توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دعا و طلسممذهبی

دعای مجرب برای باردار شدن

دعای بسیار مجرب برای بچه دار شدن را از کتاب هفت پیکر سلیمانی برای شما در اینجا قرار دادیم  این دعا برای فرزند دار شدن معروف است .

دعای مجرب برای باردار شدن

 دعای مجرب برای باردار شدن ,دعای باردار شدن,دعای باردار شدن پسر,دعای بارداری سالم,دعای بارداری شیخ بهایی,دعای بارداری پسر,دعای بارداری ,دعای بارداری دختر,دعای بارداری تبریزیان,دعاهای بارداری,دعا بارداری سالم,دعا باردار شدن,دعای بارداری,دعای باردار شدن زن

اگر زنی صاحب فرزند نمیشودیا اینکه باردار می شود ولی بچه اش نمی ماند؛یاسین مغربی اصل را با رعایت شرایط_ختوم_اذکار
با خط عربی خوب و کامل بدون خط خوردگی با اعراب گذاری و نقطه گذاری دقیق و شکیل روی کاغذ بزرگ سفید بی خط با محلول روحانی بنویسید(دوتابنویسد)ویکی را در اب چاه یااب چشمه یا اب باران یا اگرم نبود آب معدنی حل کند و بخورد و یکی را در پارچه سبز بپوشاند و بر بازو راستش ببندد.
ان شالله بچه دار خواهند شد.

همچنین هنگام نوشتن باید در مکانی بدون سقف مثل پشت بام یا حیاط منزل یا اگر مقدور نبود در اتاقی خلوت و پاک روبه قبله و…..باشد و عود هندی یا کندر بسوزاند.

این نسخه بسیار مجرب است بطوریکه حقیر برای هر کس نوشتم محال بود نتیجه نگیرد.

متن یاسین مغربی اصل در کتاب ایت الله حسن زاده املی امده است ان را تهیه کنند.

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا