توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
مذهبی

فال پی ام سی PMC هفتگی (۵ مردادتا ۱۱ مرداد ۹۸)

برای شاد کردن طرف مقابلتان دنبال دلیل نگردید، هم شما و هم او به شدت نیاز به یک تغییر ساده دارید که شادی و شوق به دلتان بیاندازد. کمی خلاق باشید. دور و برتان را خلوت کنید هم از آدم ها و هم از اشیا زیرا هردو انرژی زیادی از شما می گیرند.دنبال یک بحث مالی بسیار قدیمی را دیگر نگیرید.

♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین : دور و برتان را خلوت کنید

برای شاد کردن طرف مقابلتان دنبال دلیل نگردید، هم شما و هم او به شدت نیاز به یک تغییر ساده دارید که شادی و شوق به دلتان بیاندازد. کمی خلاق باشید. دور و برتان را خلوت کنید هم از آدم ها و هم از اشیا زیرا هردو انرژی زیادی از شما می گیرند.دنبال یک بحث مالی بسیار قدیمی را دیگر نگیرید.


♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها: ترس را کنار بگذارید

بر سر موضوع احساسی قدیمی باز بحث و گفتگو می کنید، ابن بحث به هیچ جایی نمی رسد و جز دردسر و جر و بحث و دلخوری هیچ چیز دیگری برایتان به همراه ندارد. بیهوده خود را اسیر کرده اید ترس را کنار بگذارید وگرنه تاوان سنگین تری خواهید پرداخت. یکی از نزدیکان برای شما کار بسیار بزرگی انجام می دهد.

♊ فال pmc خردادی عزیز : حرف ناتمام را تمام کنید

برای گرفتن مجوز و یا وام به جایی مراجعه خواهید کرد. این روزها شما به شدت احساس خستگی می کنید روحی و جسمی. برای حل مشکلاتتان از آن فرار نکنید شما نمی توانید به این وضعیت ادامه بدهید. نگران مسائل عاطفی و احساسی تان هستید، حرفی را ناتمام گذاشته اید بهتر است حرفتان را تمام کنید.

فال هفته PMC


♋ فال PMC دوست تیر ماهی : فقط جلوی پایتان را در نظر نگیرید!!

چشمهایتان را به روی واقعیت نبندید. به زودی راه جدیدی جلوی پایتان گذاشته می شود هوشیار و وفادار باشید. به عواقب و منافع بلند مدتتان فکر کنید و فقط جلوی پایتان را در نظر نگیرید. رفتار های پرخاشگرانه فقط باعث پراکنده شدن اطرافیان و دلخوری می شود تا دیر نشده راهی پیدا کنید تا بر اعصابتان مسلط شوید.


♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی : خودتان را باور کنید

اگر در مورد مسئله پیش آمده حق با شماست بهتر است طوری رفتار کنید که دیگران شما را درست بشنوند و پشت سرتان بایستند و از شما دفاع کنند. ماندن در رابطه ای که شما را روز به روز افسرده تر می کند یک اشتباه بزرگ است. ترستان بی معنی است خودتان را باور کنید دنیا جای بزرگی است که هر روز در آن اتفاق تازه ای می افتد.


♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها : خودتان به داد خودتان برسید

چشمتان را از روی این در بسته بردارید تا درهای باز دیگر را ببینید. خودتان اگر به داد خودتان نرسید کسی نمی تواند کمکی به شما بکند. با کسی بمانید که شما را بخاطر سادگی هایتان دوست دارد .برای رسیدن به نیتی که در سر دارید راه های مختلفی را امتحان کنید و دلسرد نشوید پیروزی برای هیچکس هرگز آسان به دست نیامده است.


♎ فال هفته PMC متولدین مهر : گول ظاهر افراد را نخورید

نامه یا بسته ای به دستتان می رسد. به یک جشن مهم دعوت خواهید شد. نگران درگیری های شخصی عزیزی در اطرافتان هستید. گول ظاهر افراد را نخورید. از شخصی در اطرافتان که یک کلاغ چهل کلاغ می کند ، همین امروز فاصله بگیرید. او بیش از انرژی تان را می گیرد و شما نمی دانید که چرا دائم دلشوره دارید. یک پیغام کوتاه شادتان خواهد کرد.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها : پیشنهادی قابل توجه در زمینه کاری دریافت می کنید

دلایل کافی برای احساس شادی و خوشبختی های پنهانی که فکرش را نمی کنید در اطرافتان وجود دارد. کافیست چشمتان را باز کنید تا آنها را ببینید و در زندگی تان تغییر و تحولی ایجاد کنید. به زودی پیشنهادی قابل توجه در زمینه کاری دریافت خواهید کرد، خوب روی آن فکر کنید، می تواند برایتان سرنوشت ساز باشد.


♐ فال هفته PMC متولدین آذر : راه های نو را امتحان کنید

به خودتان ایمان داشته باشید و با اعتماد به نفس بالا عمل کنید. این فرصتی است که می توانید توانایی هایتان را نشان دهید. به تکنولوژی جدید رو بیاورید و راه های نو را امتحان کنید. تغییر و تحولی در اطرافتان اتفاق می افتد که بر خلاف توقعتان برای شما بسیار خوبست و می توانید با تلاش و پشتکار به یکی از اهدافتان برسید.


♑ فال PMC جدید متولدین دى : نوبتی هم باشد این بار دیگر نوبت شماست

از زمان هایی که در کنار خانواده تان می گذرانید لذت ببرید. روزی می رسد که برای دیدنشان بسیار دلتنگ شوید. با شنیدن خبری از جا می پرید. نوبتی هم باشد این بار دیگر نوبت شماست. از فرصت تان استفاده کنید. گوش به زنگ باشید. قرار ملاقات های با اهمیتی پیش می آید که باید در آن ظاهری آراسته داشته باشید.

♒ فال هفتگی  PMC بهمن ماهی ها : تا می توانید وارد جر و بحث با همکارتان نشوید

از حالا به فکر باشید تا در لحظه آخر دچار دستپاچگی نشوید. نگران نباشید، همه چیز بالاخره همانی می شود که شما می خواهید. با اعضای خانوادگی تان خاطرات شیرین گذشته را دوباره مرور کنید تا بیشتر قدر با هم بودنتان را بدانید. این هفته ممکن است با یکی از همکارانتان درگیر شوید. تا می توانید وارد جر و بحث نشوید به نفعتان نیست.


♓ فال PMC متولدین اسفند : از رفتار دیگران برداشت های شخصی نکنید

از رفتار دیگران برداشت های شخصی نکنید. شما هیچوقت نمی دانید که در سرشان چه می گذرد. بیهوده فقط خودتان را در یک دور باطل فکر کردن گرفتار می کنید که هیچ سودی برایتان ندارد. در مورد شخصی که فکرتان را به خودش مشغول کرده خیلی زود می فهمید که تصورتان کاملا اشتباه بوده . قبل از هر عکس العملی خودتان را جای او بگذارید.

 

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا