توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
سرگرمی

تفسیر و معنای ایموجی قلب

اگر از ایموجی قلب استفاده می‌کنید دقت کنید که از رنگ اشتباهی استفاده نکنید، چراکه ممکن است به دردسر بیفتید؛ به خصوص اگر در حال چت کردن با شخصی هستید که معنای انواع ایموجی قلب را می‌شناسد.

سیراف| سرویس سرگرمی – عشق پیچیده است؛ و در فضای مجازی یا پیامک، بیان احساسات بسیار پیچیده‌تر نیز می‌شود. اینجاست که ایموجی می‌تواند مفید باشد. برای بیان هر نوع عشق و احساسات، ایموجی قلب متفاوتی وجود دارد. بنابراین باید دقت کنید که با ارسال ایموجی اشتباهی، احساسات اشتباهی را منتقل نکنید. در ادامه به معنای انواع ایموجی قلب می‌پردازیم.

 

معنای انواع ایموجی قلب؛ تفسیر ۱۸ ایموجی با رنگ و شکل های مختلف

۱. معنای ایموجی قلب قرمز

ایموجی قلب قرمز، در زمینه‌های عاطفی استفاده می‌شود. می‌توان برای ابراز قدردانی، عشق، خوشبختی، محبت و احساسات پر حرارت همراه با لذت و شادی، از آن استفاده کرد. همچنین این ایموجی نشان‌دهنده‌ی اشتیاق، ارتباط عمیق، عاشقانه و عشق بی‌قید و شرط است. تعداد قلب‌ها هم می‌توانند متفاوت باشند. از قلب‌های بیشتر نیز می‌توان برای تأکید استفاده کرد.

تفسیر و معنای ایموجی قلب قرمز

۲. معنای ایموجی قلب زرد

شکلک قلب زرد، مانند هر ایموجی قلب دیگری، می‌تواند عشق را منتقل کند؛ اما رنگ زرد می‌تواند نمادی از شادی، انرژی مثبت و امید باشد. رنگ زرد این ایموجی نمادی از خورشید است بنابراین می‌تواند توضیح دهد چرا این ایموجی ممکن است برخلاف ایموجی قرمز که احساسات عاشقانه را بیان می‌کند، بیشتر به سمت احساس دوستی سوق پیدا کند.

معنای ایموجی قلب زرد

۳. معنای ایموجی قلب بنفش

ایموجی قلب بنفش می‌تواند عشق یا جذابیت جنسی را بیان کند؛ اما اغلب از آن برای تأکید بر زرق و برق و ثروت استفاده می‌شود. همچنین برای نشان دادن علاقه به  چیزهای بنفش نیز می‌توان از این ایموجی استفاده کرد.

معنای ایموجی قلب بنفش

۴. معنای ایموجی قلب سبز

ایموجی قلب سبز معروف به قلب حسادت است. قلب سبز می‌تواند حسادت یا عشق حسودانه را نشان دهد. از طرف دیگر این ایموجی می‌تواند ارتباطی سبز و سالم‌تری را نیز نشان دهد. به علاوه گفته می‌شود یکی از کاربردهای دیگر این شکلک، در میان گیاه‌خواران است. گیاهخواران از این شکلک برای نشان دادن علاقه‌ی خود به گیاه‌خواری استفاده می‌کنند.
معنای ایموجی قلب سبز

۵. معنای ایموجی قلب آبی

شکلک قلب آبی، می‌تواند نماد اعتماد، هماهنگی، صلح و وفاداری باشد. این‌ ایموجی می‌تواند نمادی از جذابیت عمیق نیز باشد. همچنین دوستی و وفاداری عمیق بین دو نفر را نیز منتقل می‌کند.

 معنای ایموجی قلب آبی

۶. معنای ایموجی قلب نارنجی

ارسال شکلک قلب نارنجی به معنای مراقبت، راحتی و آرامش بسیار است. رنگ نارنجی با معانی شادی، گرما، اشتیاق، خلاقیت، موفقیت، تشویق همراه است. همچنین ایموجی قلب نارنجی به این معنی است که شما فقط می‌خواهید به عنوان دوست باشید و هیچ رابطه‌ی دیگری به جز دوستی میان شما نیست. 

معنای ایموجی قلب نارنجی

۷. معنای ایموجی قلب سیاه

ایموجی قلب سیاه، یک شکلک مناسب برای یک روز بارانی است که در خانه می‌نشینید، به آهنگ‌های رومانتیک غمگین گوش می‌دهید و احساس نگرانی و سوء تفاهم می‌کنید. این ایموجی غالباً به این معنی است که احساسات خود را درک می‌کنید، یک روح به هم پیچیده‌ی تیره دارید، یا به چیز‌های غم‌انگیز و ناراحت‌کننده علاقه دارید.

معنای ایموجی قلب سیاه

۸. معنای ایموجی قلب قهوه‌ای 

شکلک قلب قهوه‌ای شبیه به یک تکه شکلات است. این رنگ همچنین می‌تواند نمادی از علاقه به قهوه باشد. به علاوه ممکن است با استفاده از این شکلک بخواهد علاقه به رنگ پوست‌های تیره‌تر را نیز نشان دهید. 

معنای ایموجی قلب قهوه‌ای

۹. معنای ایموجی قلب سفید

شکلک قلب سفید با قلب سیاه در تضاد است. این ایموجی، مخفف عدم تجرد، معصومیت، ازدواج، بکارت، برف و در برخی فرهنگ‌ها حتی مرگ است.

معنای ایموجی قلب سفید

۱۰. معنای ایموجی قلب شکسته

از یک عاشق دل‌شکسته چه برمی آید؟ مطمئناً یک چیز! ارسال ایموجی قلب شکسته برای معشوق! در رسانه‌های اجتماعی، از این ایموجی برای ابراز اندوه پس از دل شکستگی، از دست دادن یا سایر مشکلات استفاده می‌شود. اگرچه این ایموجی اغلب صادقانه است، اما لحن آن نیز می‌تواند بازیگوش‌ باشد، چرا که نشان‌دهنده‌ی اغراق آمیز یک سرخوردگی، کمبود یا خرد شدن است. 

معنای ایموجی قلب شکستع

۱۱. معنای ایموجی قلب در حال رشد

شکلک قلب در حال رشد، قلب صورتی را نشان می‌دهد که در حاشیه‌اش با چندین قلب با رنگ کمی سبک‌تر و با اندازه بیشتر احاطه شده است که نشان می‌دهد قلب در حال رشد و گسترش است. ایموجی قلب در حال رشد، زمانی استفاده می‌شود که کسی بخواهد طغیان عشق، شادی، غرور، یا هر احساسی قوی و مثبتی که باعث رشد قلب می‌شود را نشان دهد.

معنای ایموجی قلب در حال رشد

۱۲. معنای ایموجی قلب تپنده

ایموجی قلب تپنده برای ابراز عشق پرشور، خوشبختی، هیجان و حتی وسواس به کار می‌رود. همچنین می‌تواند برای انتقال ایده‌ها یا ابراز احساس سلامتی، سرزندگی و … استفاده شود؛ چرا که نشان‌دهنده‌ی ضربات و تپش قلب برای ادامه‌ی حیات است.

معنای ایموجی قلب تپنده

۱۳. معنای ایموجی دو قلب 

ایموجی دو قلب، به عنوان سمبل عشق کاربرد دارد، اما می‌تواند برای نشان دادن محبت به دیگر روابط نزدیک مانند خانواده و دوستان نیز مورد استفاده قرار گیرد. از آنجا که به نظر می‌رسد قلب‌ها شناور هستند، شکلک دو قلب، گاهی می‌توانند به صورت خاص‌تر، احساس عشق را در هوا نشان دهند تا یک روحیه یا جو عاشقانه را بیان کند.

معنای ایموجی دو قلب

۱۴. معنای ایموجی دو قلب چرخان

ایموجی قلب‌های چرخان، دو قلب کوچک را نشان می‌دهند که در حال چرخش به دور یکدیگر یا چرخش در یک مدار هستند. این شکلک برای بیان حس متحرک یا افزایش یافته مانند احساس سرگیجه از عشق، محبت یا شادی و همچنین برای نشان دادن عشق متقابل به یک شخص یا یک گروه استفاده می‌شود. این خطوط کوچک در این ایموجی‌، آن را به یک شکلک متفاوت از ایموجی دو قلب تبدیل می‌کند. 

معنای ایموجی دو قلب چرخان

۱۵. معنای ایموجی قلب چشمک زن

ایموجی قلب چشمک زن، به طور متنوعی عشق و محبت را با لحنی شاد، بازیگوش یا شیرین نشان می‌دهد. اگرچه درخشان بودن این قلب، احساس عشق و شادی فرازمینی را نشان می‌دهد، می‌تواند احساس آرامش روی زمین و امواج مثبت و حسن نیت برای همه‌ی انسان‌ها باشد.

معنای ایموجی قلب چشمک زن

۱۶- معنای ایموجی قلب با روبان

ایموجی یک قلب با یک روبان رنگارنگ در اطراف آن، نشان دهنده این است که قلب‌تان را به عنوان هدیه به شخصی دهید. عموماً نشان می‌دهد که شخص آنقدر با کسی یا چیزی دلگرم است که قلب خود را به او هدیه داده است. ایموجی قلب با روبان می‌تواند به معنای “شما عشق من هستید! ” باشد. 

معنای ایموجی قلب با روبان

۱۷. معنای ایموجی علامت تعجب قلب شکل

شکلک علامت تعجب قلب شکل که در آن قلب در قسمت بالای نماد و دایره‌ای در قسمت پایین قرار می‌گیرد، به طور معمول برای تأکید بر توافق در مورد چیزی که شخص دوست دارد استفاده می‌شود. انگار می‌گوید “من خیلی با این موافقم! ” یا “من از صمیم قلب از این حمایت می‌کنم! “

معنای ایموجی علامت تعجب قلب شکل

۱۸- معنای ایموجی قلب تیر خورده

ایموجی قلب تیر خورده، نمادی از احساس مجروحیت عاطفی و معمولاً از عشق است. تیر سمبلی از کیوپید، خدای عشق شهوانی اساطیری است. او به عنوان یک جوان لاغر یا یک پسر بالدار چاق نشان داده شده است که یک کمان و پیکان دارد. طبق افسانه‌ها، هر کسی که به وسیله پیکان کیوپید به قلبش شلیک شود، پر از میل غیرقابل کنترل برای کسی است که هنگام تیر خوردن به آن خیره شده باشد. 

معنای ایموجی قلب تیر خورده

سخن آخر

همان‌طور که دیدید ایموجی‌ها و شکلک‌های مختلفی در شبکه‌های اجتماعی وجود دارند که هر کدام معنای مختلفی را یدک می‌کشند. بنابراین باید دقت کنید که چه ایموجی را چه زمانی و برای چه کسی ارسال می‌کنید. علاوه بر ایموجی‌ها، برای چت کردن با دوستانتان از استیکر‌ها نیز می‌توانید استفاده کنید. برای دیدن نمونه‌های این استیکر‌ها می‌توانید نگاهی به استیکر نوروز بیاندازید. آیا معنای انواع ایموجی قلب را می‌دانستید؟  شما بیشتر از کدام ایموجی قلب استفاده می‌کنید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را پایین همین صفحه در بخش نظرات و پرسش‌ها برای ما و دیگر مخاطبان سیراف ارسال کنید. 

 

برگرفته ازdictinarykarenlottercrissov

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا