توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دارو خانه معنویدعا و طلسممذهبی

دعای بازگشت معشوق از راه دور سریع التاثیر و پرخیر

در این پست قصد داریم به شما عزیزان رهگشای اسلامی و تجربه شده ای بیاموزیم که سبب جلب محبت و زیاد شدن علاقه می شود، همین طور می توانید متن کامل دعای بازگشت معشوق از راه دور سریع التاثیر و پرخیر را مثل همیشه از دعا شفا بخوانید. دعا های دیگری نیز در دسته بندی مهر و محبت در دسترس شما هستند.

دعای بازگشت معشوق از راه دور سریع التاثیر و پرخیر

0278360837602783 دعای بازگشت معشوق از راه دور سریع التاثیر و پرخیر

دعا برای برگشت شخص مورد نظر,دعا برای برگشتن فرد مورد نظر,دعا برای بازگشت شخص مورد نظر,دعا برای بازگشت فرد مورد نظر,دعا برای برگشت فرد مورد نظر,دعای برگرداندن شخص رفته,دعا جهت برگرداندن شخص رفته,دعا برای برگرداندن شخص رفته,دعا برای برگشت شخص رفته,دعا برای برگشتن شخص رفته,دعا برای بازگشت شخص رفته,دعا برای برگشت شخص,دعا برای برگشت شخصی,دعا برای بازگشت شخصی رفته,دعا برای برگشتن شخصی که رفته,دعا برای برگشتن شخصی

دعای بازگشت معشوق از راه دور سریع التاثیر و پرخیر

برای افزایش مهر و محبت شخص مطلوب و تسخیر قلوب ، دعای قرآنی محبت ذیل را در روز جمعه پس از اذان صبح در کاغذ بدون خط و ترجیحا با گلاب و زعفران بنویسد و با خود به همراه داشته باشد :

وَمِنَ النَّاسِ مَن یَتَّخِذُ مِن دُونِ اللّهِ أَندَادًا یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ (اسم شخص مورد نظر و نام مادرش)  وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ (اسم شما و اسم مادرتان) وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعًا وَأَنَّ اللّهَ شَدِیدُ الْعَذَابِ .

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
قُلْ أُوحِیَ إِلَیَّ أَنَّهُ اسْتَمَعَ نَفَرٌ مِّنَ الْجِنِّ فَقَالُوا إِنَّا سَمِعْنَا قُرْآنًا عَجَبًا
یَهْدِی إِلَى الرُّشْدِ فَآمَنَّا بِهِ وَلَن نُّشْرِکَ بِرَبِّنَا أَحَدًا
وَأَنَّهُ تَعَالَى جَدُّ رَبِّنَا مَا اتَّخَذَ صَاحِبَةً وَلَا وَلَدًا
وَأَنَّهُ کَانَ یَقُولُ سَفِیهُنَا عَلَى اللَّهِ شَطَطًا
وَأَنَّا ظَنَنَّا أَن لَّن تَقُولَ الْإِنسُ وَالْجِنُّ عَلَى اللَّهِ کَذِبًا
وَأَنَّهُ کَانَ رِجَالٌ مِّنَ الْإِنسِ یَعُوذُونَ بِرِجَالٍ مِّنَ الْجِنِّ فَزَادُوهُمْ رَهَقًا
وَأَنَّهُمْ ظَنُّوا کَمَا ظَنَنتُمْ أَن لَّن یَبْعَثَ اللَّهُ أَحَدًا

لینک خبر

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا