توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
تازه های روانشناسی

ازدواج بدون رابطه جنسی : آیا راهی برای بهبود این رابطه وجود دارد؟

هر رابطه ای به صمیمیت و نزدیکی نیاز دارد. این صمیمیت به دو صورت جسمی و احساسی شکل می گیرد. وقتی صمیمیت رابطه با مرور زمان کمتر و کمتر می شود دوام رابطه هم کمتر می شود و به احتمال زیاد جدایی، در انتظار ازدواج بدون رابطه جنسی خواهد بود.

بدون وجود صمیمیت احساسی، امکان شکل گرفتن صمیمیت جنسی وجود ندارد و بالعکس بدون صمیمیت جنسی امکان وجود صمیمیت احساسی از بین می رود. به همین ترتیب خیلی از زوج هایی که ازدواج بدون رابطه جنسی را تجربه می کنند در همین چرخه به مشکل بر می خورند.

به احتمال زیاد یکی از انواع صمیمیت برای هر فرد الویت دارد و اگر الویت های زوج با هم یکسان نباشد، رابطه به نقطه ی پایان می رسد. این اتفاق زمانی رخ می دهد که زوج اصلا نمی دانند مشکل رابطه چه بوده است.

 

اگر از نظر احساسی و یا جنسی رابطه ی نزدیکی ندارید بهتر است همین حالا بدانید که رابطه ی شما طولانی مدت نخواهد بود. وقتی ارتباط جنسی و احساسی مستحکمی بین زوج وجود نداشته باشد در تندباد اتفاقات زندگی هیچ ریسمان کمکی برای چنگ زدن و کمک گرفتن وجود ندارد. به عبارت دیگر این زوج نمی تواند در شرایط سخت به هم تکیه کنند.

دانستنی های دوران نامزدی برای پیش بینی خشونت جسمی و جنسی

رابطه به صمیمیت نیاز دارد به همین دلیل ارتباطات به ظاهر کوچک مثل گرفتن دست، در آغوش کشیدن و بوسیدن در رابطه اهمیت زیادی پیدا می کند. این رفتارها نشان می دهد که همسرتان برای شما ارزشمند است و تحت هر شرایطی از او حمایت می کنید.

 

اگر شما و همسرتان می توانید از فاصله ی زیاد یک لبخند یا چشمک معنی دار خاص رد و بدل کنید و همسرتان هم بتواند به همین شیوه به ابراز علاقه ی شما پاسخ بدهد، می توانید ادعا کنید که یک رابطه ی صمیمی دارید.

انحراف جنسی کودکان

صمیمیت پایه ی رابطه و عشق را تشکیل می دهد. بدون صمیمیت هیچ امنیتی در رابطه شکل نمی گیرد و هیچ اطمینانی برای وجود آینده ای روشن وجود ندارد. صمیمیت، عشق و امنیت، حلقه ی رابطه را تشکیل می دهند. رابطه ای که موجبات شادی و سرزندگی شما را فراهم می کند.

 

اگر صمیمیت و نشاط از رابطه ی شما رنگ باخته طبیعتا هیچ تمایلی به رابطه ی جنسی وجود ندارد. اگر رابطه ی شما هم در چنین شرایطی قرار گرفته نگران نباشید. صمیمیت به واسطه ی شما و همسرتان ساخته می شود.

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا