توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دعا و طلسمدعاهامذهبی

تعبیر خواب فروختن خانه ملک و زمین از منابع مختلف

 به شما عزیزان تعبیر خواب فروختن خانه ملک و زمین از منابع مختلف را شرح می دهیم، در واقع اگر به تازگی شما و یا یکی از نزدیکان خواب فروش خانه و ملک را تجربه کرده اید، می توانید در ادامه این مطلب این تحلیل ها را مطالعه فرمائید.

تعبیر خواب فروختن خانه ملک و زمین از منابع مختلف

23607386203780683607 تعبیر خواب

تعبیر خواب فروختن خانه ملک و زمین از منابع مختلف,تعبیر خواب فروختن خانه پدری,تعبیر خواب فروش خانه قدیمی,تعبیر خواب فروش خانه ابن سیرین,تعبیر خواب فروختن وسایل خانه,تعبیر خواب فروختن فرش خانه,تعبیر خواب فروختن زمین کشاورزی,تعبیر خواب فروش زمین کشاورزی,تعبیر خواب فروختن سیب زمینی,تعبیر خواب فروش سیب زمینی,تعبیر خواب خرید فروش زمین,تعبیر خواب دیدن فروش زمین

دیدن خانه یا منزل در خواب به گفته منوچهر مطیعی تهرانی معیشت و روزی بیننده خواب است به طوری که اگر خانه ای بزرگ ببیند روزی او زیاد و اگر خانه ای کوچک در رؤیا مشاهده کند معیشت او کم می‌گردد در جایی دیگرابراهیم کرمانی می‌گوید هر چیز كه در دین عزیز بود، فروختن آن به خواب در كار بد است و خریدن آن نیكو بود. پس می‌توان اینگونه بیان کرد که فروختن خانه در خواب اشاره ای به در تنگنا و مضیقه قرار گرفتن فرد بیننده خواب دارد.

به طور کلی معبران خرید و فروش و معامله را در خواب خوب نداسته‌‌اند. فروختن و فروش در خواب معانی ناگوارتری نسبت به خریدن به همراه دارد به طوری که مطیعی تهرانی بیان می‌کند معامله همراه فروش غم و اندوه است و زیان و نشان آنست که کار بیننده خواب آشفته و شوریده می‌شود چه کلاً دادن جنس در مقابل گرفتن پول که کثیف است نیکو شناخته نشده.

این تصویر در رویا گاهی به جدا شدن‌ها و یا از دست دادن‌های دشوار اشاره می‌کند، چنانگه برای مثال فروش خانه فرد برای او دشوار است. در این صورت این تصویر نشان دهنده تحول یا احساسات ما نسبت به تحولات است. این تصویر همچنین بازتابی است دغدغه‌های تجارتی و مالی، چه مثبت و چه منفی، رها کردن پیوندهای فرد با گذشته خویش.

لینک خبر

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا