توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دانستنی های شهریروندهای اداری

وام ازدواج ۵۰ میلیونی شد

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز عصر کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹ گفت: بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق وام ازدواج در سال ۹۹، ۵۰ میلیونی شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز عصر کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹ گفت: بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق وام ازدواج در سال ۹۹، ۵۰ میلیونی شد.

وی افزود: بر اساس این مصوبه به هر یک از زوجین ۵۰ میلیون تومان وام تعلق می‌گیرد که جمعاً دو نفر می‌توانند ۱۰۰ میلیون تومان وام بگیرند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹ اظهار داشت: به منظور حمایت از ازدواج جوانان، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران موظف است از محل پس‌انداز و جاری قرض‌الحسنه نظام بانکی، تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به زوجهایی که تاریخ عقد آنها بعد از ۱۳۹۶/۱/۱ است و تاکنون وام ازدواج دریافت نکرده‌اند، با اولویت نخست پرداخت کند. تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج برای هر یک از زوجها در سال ۱۳۹۹ پانصد میلیون ریال (۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال)  با دوره بازپرداخت ۷ ساله با اخذ یک ضامن معتبر و سفته است.

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا