توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دعا و طلسممذهبی

دعا برای درمان درد و رهایی از سحر

در این پست به شما عزیزان گره گشای تجربه شده و قوی می آموزیم که سبب می شود از سحر، جادو و طلسم در امان مانده و اگر درگیر خدایی نکرده درگیر بیماری های سخت شده اید دعا برای درمان درد و رهایی از سحر را بخوانید که ان شاء الله حاجت می گیرید.

دعا برای درمان درد و رهایی از سحر

0233876203862073 دعا و ختم مجرب شفای بیماری

دعا برای شفای بیماران روحی,دعا برای شفای مریض روحی,دعای شفای بیمار روحی,دعا شفای بیمار روحی,دعای شفای مریض روحی,دعای شفای چشم بیمار,دعا برای شفای بیماری چشم,دعا برای شفای چشم بیمار

دعا برای درمان درد و رهایی از سحر

اگر خدا بیمار مسحور را بدست شما شفا داد، لازم است که شما حمد و سپاس اللهـ را بجا آورید. و بیش از پیش خود را نیازمند در گاه بی نیاز اللهﻷ بدانید. تا همواره توفیقاتش شامل حال شما باشد. و هرگز احساس عًجب و خود پسندی نکنید زیرا اللهأ می‌فرماید: ﴿لَئِن شَكَرۡتُمۡ لَأَزِيدَنَّكُمۡۖ وَلَئِن كَفَرۡتُمۡ إِنَّ عَذَابِي لَشَدِيدٞ ٧﴾ [ابراهیم: 6]. ترجمه: «اگر شما شکرگزار باشید، نعمت‌ها را افزایش می‌دهم و اگر ناسپاسی کنید، پس همانا عذاب من سخت خواهد بود».
البته نباید فراموش کرد که بیمار همچنان در معرض سحر مجدد قرار دارد زیرا کسی که قبلاً او را سحر کرده است، همواره مواظب احوال او می‌باشد و همین که متوجه بشود که بیمار معالجه شده است،‌ مجدداً او را سحر خواهد کرد. از این رو بهتر است که بیمار، خبر بهبودی خود را منتشر نکند. و در ضمن، امور زیر را رعایت نماید:

پایبندی به نماز جماعت.
گوش نکردن به ترانه و موسیقی.
وضو گرفتن و خواندن آیة الکرسی قبل از خواب.
بسم الله گفتن در آغاز هر کار.
خواندن «لا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ وَحْدَهُ لا شَرِيكَ لَهُ لَهُ الْمُلْكُ وَلَهُ الْحَمْدُ وَهُوَ عَلَي كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٌ». هر روز بعد از نماز فجر (صد مرتبه).
روزانه تلاوت یا شنیدن آیاتی از قرآن مجید.
همنشینی با انسان‌های صالح و نیک.
پایبندی به اذکار صبح و شام.

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا