توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دعا و طلسممذهبی

دعای دفع مزاحم و رهایی از شر و پلیدی ها سریع التاثیر

هر کسی ممکن است در مسیر زندگی خود با سختی ها، مشکلات، گرفتاری ها و تلخی های بزرگ و کوچک روبرو شود، در ادامه یکی دیگر از پست ها و عناوین سایت سیراف می توانید دعای دفع مزاحم و رهایی از شر و پلیدی ها سریع التاثیر را بخوانید.

دعای دفع مزاحم و رهایی از شر و پلیدی ها سریع التاثیر

این دعا گره گشا قوی و نتیجه بخش است و مشکلات را سریع تر حل می کند.

دعا و ختم مجرب

دعای دفع شر مزاحم,دعای دفع شر مزاحم از زندگی,دعاي دفع شر مزاحم,دعا دفع شر مزاحم,دعای دفع شر همسایه مزاحم,دعای دفع شر و مزاحم,دعای برای دفع شر مزاحم,دعا برای دفع شر مزاحم,دعا جهت دفع شر مزاحم,دعا برای دفع شر مزاحم از زندگی,دعا برای رفع شر مزاحم,دعا برای دفع شر همسایه مزاحم,دعا برای دفع شر و مزاحم,دعا برای دفع شر مزاحم نی نی سایت,دعا برای رفع شر و مزاحم,دعایی برای دفع شر مزاحم

دعای دفع مزاحم و رهایی از شر و پلیدی ها سریع التاثیر

برای دفع مزاحم و ظالم و شرور ، پس از نماز ظهر به نیت دفع مزاحم و ظالم ، هفتصدوهشتادوشش مرتبه ذکر بسم الله الرحمن الرحیم را بگوید. پس از خاتمه ، بلافاصله ذکر ذیل را هفتاد مرتبه تکرار کند :

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ. عَنَتَ لَهُ الْوُجُوهُ ، وَخَشَعَتْ لَهُ الْأَصْوَاتُ ، وَ وَجَلَت مِنهُ الْقُلُوبُ ، اَسئَلُکَ أَنْ تُصَلِّیَ وتُسَلِّمَ سیدَنا مُحَمَّدٍ و آله ، وَأَنْ تَقضی حَاجَتِی فی هَلاک ( نام شخص ظالم یا مزاحم را بگوید ) یا قاهِرُ یا مُقتَدِرَ یا مُنتَقِمُ یا اللهُ یا اللهَ .

میتواند این عمل را به عنوان یک ختم در نظر بگیرد و آنرا را یک هفته یا چهارده روز متوالی ادامه دهد. این عمل از مجربات است و حتما نتیجه خواهد داشت.



لینک خبر

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا