توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دعا و طلسممذهبی

دعای دفع استرس هنگام انجام کار های مهم و پرهراس

در ادامه یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت سیراف قصد داریم دعای دفع استرس هنگام انجام کار های مهم و پرهراس را بخوانیم که از ائمه علیهم السلام روایت شده و باعث می شود سخت ترین مشکلات شما در کسری از ثانیه حل شود.

دعای دفع استرس هنگام انجام کار های مهم و پرهراس

0736237802637602873 دعا و ختم مجرب

دعا برای رفع استرس و نگرانی,دعایی برای رفع استرس و نگرانی,دعا جهت رفع استرس و نگرانی,دعای عجیب برای آرامش قلبی و رفع استرس و نگرانی,دعا برای رفع استرس و افسردگی,دعا رفع استرس

دعای دفع استرس هنگام انجام کار های مهم و پرهراس

از طریق محمد بن حسن صفار از امام صادق علیه السلام و نیز از غیر آن حضرت روایت شده است که: وقتی مردم در روز احد از گرد حضرتش پراکنده شدند، به دعا دست برداشت که:
اللهم لک الحمد و الیک المشتکی و أنت المستعان.
جبرئیل علیه السلام نازل شد و گفت: ای محمد! دعایی که خواندی دعای ابراهیم بود؛ آن گاه که در آتشش افکندند و دعای یونس؛ آن گاه که در دل نهنگ افتاد.
(امام صادق علیه السلام) افزودند: پیامبر خدا صلی الله علیه و آله و سلم این دعا را نیز می خواندند:
اللهم اجعلنی صبوراً و اجعلنی شکوراً و اجعلنی فی امانک.

دعای پیامبر خدا صلی الله علیه و آله و سلم در روز بدر

اللهم أنت ثقتی فی کل کرب، و أنت رجائی فی کل شده، و أنت لی فی کل امر نزل بی ثقه و عده، و کم من کرب یضعف عنه الفواد، و تقل فیه الحیله، و یخذل فیه القریب، و یشمت به العدو، و تعنینی، فیه الأمور، انزلته بک و شکوته الیک، راغباً فیه الیک عمن سواک، ففرجته و کشفته عنی و کفیتنیه، فأنت ولی کل نعمه و صاحب کل حاجه و منتهی کل رغبه، فلک الحمد کثیراً و لک المن فاضلاً.

 

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا