توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
اس ام اساس ام اس مناسبتی

متن تبریک قبولی در دانشگاه و کنکور و آزمون + جدید 98

با توجه به اینکه در فصل کنکور و آزمون به سر می بریم و بعد از مدت کمی نتایج کنکور اعلام می شود، بسیاری از افراد به دنبال متن ها و پیام های زیبا برای تبریک این رخداد هستند. برای مشاهده متن تبریک قبولی در دانشگاه این بخش گهر را بخوانید. در ادامه مطالبی در مورد قبولی در کنکور و قبولی در آزمون می خوانید.

متن تبریک قبولی در دانشگاه و کنکور و آزمون

www.gahar .ir 12.04.98 11 متن تبریک قبولی در دانشگاه و کنکور و آزمون

تبریک قبولی در دانشگاه

بسم الله الرحمن الرحیم

گویند عارفان هنر وعلم کیمیاست / وان مس که گشته هم سراین کیمیا طلاست

عزیز ارجمند جناب یا سرکار

توفیق ورود به دروازه های دنیای علم و دانش یکی از موهبت هایی است از سوی خداوند علیم که بی شک آدمی در سایه تلاش و جهد در کسب دانش از این موهبت بهره خواهد جست.

امروز با ورود به دانشگاه و طی مدارج علمی در آتی مژده کیمیا شدن را به مس وجودت داده ای؛ ما نیز به نوبه خود کسب این موفقیت را به شما رهجویان مسیر علم وتعلم تبریک عرض می نمائیم.

از خداوند متعال استمرار موفقیت وتداوم دانش آموزی را برایت خواستاریم و امیدواریم در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) برای میهن اسلامی و عزیزمان ایران افتخار آفرینی نمائید.

*****

پذیرش شما را در دانشگاه … در رشته … عرض نموده. توفیق روزافزون شما را در تمام مراحل زندگی از خداوند متعال خواستاریم.

*****

قبولی درخشان شما را در آزمون … در رشته … در دانشگاه … تبریک می گوییم و از خداوند منان برای شما آرزوی سعادت و موفقیت روزافزون داریم.

*****

قبولی درخشان شما را در آزمون … در رشته … در دانشگاه … تبریک عرض می نماییم و از خداوند منان برای شما آرزوی نیکبختی و سعادت داریم.

*****

دفاع از رساله دکتری با عنوان … در رشته … را با درجه بسیار خوب به جناب عالی تبریک گفته، توفیق پیش از پیش شما را آرزومندیم.

*****

پذیرش شما در مقطع … در رشته … در دانشگاه … را در کنکور سال … خدمت شما، خانواده محترم و گروه … دانشگاه … تبریک عرض می نماییم.

*****

قبولی شما دوست / همکار عزیز را در رشته … در دانشگاه … را تبریک عرض می کنم و امید است در سایه الطاف الهی همواره شاهد موفقیت های علمی شما باشیم.

*****

پذیرش شما در دوره روزانه دانشگاه تهران را در مقطع دکتری خدمتتان تبریک عرض می کنم امیدوارم موفق و پیروز باشید

*****

… عزیز این موفقیت بزرگ و ارزشمند را به شما و خانواده محترمتان تبریک عرض میکنم.

*****

دوست و همکار عزیز … موفقیت شما را در پذیرش مقطع … دانشگاه … خدمت شما و خانواده محترمتان تبریک عرض می کنم و توفیق روز افزون را از خداوند منان خواستارم.

*****

با کمال مسرت و شادمانی مجاز شدنت در انتخاب رشته دانشگاه …………………. را تبریک گفته و از اینکه توانستی با شایستگی تمام  در جلسه کنکور قبول شده و ما را پیش اقوام ؛ دوستان ؛  آشنایان و حتی  دشمنان روسفید کنی خرسندیم و از صمیم قلب این پیروزی شیرین را به تو و به خودمان شادباش میگوییم.

از طرف پدر و مادر

Source link

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا