توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دعا و طلسممذهبی

دعای سریع الاجابه پرخیر برای جلب محبت همسر از دور

امروز و در این پست از سایت مجله سیراف به شما عزیزان رهگشای اسلامی تجربه شده و عظیمی شرح می دهیم که باعث می شود به عشق قلبی برسید، از مشکلات سختی ها و گرفتاری ها عبور کرده و همین طور کم تر سختی کشیده و روز های شما بهتر بگذرد، بخصوص در مورد مسائل عاشقانه و جلب محبت دیگران.

دعای سریع الاجابه پرخیر برای جلب محبت همسر از دور

دعا و ختم مجرب مهر و محبت

دعای سریع الاجابه پرخیر برای جلب محبت همسر از دور,دعای جلب محبت شوهر,دعای جلب محبت همسر,دعای جلب محبت پدر,دعای جلب محبت قوی از راه دور,دعای جلب محبت فوری,دعای جلب محبت دیگران,دعای جلب محبت فوری از راه دور,دعای جلب محبت دختر,دعای جلب محبت معشوق,دعای جلب محبت پسر از راه دور,دعای جلب محبت شوهر قوی,دعای جلب محبت پسر,دعای جلب محبت خلایق,دعای جلب محبت خوراکی,دعای جلب محبت زن از راه دور,دعای جلب محبت سوزاندنی,دعای جلب محبت سریع,دعای جلب محبت دختر از راه دور,دعای جلب محبت بسیار قوی از راه دور,دعای جلب محبت مادر پرخیر

اگر شوهر به زن محبت نمی‌کند، زن می‌تواند آیات زیر را بر قند و نبات بخواند و بدمد و بدهد تا شوهرش از آن قند و نبات بخورد. یا این‌که این آیات شریفه را بر گلاب بخواند و بدمد و سپس گلاب را به صورت بمالد. انشاءالله شوهرش مهربان و مطیع می‌گردد: «إِنَّ أَصْحابَ الْجَنَّةِ الْیَوْمَ فی‏ شُغُلٍ فاکِهُون هُمْ وَ أَزْواجُهُمْ فی‏ ظِلالٍ عَلَى الْأَرائِکِ مُتَّکِؤُنَ لَهُمْ فیها فاکِهَةٌ وَ لَهُمْ ما یَدَّعُونَ»

قرآن می‌تواند عاملى معنوى براى شفاى امراض جسمى و روحی باشد. در این مورد نیز هم خود قرآن اشاره دارد: «وَ نُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ ما هُوَ شِفاءٌ وَ رَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنِینَ وَ لا یَزِیدُ الظَّالِمِینَ إِلَّا خَساراً»؛ «و آنچه از قرآن نازل می‌کنیم (همه مایه) شفا و رحمت براى مؤمنان است و ستمگران را جز خسارت نمی‌افزاید»

لینک خبر

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا