توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دانستنی های شهریروندهای اداری

راهنمای نوبت دهی اینترنتی بیمارستان های تامین اجتماعی

سازمان تامین اجتماعی برای راحتی بیماران امکان دریافت نوبت اینترنتی بیمارستان های طرف قرار‌داد خود را فراهم کرده است.

سازمان تامین اجتماعی برای راحتی بیماران امکان دریافت نوبت اینترنتی بیمارستان های طرف قرار‌داد خود را فراهم کرده است. برای آشنایی بیشتر شما با این سرویس در ادامه به راهنمای نوبت دهی اینترنتی بیمارستان های تامین اجتماعی در وب سایت nobat.tamin.ir می پردازیم.

نوبت دهی اینترنتی بیمارستان های تامین اجتماعی

برای این منظور ابتدا باید به وب سایت nobat.tamin.ir مراجعه کنید. اگر این نخستین مراجعه شما به  سایت نوبت دهی تامین اجتماعی است، باید ابتدا روی گزینه عضویت در بالای صفحه رفته و نسبت به عضویت در این وب سایت اقدام کنید. پس از آن یک نام کاربری و رمز عبور خواهید داشت که معرف هویت شما در این وب سایت بوده و از طریق آن نوبت دهی انجام می شود. در این صفحه باید اطلاعاتی شامل ملیت، نام، نام خانوادگی، کد ملی، شماره تلفن موبایل، پست الکترونیک و رمز عبور خود را وارد سازید.

در  صفحه  نخست این وب سایت با کلیه شهرهای فعال دارای سیستم نوبت دهی اینترنتی بیمارستان های تامین اجتماعی روبرو خواهید شد. با این حساب لازم است که ابتدا شهر محل سکونت خود و در واقع شهری که قصد دریافت نوبت اینترنتی بیمارستان را از آن دارید، انتخاب کنید. سپس به صفحه  اداره کل درمان استان موردنظر وارد می شوید.

در این صفحه باید شهر را انتخاب کرده و سپس نوع تخصص مورد نظر پزشکی خود را انتخاب کنید. پس از آن نوبت به انتخاب مرکز درمانی می رسد. سپس روی گزینه جستجو در کادر سبز رنگ کلیک کنید. (همین طور اگر نام پزشک مورد نظر خود را می دانید، در همین کادر در بخش جستجو نام پزشک را وارد نمایید و به صورت مستقیم به صفحه نوبت دهی همان پزشک وارد خواهید شد.)

ظرف مدت چند ثانیه فیلترهای وارد شده از سوی شما در جستجو اعمال شده و به صفحه ای منتقل می شوید که لیست کلیه پزشکان درخواستی در مرکز درمانی مورد نظرتان، نمایش داده می شود.

در اینجا تاریخ شروع نوبت دهی، تاریخ پایان نوبت دهی، ساعت شروع نوبت دهی و ساعت پایان نوبت دهی نشان داده شده است. به این ترتیب شما باید در تاریخ و ساعت شروع نوبت دهی در وب سایت حاضر شده و نسبت به دریافت نوبت خود با ثبت مشخصات اقدام کنید.

در صفحه نوبت دهی، می توانید در تاریخ مورد نظر خود شیفت صبح، شیفت عصر و شیفت شب را مشاهده کرده و رزرو نوبت را در زمان های خالی انتخاب نمایید. پس از آن ثبت نوبت به نام شما انجام خواهد گرفت. پس از مشاهده ثبت نوبت به نام خود و چک کردن نام پزشک و نام مرکز درمانی و همین طور روز و ساعت، باید این صفحه را تایید کرده و به صفحه دیگری منتقل می شوید که در آن شماره پیگیری به شما داده شده و در کادر مربوطه می توانید شرح مختصری از بیماری خود را وارد کنید.

توجه داشته باشید که لازم است در زمان مراجعه به مرکز درمانی کد پذیرش و شماره نوبت خود را به همراه داشته باشید تا جهت حضور در وقت خود، با مشکلی مواجه نگردید.

نکته: لازم به ذکر است که شما می توانید از نسخه اندروید و آی او اس نوبت دهی سازمان تامین اجتماعی نیز استفاده کرده و تمامی این مراحل را روی گوشی هوشمند خود دنبال نمایید. همین طور امکان برخورداری از سیستم نوبت دهی به وسیله کد USSD به شماره *۱۴۲# نیز وجود دارد. البته این کد دستوری تنها از طریق خطوط تلفن همراه اول قابل استفاده خواهد بود.

سخن پایانی

استفاده از سیستم نوبت دهی اینترنتی بیمارستان های تامین اجتماعی این فرصت را به شما می دهد تا بدون نیاز به تماس های مکرر و تنها با چند کلیک دریافت نوبت از پزشک مورد نظر خود را به انجام برسانید.

 

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا