توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
تازه های روانشناسیروانشناسی عمومی

۱۱ مورد از متداول ترین اشتباهات زنان در رابطه را بشناسیم

مهم نیست در کدام مرحله از زندگی یا رابطه هستید. درصد زیادی از مشکلاتی که زنان با آن ها رو برو می شوند از اشتباهات خودشان منشا می شود. برای شناسایی این اشتباهات و قرار گرفتن در رابطه ای شادتر و سالم تر، قصد داریم به متداول ترین اشتباهات زنان در رابطه بپردازیم. اگر بتوانید این خطاها را مدیریت کنید، به شما اطمینان می دهم که رابطه تان به طور ناگهانی تغییر چشم گیری خواهد داشت:

نگرانی بابت زنان دیگر

تمام مردان به زنان اطراف نگاه می کنند و این مسئله در طبیعت آن هاست. ولی اگر نسبت به این موضوع حساس هستید و احساس ناامنی می کنید باید ریشه ی این مسئله را در خودتان پیدا کنید. احتمالا اعتماد به نفس کافی ندارید و یا نسبت به همسرتان بی اعتماد هستید. این حساسیت بی مورد در نظر مردان فوق العاده غیر جذاب است.

 

بی احترامی به فضای شخصی و خصوصی او

اگر در وضعیت روحی نامناسبی به سر می برد و یا تمایل ندارد با شما صحبت کند، او را به حال خودش بگذارید. خیلی از مردان مانند زنان در مورد مشکلاتشان صحبت نمی کنند. آن ها ترجیح می دهند در سکوت به دنبال راه حل بگردند.

بی اهمیت شدن به ظاهر

خیلی از زنان پس از ازدواج ورزش و رسیدگی به بدنشان را کنار می گذارند. بهتر است برای زنده نگه داشتن جذابیت جنسی همیشه به خودتان برسید.

متداول ترین اشتباهات زنان

کنار گذاشتن دوستان قدیمی

پس از ازدواج دوستانتان را کنار نگذارید. این کار هیچ وقت عاقبت خوشی ندارد و همسرتان تصور می کند که ضعیف هستید.

متداول ترین اشتباهات زنان

صادق نبودن

مردان بیشتر از زنان صادق هستند. اگر مشکلی وجود دارد بهتر است در مورد آن صحبت کنید. پشت گوش انداختن مسائل وضعیت را بدتر می کند. این کینه ها با گذشت زمان روی هم تلنبار می شوند و رابطه ی شفافی نخواهید داشت.

غر زدن

هیچ مردی بی نقص نیست و نمی تواند تک تک آرزوهای شما را برآورده کند. اگر شرایطی به وجود آمده که شما از رفتار او ناراضی هستید، غر نزنید. مستقیما به او بگویید که دوست دارید چه کاری انجام بدهد. (عاشق وقت هایی هستم که …)

بی توجهی به او

به کارهایی که برای شما انجام می دهد توجه کنید و روی نقص هایش تمرکز نکنید. بابت تلاش هایش از او تشکر کنید. هر چقدر بیشتر تشکر کنید او هم برای راضی کردن شما بیشتر تلاش می کند.

 

منفی بافی

همه ی ما روزهای بدی را تجربه می کنیم ولی بهتر است سعی کنیم تا شاد و مثبت باشیم. هیچ کس دوست ندارد در کنار یک غرغروی منفی باف زندگی کند و در کل ما به کسانی جذب می شویم که انرژی مثبت و همیشه نیمه ی پر لیوان را می بینند.

اشاره کردن به نقص های شخصی و بدنی

چاق شدن و پیر شدن شما تقصیر همسرتان نیست. او با شما ازدواج کرده پس از نگاه او شما فرد جذابی هستید و قرار نیست به خاطر چند چین و چروک شما را ترک کند. احتمالا او اصلا این نقص ها را نمی بیند پس لازم نیست این نکات را مدام متذکر شوید.

از نظر مردان، زنانی که اعتماد به نفس دارند جذاب هستند.

 

تلاش برای تغییر دادن او

پیش از ازدواج بدانید که قرار است با این مرد ازدواج کنید و ویژگی های بد و خوب او قرار نیست تغییر کنند. لازم نیست از او مستقیما انتقاد کنید. بهتر است با جملات خوب او را به انجام کاری ترغیب کنید به عنوان مثال: این لباس خیلی تورو جذاب نشون میده ولی بهتره یه کفش مشکی بپوشی تا جذاب تر بشی.

روش های اشتباه نشان دادن عشق

هر کس برداشت متفاوتی از عشق دارد. خیلی از زنان دوست دارند یک دسته گل دریافت کنند ولی مردان ممکن است به غذا، تعریف و تمجید، یک لیوان چای یا ماساژ نگاه عاشقانه داشته باشند. زبان عشق همسرتان را پیدا کنید و کار مورد علاقه اش را تکرار کنید.

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا