توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
تازه های روانشناسیروانشناسی زنانروانشناسی کودکان

به دنبال بهبود رابطه جنسی تان هستید؟ پوشک عوض کنید

رضایت زوج ها از ازدواج به مرور زمان و با آهنگی آهسته، کاهش پیدا می کند. ولی به محض ورود یک نوزاد به صحنه، شرایط تغییر می کند و این کاهش چشم گیر تر می شود.

جای تعجبی ندارد که زوج هایی که شب های پی در پی بیخوابی کشیده اند، ده ها بار پوشک عوض کرده اند و با گریه ی نوزاد گریه کرده اند، حالا از رابطه شان راضی نیستند. البته بعضی از زوج ها هم در تلاش هستند به هر ترتیبی جلوی افت نارضایتی را بگیرند. چون به دنبال بهبود رابطه جنسی هستند و البته نتیجه هم می گیرند.

بهبود رابطه جنسی

ارتباط نقش پدری و کیفیت رابطه

اخیرا بررسی ها نشان داده اند که تغییر الگوها به نقش پدر و مادر، تاثیر بسیاری در میزان رضایت زوج ها از اتاق خواب خواهد گذاشت. نتایج ثابت می کنند که عملکرد مردان به عنوان پدر، زمانی بهتر است که از رابطه ی جنسی خود راضی هستند.

این بررسی روی ۴۸۷ زوج انجام شد و جنبه های مختلف زندگی و متغیرهای رفتاری ثبت شدند. نتایج بررسی نشان داد که سهم مردان در مراقبت از کودک به رضایت از رابطه ی خود، تعداد دفعات رابطه ی جنسی و کیفیت رابطه بر می گردد. همچنین کشمکش های رابطه، موجب کاهش سهم مردان، در مراقبت از کودک می شود.

به این ترتیب زوج هایی که درصد بیشتری از مسئولیت های مربوط به کودک را پذیرفتند (که معمولا مادران هستند) رضایت بیشتری از رابطه ی جنسی خود داشتند.

بهبود رابطه جنسی

البته بیان کردن این مسئله از انجام دادن آن ساده تر است. حداقل می دانیم که برای پدرانی که رضایت پایینی از رابطه ی خود دارند، روزنه ی امیدی وجود دارد. هنوز هم زوج های ناراضی خسته، برای بهبود رابطه پتانسیل دارند.

همانطور که تکنیک های رفتاری در درمان افسردگی، اضطراب و استرس پس از سانحه موثر واقع می شوند، تغییرات رفتاری در فضای خانه عملکرد رابطه را بهبود می بخشد. مخصوصا در شرایطی که خسته و پر استرس هستیم، وقت گذاشتن برای رابطه ی دو نفره غیر ممکن به نظر می رسد.

برای پدرانی که به دنبال بهبود رابطه جنسی هستند: با عوض کردن پوشک شروع کنید!

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا