توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دعا و طلسممذهبی

دعا های گرفتن حاجات و طلب نیاز ها مجرب

در این مطلب از سایت سیراف به شما عزیزان دعای تجربه شده و قوی می آموزیم که باعث می شود اگر می خواهید به حاجات و خواسته ها برسید، حتما دعا های گرفتن حاجات و طلب نیاز ها مجرب را بخوانید که ان شاء الله زود تر نجات پیدا می کنید و مشکلات یک به یک حل می گردد.

دعا های گرفتن حاجات و طلب نیاز ها مجرب

دعا و ختم مجرب دعای حاجت

دعا های مجرب برای رسیدن به حاجت,دعای مجرب برای حاجت های مهم,دعاهای مجرب برای حاجت روا شدن,دعا جهت حاجت های ضروری,دعا برای حاجتهای خیلی ضروری

دعا های گرفتن حاجات و طلب نیاز ها مجرب

جناب آقای اویسی می گوید: قبل از هر دعا ۸ عدد از نام های باری تعالی را بخوانند مجرب یا دائم، یا حی، یا وَترُ، یا فرد یا احد یا قوی یا قدیم یا قادر یا قاد شخصی از یکی از صالحان پرسید مرا دعائی بیاموز که به اجابت نزدیک تر باشد گفت در اول دعا بگو ” ربنا” آنگاه حاجت خور را طلب کن که خدای تعالی اگر صلاح بداند اجابت کند.

از ختم هایی که سریع التاثیر است و زود نتیجه می دهد این ختم است رو به قبله و با طهارت و حضور قلب ۵۷۵ مرتبه بگو : بسم الله الرحمن الرحیم “اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بَعلِِها و بَنیها و السر المُستُودَعِ بِعَدَدِ مااَحاطَ بِهِ عِلمُکَ”

این عمل تا سه روز تکرار شود.

دعای طلب حاجت تجربه شده

مرحوم سید شهاب الدین مرعشی نجفی در ملاقاتی که با امام زمان داشته آن حضرت توصیه هایی به ایشان کرده اند از جمله تاکید داشتند که این ذکر را در رکوع نماز های واجب خصوصا رکوع آخر خوانده شود:

اللهم صل علی محمد و آل محمد و تَرَحَم عَلی عَجزِنا و اَغِثنا بِحَقِهِم

در احوالات مرحوم سید عبدالکریم کشمیری آمده ایشان در توسل به امام حسین نوعا قران می خواندند و به ایشان هدیه می کردند و می فرمودند تاثیر به سزایی دارد و بارها تجربه کرده ام.

هروی گوید: اگر کسی سوره نصر را هر روز ۴۱ مرتبه بخواند از عالم غیب برای او گشایش و فتحی خواهد شد.

 

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا