توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
تازه های روانشناسیدانستنی های ازدواجراز های موفقیتروانشناسی عمومیعشق و ازدواج

چگونه همسرم را عاشق خودم کنم ؟

عاشق بودن در زندگی میتواند ستون هاي یک زندگی زنا شویی را کامل کند پس همه ی وقت سعی کنید به همسر خود خوبی و ارزش ببخشید .

روش هایی برای عاشق شدن همسر 

عاشق بودن در زندگی میتواند ستون هاي یک زندگی زنا شویی را کامل کند پس همه ی وقت سعی کنید به همسر خود خوبی و ارزش ببخشید .

عاشق شدن و عاشق بودن در زندگی زناشویی یکی از خواسته هاي هر دختر و پسری هست که ازدواج می‌کند. اگر دوست دارید همسرتان را عاشق خودتان کنید کافی هست این عادت هاي ساده را تنها 21 روز انجام دهید.

عادت هاي خوبی که همسرتان را عاشق تان می‌کند
بعد از آغاز زندگی مشترک تفاوت هاي فرهنگی، مذهبی و اجتماعی بیشتر خودرا نشان می‌دهد. برای رسیدن به تفاهم در اساس هاي گوناگون زندگی، زن و مرد نیاز دارند بیشتر با هم تعامل داشته و یک سری از اصول را مورد دقت قرار دهند …

با درنظر گرفتن تفاوت هاي فردی و این که تمام انسانها ، حتی زمانی که دریک محیط مشترک و تحت اشخاص مشخصی تربیت میشوند، خصوصیات و صفات ناب شخصیتی خودرا دارا میباشند، مشخص هست که زنان و مردان در زندگی مشترک نیز تفاوت هاي بیشماری با یک دیگر خواهند داشت و افزون بر این در کنار تفاوت هاي فردی باید به تفاوت هاي فرهنگی، اقتصادی و مذهبی نیز دقت داشت که مقدور هست سبب بوجود آمدن برخوردها و تنش هایي میان زوجین گردد.

با تمام این تفاسیر رو در رو شدن با تفاوت هاي یاد شده اجتناب ناپذیر هست.  علی رغم تمام این تفاوت ها که هر یک می‌تواند تنش زا باشد، پیشنهاد هاي ساده اي برای داشتن رابطه اي سالم و شاد برای همسران وجود دارد، که با بهرهگیری از آن ها میتوانند در زندگی مشترک شان طعم شیرین خوشبختی را بچشید:

مبادی آداب باشید
مهم نیست که چند وقت از ازدواج شما می گذرد. صمیمیت و به هم احترام گذاشتن هرگز ضد هم نیستند. بنابر این در گفتگوهای خود از کلماتی مثل: لطفاً، متشکرم، متأسفم، ببخشید و … بهرهگیری کنید. طرز گفتار و رفتار شما نشان میدهد چه میزان برای همسرتان ارزش قایل هستید و به او احترام میگذارید.

به علایق یک دیگر اهمیت دهید
زوج خوشبخت، زوجی میباشند که به علایق و سرگرمی هاي یک دیگر دقت نشان بدهند و هر یک سعی کند تا زندگی را مطابق علایق و سلایق دیگری پیش ببرد. لذا در زندگی سرگرمی هاي مشترکی بیابید و آن ها را در الویت قرار دهید مثل ورزش صبحگاهی، کوهنوردی، تماشای فیلم و … انجام دادن کارها با هم ودر کنار هم بسیار لذت بخش هست.

اوقات یک دیگر را تلخ نکنید
یاد بگیرید به خودتان، به اشتباهات تان و به اشتباهات همسرتان لبخند بزنید. اگر کیف پول تان گم شد، یا پول افزون بابت یک دسته گل پرداخته اید، همسرتان باید کاری برای شما انجام میداده، ولی فراموش کرده و … همواره به این موارد لبخند بزنید. هیچ چیز آنقدر مهم نیست که به خاطر آن اوقات خانواده را تلخ کنید و لحظات پر اندوهی را بگذرانید. مطمئن باشید با اشتباهات ما یا همسرمان جهان به اتمام نمی‌رسد، اما مهلت ها به سرعت از دست می‌رود. شاید دیگر لحظه اي پیش نیاید که بتوانیم دست همسرمان را بگیریم یا با او بخندیم.

یک دیگر را زود ببخشید
برای هر زوجی پیش می‌آید که برخی اوقات با هم مجادله و کشمکش داشته باشند و این که بعد از مجادله اي با هم به توافق نرسند یا نتوانند مشکلاتشان رابه خوبی حل کنند. اما در مورد زوجین خوشبخت اینگونه نیست. انها تمام سعی شان را میکنند تا مشکلات را حل کنند و بجای این که آزرده خاطر شوند، سر هم غربزنند، یک دیگر رابه سهولت می بخشند و به هم اطمینان دارند. این افراد اجازه نمی‌دهند آزردگی هاي کوچک به کوهی از مشکلات و دلخوری ها تبدیل شوند.

بنابر این ذهن تان را از این موضوع بچرخانید و به مواردی فکر کنید که حق با او بوده و کارها را درست و به هنگام انجام داده هست. در این صورت مطمئن باشید که موارد مختلفی برای فکر کردن وجود دارد.

با آرامش حرف بزنید
وقتی در زندگی مشکلی پیش می‌آید، زوج هایي پیروز، منطقی و محترمانه رو به روی هم می‌نشینند و با آرامش با هم حرف میزنند. شما هم این عادت را در خودتان ایجاد کنید. در این دست مواقع بهتر هست به برخی به موضوعات زندگی، از دریچه نگاه همسرتان بنگرید. اگرچه این بدان معنا نیست که تمام عقاید وی را بی چون و چرا بپذیرید، بلکه با این شیوه هردو نفرتان هم دیگر را بهتر می فهمید و به نظرات دیگری احترام می‌گذارید.

اگر می‌بینید بین خواسته ها یا حرف هاي او انتظار یا دیدگاه غیرمعقولانه اي وجود دارد، عصبانی نشوید. با همسرتان صادق باشید و از راه گفت و گو مشکل را حل کنید.

چطور به این عادت ها، عادت کنیم؟
به گزارش تالاب زوجین خوشبخت نسبت به زن و شوهرهای ناراحت و ناراضی، عادات متمایز تری دارند. عادت رفتاری هست که شما به طور خود کار آن را انجام می‌دهد و برای نگه داشتن آن به تلاش کمی نیاز دارید. تقریباً بعد از این که یک رفتار 21 روز پشت سر هم تکرار شود، به صورت عادت زندگی شما در می‌آید.

بنابر این از همین امروز یکی از عادات زوج هاي شاد و خوشبخت را انتخاب و 21 روز تکرار کنید. آنگاه در کمال تعجب میبینید به عادت خودتان تبدیل شده و احساس شادی تان را افزایش می‌دهد.

لینک خبر

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا