوغات بستگی دارد به میزان علاقه و اشتهای شما نسبت به غذایی که از درون آن قابلمه می‌خورید.
  • اگر یدید که همسرتان قابلمه دوتائی و سه تائی را از غذا پر می‌کند و می‌بندد صاحب فرزند می‌شوید.

لیلا برایت می‌گوید: مشاهده‌ی بشقاب در خواب، بیانگر شرکت در یک مهمانی دوستانه است. اگر در خواب ببینید که بشقابتان شکسته، نشان‌دهنده‌ی آن است که در یکی از کارهایتان سود فراوانی نصیب می‌شود.

آنلی بیتون می‌گوید:

  • مشاهده‌ی بشقاب مسی در خواب، بیانگر آن است که عده‌ای تلاش می‌کنند تا خانواده‌تان را از هم بپاشند.
  • دیدن بشقاب در خواب، نشانه صرفه جویی کردن در زندگی و یافتن همسری شایسته است.

لینک خبر

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا