توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دانستنی ها مذهبیمذهبی

کوتاه آمدن در مقابل دشمنان جسارت حمله را در آنان بیشتر می‌کند

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به عملیات موفق سپاه در موشک‌باران پایگاه آمریکایی عین الاسد در عراق گفت: سال‌ها بود در مقابل آمریکا و هم‌پیمانانش کوتاه آمده بودیم و آنان گستاخ‌تر شده بودند؛

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به عملیات موفق سپاه در موشک‌باران پایگاه آمریکایی عین الاسد در عراق گفت: سال‌ها بود در مقابل آمریکا و هم‌پیمانانش کوتاه آمده بودیم و آنان گستاخ‌تر شده بودند؛ این عملیات نشان داد کوتاه آمدن در مقابل دشمنان به آنان جسارت بیشتر می‌دهد و اگر مسئولین ما بیدار باشند باوجوداین مردم به اهداف والای انقلاب خواهیم رسید.

به گزارش مرکز خبر مسجد مقدس جمکران، حجت‌الاسلام محمود یزدی در جمع زائران مسجد مقدس جمکران در مراسم کمیل عارفانه با اشاره به اینکه در آخرالزمان پرورش بصیرت می‌تواند انسان را از ذلالت و گمراهی به دور بدارد، اظهار کرد: امام رضا (علیه‌السلام) فرمودند عبادت حقیقی تفکر انسان درباره نظام عالم و قدرت الهی و وظایف ما در زندگی است، نه اینکه فقط به نماز و روزه بسنده کنیم و فلسفه وجودی آن را متوجه نشویم.

وی ادامه داد: این تفکر در نظام عالم باعث می‌شود قدرت تشخیص در انسان بالا برود و این شرایط به انسان کمک می‌کند دوست را از دشمن تشخیص دهد و راه مقابله با دشمن را نیز به‌درستی انتخاب کند؛ والا راه را اشتباه رفته و فرصت‌ها را از دست خواهد داد.

استاد حوزه علمیه با تأکید بر اینکه اگر بصیرت نداشته باشیم و دشمن را به‌خوبی نشناسیم خیلی زود شکست می‌خوریم، گفت: رهبر معظم انقلاب نیز در جمع مردم قم فرمودند دشمن‌شناسی خود را ارتقا دهید چراکه در این زمانه فقط با بصیرت می‌توان از سد مشکلات عبور کرد.

یزدی با اشاره به جنایت مزدوران تروریست آمریکایی در به شهادت رساندن سردار سلیمانی، تصریح کرد: با این جنایت آمریکای ملعون که سردار بزرگ مقاومت را از ما گرفت همه مردم عمق دشمنی آمریکا با نظام اسلامی ما را دریافتند ولی متأسفانه هنوز هم برخی خودی‌ها دشمن را نشناختند و در زمین آن‌ها بازی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه عملیات موفق سپاه در عین الاسد باعث شد آمریکا و ایادی‌اش سر جای خود بنشینند، گفت: سال‌ها بود در مقابل آمریکا و هم‌پیمانانش کوتاه آمده بودیم و آنان گستاخ‌تر شده بودند؛ این عملیات نشان داد کوتاه آمدن در مقابل دشمنان به آنان جسارت بیشتر می‌دهد و اگر مسئولین ما بیدار باشند باوجوداین مردم مؤمن و انقلابی و اعتقاد زیبایی که به خدا و اهل‌بیت (علیهم‌السلام) داریم می‌توانیم به اهداف والای انقلاب اسلامی دست پیدا کنیم.

استاد حوزه علمیه افزود: در آینده‌ای نزدیک انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم، برای انتخابات حواس‌ها را جمع کنیم ما باید کسانی را به مجلس بفرستیم که قابل باشند و راه سردار سلیمانی را ادامه دهند و به این راه اعتقاد داشته باشند.

یزدی در پایان با تأکید بر اینکه باید در آخرالزمان فضا را آماده کنیم که امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) تشریف بیاورند و عدالت حقیقی را در جهان به اجرا برسانند، خاطرنشان کرد: ما باید مقدمات این حرکت جهانی را مهیا کنیم، باید مانند شهید سلیمانی شویم تا قدم‌های خالصانه برای رضای خدا برداریم و تاآخرین‌نفس از این وظیفه‌ای که بر گردن داریم کوتاه نیاییم.

انتهای پیام/

 

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا