توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
تازه های روانشناسی

رموز زبان بدن : در دوران آشنایی پیش از ازدواج، این ترفندها را بلد باشید

وقتی در دوران آشنایی پیش از ازدواج به سر می برید اشتیاق دارید بدانید طرف مقابل چه احساسی نسبت به شما و این رابطه دارد. ممکن است در هفته های ابتدایی آشنایی کاملا با هم روراست نباشید.

وقتی در دوران آشنایی پیش از ازدواج به سر می برید اشتیاق دارید بدانید طرف مقابل چه احساسی نسبت به شما و این رابطه دارد. ممکن است در هفته های ابتدایی آشنایی کاملا با هم روراست نباشید. به همین دلیل بهتر است با رموز زبان بدن آشنا شوید و ناگفته های رابطه را رمزگشایی کنید. تمام علائم، روبروی شما هستند. فقط باید بدانید به دنبال چه نشانه ای بگردید.

رموز زبان بدن

پا

اگر به هنگام صحبت کردن پاهایش به سمت شما قرار گرفته یعنی تمایل دارد این گفتگو را ادامه دهد. اگر پاهایش به سمت دیگری قرار گرفته احتمالا علاقه ی زیادی به ادامه ی این گفتگو ندارد. برای اینکه آرامش بیشتری به گفتگو بیاورید، شما هم پاهایتان را به سمت او قرار دهید و تماس چشمی برقرار کنید.

 

سر

یکی دیگر از رموز زبان بدن حرکات سر است. اگر به نشانه ی همدردی سرش را تکان می دهد می خواهد به شما بگوید که: من به قدری به تو علاقه دارم که حاضرم آسیب پذیر ترین بخش بدنم، یعنی گردنم را به تو نشان بدهم.

رموز زبان بدن

دست

دست های باز در حالتی که کف دست به سمت بالا قرار بگیرد نشانه ی پیشنهاد دادن است. در صورتی که کف دست پایین قرار بگیرد نشانه ی اعتماد به نفس و جاه طلبی است.

انگشتان

بازی کردن با انگشتان نشان دهنده ی حس ناامنی است. چرخاندن شست ها به دور هم نشان دهنده ی این است که حوصله ی او سر رفته. وقتی هر دو شست به سمت بالا قرار می گیرد نشان می دهد که شما را پسندیده است. در صورتی که یک یا هر دو شست به سمت پایین قرار بگیرد بهتر است بدانید که قرار ملاقات دیگری انتظار شما را نمی کشد و اگر انگشتان او به هم گره شده اند بدون شک در حال دروغ گفتن است.

رموز زبان بدن

مو

اگر طرف مقابل شما مدام با موهایش بازی می کند نشان می دهد که از نظر احساسی به شما علاقمند شده است.

دهان

اگر طرف مقابل مدام لب هایش را می لیسد احتمالا غذای خوشمزه ای خورده. اگر مدام به لب های شما نگاه می کند احتمالا تکه ای از غذا لای دندان های شما گیر کرده است و بهتر است پیش از قرار ملاقات حتما مسواک بزنید. هه هه!

به جز مورد آخر که محض خنده به این لیست اضافه شده، شما ترفند دیگری در زمینه ی زبان بدن می شناسید؟ در قسمت نظرات اضافه کنید.

رموز زبان بدن : در دوران آشنایی پیش از ازدواج، این ترفندها را بلد باشید

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا