توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دعا و طلسممذهبی

فال روزانه شنبه 23 فروردین 99 + فال تولد و فال حافظ

فال روزانه شنبه ۲۳ فروردین ۹۹ + فال تولد و فال حافظ را برای شما عزیزان قرار دادیم . بهترین و کاملترین فال روزانه متولدین ماه ها و فال حافظ روزانه با تعبیر و فال تولد روزانه در سیراف همراه ما باشید …

فال روزانه شنبه ۲۳ فروردین ۹۹ + فال تولد و فال حافظ را برای شما عزیزان قرار دادیم . بهترین و کاملترین فال روزانه متولدین ماه ها و فال حافظ روزانه با تعبیر و فال تولد روزانه در سیراف همراه ما باشید …

فال روزانه شنبه ۲۳ فروردین ۹۹ + فال تولد و فال حافظ,فال روزانه دقیق,فال امروز,فال هر روز,فال روزانه دعا سایت,فال صحیح,فال و طالع بینی روزانه,فال تولد,فال حافظ با تعبیر,فال با معنی

فال روزانه متولدین فروردین

اگر می خواهید با ایده ها و افکار خلاقانه ای که در ذهنتان دارید اطرافیانتان را تحت تأثیر قرار دهید باید این نکته را در نظر داشته باشید که طوری عمل نکنید که انگار تمام هم و غمتان همین است که آنها شما و ایده هایتان را بپذیرند. تمام تلاشتان را بکنید، ولی تابلو بازی در نیاورید! امروز ممکن است وارد رابطه عاطفی تازه ای شوید و یا اگر در حال حاضر کسی را دوست دارید رابطه تان وارد فاز جدیدی خواهد شد و نسبت به طرف مقابلتان احساس تعهد بیشتری خواهید کرد. در هر صورت مواظب باشید به طرف مقابل تان فضای کافی برای استقلال فردی نیز بدهید، وابستگی احساسی بیش از حد شاید رابطه عاطفی شما را محکم کند، ولی جلوی رشد فردیتان را خواهد گرفت.

فال حافظ مخصوص متولدین فروردین:

خیال روی تو در هر طریق همره ماست***نسیم موی تو پیوند جان آگه ماست

به رغم مدعیانی که منع عشق کنند***جمال چهره تو حجت موجه ماست

تعبیر:چرا عاقل کند کاری ک باز آرد پشیمانی. از کاری که کرده ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده ای و فکر می کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی. اما مرور زمان همه چیز را دست می کند. مطمئن باش این شکست مقدمه ای است برای پیروزی بزرگ انشاالله.

فال روز متولدین اردیبهشت

تصمیمی که چند روز پیش با شور و اشتیاق شدیدی گرفته بودید امروز و با تغییر شرایط به نظرتان اشتباه می آید، نیازی نیست بیش از حد سرسختی نشان دهید، اگر لازم می بینید تصمیمتان را تغییر دهید. می توانید امیدوار باشید که اگر کمی ریسک کرده و به اطرافیانتان بگویید که دقیقا به دنبال چه هستید و چه می خواهید به خواسته هایتان برسید. ولی اگر زیادی احساساتی برخورد کنید دیگران را وحشت زده خواهید کرد و موقعیت خود را به خطر خواهید انداخت. داشتن رویکردی ملایم به شما اجازه می دهد در بیان کردن نیت ها و برنامه هایتان موفقیت بیشتری داشته باشید. حرف هایتان را با دقت و احتیاط انتخاب کنید تا مبادا به اشتباه اثری منفی روی مخاطبان خود بگذارید.

فال حافظ مخصوص متولدین اردیبهشت:

چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت***حقوق خدمت ما عرضه کرد بر کرمت

به نوک خامه رقم کرده‌ای سلام مرا***که کارخانه دوران مباد بی رقمت

تعبیر: راه به جایی نداری. همه درها به رویت بسته شده و فکر می کنی دنیا نیز از هر جهت روی خشم به تو نشان می دهد. دیگران هم به جای کمک مسخره ات می کنند و مدام ایراد می گیرند. پس تو هم رازهای درونت ر فاش نکن. امیدوار باش. تو تا روز قیامت با جور زمانه در جنگ و ستیز هستی.

فال امروز متولدین خرداد

شما دقیقا می دانید چه می خواهید، ولی راه رسیدن به آن را نمی دانید و این شما را نگران و عصبی کرده است، به خودتان کمی فرصت بدهید، به وقتش راه درست را خواهید یافت. امروز دوست دارید کارهای جدیدی را امتحان کرده و لذت های تازه ای را تجربه کنید. با این حال باید مواظب باشید در جستجوی تفریح و خوشگذرانی مسئولیت های خودتان را نادیده نگیرید. لزومی ندارد که حتما یکی از گزینه های پیش رویتان را انتخاب کنید، می توانید صبر کرده و کارهای اصلیتان را انجام دهید و بعدا سر فرصت به ماجراجویی بپردازید. در دراز مدت با داشتن برنامه و دنبال کردن نظم و اصول و اولویت بندی کارهایتان خواهید توانست از لذت های زندگی بیشتر بهره مند شوید.

فال حافظ مخصوص متولدین خرداد:

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست***که هر چه بر سر ما می‌رود ارادت اوست

نظیر دوست ندیدم اگر چه از مه و مهر***نهادم آینه‌ها در مقابل رخ دوست

تعبیر:افسوس ایام گذشته سودی ندارد. به آینده فکر کن. معامله ای می کنی که بسیار سودمند است. ولی طمع نکن. صداقت داشته باش و حقیقت را بگو. کار امروز را به فردا نینداز. از یار خود رنجیده خاطر نباش. دروغ و بدی ها را فراموش کن تا خورشید عشق به رویت لبخند بزند.

فال روزانه متولدین تیر

امروز یکی از دوستان و یا همکارانتان برنامه وسوسه انگیزی را به شما پیشنهاد خواهد کرد، ولی از این که درگیر شدن با این برنامه شما را از کارهای اصلی و فعالیت های روزمره تان باز دارد می ترسید. اشکالی ندارد اگر به خودتان یک زنگ تفریح بدهید و کمی برای خودتان وقت بگذارید، ولی به دیگران اجازه ندهید که کنترل زندگی تان را در دست بگیرند و برنامه هایتان را به هم بریزند. اگر روش هایی که مدت هاست برای به دست آوردن دل طرف مقابل تان استفاده کرده اید جواب نمی دهند، سعی کنید ابتکار عمل به خرج بدهید و راه های جدیدی را امتحان کنید. اگر به طرف مقابل تان اطمینان کامل دارید احساسات خود را با صداقت تمام بیان کنید و ترسی از آسیب دیدن نداشته باشید.

فال حافظ مخصوص متولدین تیر:

برو به کار خود ای واعظ این چه فریادست***مرا فتاد دل از ره تو را چه افتادست

میان او که خدا آفریده است از هیچ***دقیقه‌ایست که هیچ آفریده نگشادست

تعبیر: اینقدر ظاهربین نباش. ظواهر تو را فریب داده اند و بابت این مسئله از تو سوئ استفاده می کنند. فکر می کنی اگر جواب رد بشنوی میمیری و شفای دردت را فقط رسیدن به یار میدانی. هر چند که او کوچکترین توجهی به تو ندارد. خودت را خسته نکن.

فال و طالع بینی متولدین مرداد

این که هر آنچه می خواهید را ندارید امروز برای شما می تواند بسیار آزار دهنده باشد، ولی نادیده گرفتن این کمبودها کمکی به شما نخواهد کرد، پس برای به دست آوردن خواسته هایتان تلاش کنید. امروز شریک و یا همکارتان برای انجام کاری آنقدر به شما اصرار خواهد کرد که رد کردن تقاضای آنها برای شما بسیار مشکل خواهد بود. با این حال چند نفس عمیق کشیده و به آنچه از شما خواسته می شود خوب فکر کنید و به انجام کاری که بعدا از آن پشیمان خواهید شد رضایت ندهید. برای به دست آوردن محبوبیت و مورد تایید دیگران قرار گرفتن خودتان را به دردسر نیندازید. در مورد مسائل عاطفی حساسیت بیش از اندازه از خودتان نشان ندهید تا بتوانید روزی آرام و بدون تنش را در کنار کسی که دوست دارید پشت سر بگذارید.

فال حافظ مخصوص متولدین مرداد:

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر:آنقدر پیشرفت می کنی که نامت بر سر زبان ها می افتد. در علم و تحصیل بکوش که در این راه با تو قیاس نیست. اما هوشیار باش حسد ورزان زیر پایت را خالی نکنند. با خدا باش، نمازت را به موقع بخوان تا او هم کمکت کند

فال امروز متولدین شهریور

امروز به طوری غیر عادی خوشحال هستید و اعتماد به نفستان بالاست و این موضوع باعث شده که همه اطرافیانتان بخواهند بدانند چه اتفاقی افتاده که شما را چنین شاد و شنگول کرده است. خوشبختانه شما از انجام کارها و مسئولیت های روزانه تان دارید لذت می برید و خیلی هم سرحال هستید. با این حال نمی توانید دلیل این احساس خود را برای دیگران بیان کنید و ممکن است فکر کنند که دارید چیزی را از آنها مخفی می کنید. نگذارید نگرانی در مورد این که آنها چه فکری راجع به شما می کنند روز زیبایتان را خراب کند. اطلاعات جدیدی که به دست می آورید ممکن است روش برخورد شما در روابطتان را به صورت جدی تحت تأثیر قرار دهد.

فال حافظ مخصوص متولدین شهریور:

به جان خواجه و حق قدیم و عهد درست***که مونس دم صبحم دعای دولت توست

سرشک من که ز طوفان نوح دست برد***ز لوح سینه نیارست نقش مهر تو شست

تعبیر: آنقدر در حال و هوای یار به وصال فکر کرده ای که زندگی را فراموش کرده و تمام سختی ها را به جان خریده ای. دل . دیده ات را با گریه به تاراج داده دیگر اشکی باقی نمانده است. هر چه مقدر و قسمت باشد همان می شود. امیدت را هیچ وقت از دست نده چون خداوند ارحم و الراحمین است.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

از جاه طلبی و بلندپروازی هیچ هراسی نداشته باشید؛ شما قدرت درونی فوق العاده ای دارید که به شما اعتماد به نفس داده و خود باوری تان را بیش از پیش می کند. این باور و ارزشمند دانستن خودتان شما را قادر می سازد که حتی کوه ها را هم جابجا کنید. پس اگر در چند ماه آینده به نتایجی فوق العاده رسیدید تعجب زده نشوید. اگر کسی که دوست دارید به حمایت شما نیاز دارد حمایت خود را از او دریغ نکنید و تحت هر شرایطی در کنارش باشید. حتی اگر هدفی که او دنبال می کند با خواسته قلبی شما مغایرت داشته باشد هم اگر دلیل منطقی و قانع کننده ای برای مخالفت با او ندارید بهتر است به جای این که با رفتارتان او را آزار دهید باری از دوشش بردارید.

فال حافظ مخصوص متولدین مهر:

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر:به عهدی که بسته ای وفا کن تا روزگارت مثل عید همیشه خوش و بهاری باشد. غم از دلت بیرون می رود و جای آن را شادی می گیرد. همت داشته باش. طالع تو بسیار روشن است. شکر خدا را بجا بیاور زیرا خزان به زندگی تو راه ندارد. و از این فرصتی که به دست آورده ای نهایت استفاده را ببر.

فال روزانه متولدین آبان

امروز با انرژی و حس اطمینان به خوب پیش رفتن کارها از خواب بیدار می شوید. با وجود این که نباید انتظار داشته باشید که همه چیز دقیقا همان طور که انتظارش را دارید پیش برود، ولی اطمینان داشتن به احساس درونیتان کار خیلی خوبی است. انعطاف پذیری ذاتی شما باعث یک غافل گیری خوشایند خواهد شد که از انتظاراتتان خیلی بیشتر است. با چسبیدن به برنامه های قبلی تان این موقعیت جادویی و شانسی که در خانه تان را دارد خیلی محکم می زند را از دست خواهید داد، پس بهتر است به هیچ عنوان لجبازی نکنید. حرف زدن در مورد چیزهای بی اهمیت و پیش پا افتاده همیشه برای شما آزار دهنده است، زیرا کارهای مهمتری برای انجام دادن دارید، ولی انگار امروز هیچ کس کاری جز حرف های بیهوده ندارد.

فال حافظ مخصوص متولدین آبان:

می‌دمد صبح و کله بست سحا***الصبوح الصبوح یا اصحاب

می‌چکد ژاله بر رخ لاله***المدام المدام یا احباب

تعبیر:از شر شیطان به خدا پناه ببر، جز خدا کسی با تو نیست. فعلا جور و ستم بر روی سرت سایه انداخته و با گوشه نشینی و آه کشیدن کار درست نمی شود. در راهی که قدم می گذاری کسی حمایتت نمی کند. با آرزوی مرگکردن هم کاری از پیش نمی بری. نه خود را آزار بده و نه دیگران را. پایان شب سیه سپید است. انشاالله.

فال روزانه متولدین آذر

شما دارید تغییراتی اساسی در اهداف و برنامه هایتان ایجاد می کنید و دوست دارید هر چه زودتر دست به کار شده و به دنبال همان چیزی که می خواهد بروید. ولی این را به خاطر داشته باشید که قدم های بزرگ و ناگهانی شما را به جایی نخواهند رساند و موانع زیادی جلویتان را خواهند گرفت. به جای این کار با نگرشی مثبت فکر کنید و قدم هایی هر چند کوچک ولی درست بردارید. اگر می خواهید از پیله تان خارج شده و تبدیل به پروانه شوید باید صبور باشید. اجازه ندهید تردیدهای ناگهانی نگرش مثبت شما را تحت تأثیر قرار دهند. ذهنتان را روی آنچه در پایان مسیر در انتظارتان است متمرکز کنید و اجازه ندهید هیچ چیزی ذهنتان را منحرف کرده و مانعتان شود.

فال حافظ مخصوص متولدین آذر:

دی پیر می فروش که ذکرش به خیر باد***گفتا شراب نوش و غم دل ببر ز یاد

گفتم به باد می‌دهدم باده نام و ننگ***گفتا قبول کن سخن و هر چه باد باد

تعبیر: در رویا و خیال پردازی ها غرق شده ای. آرزوهایت تمامی ندارد و دور و دراز است. وقت گران مایه ی خود را تلف می کنی. هیچکس آنقدر عمر نمی کند که به تمام آرزوهایش برسد. پس همین چند صباحی را که زنده هستی از زندگیت لذت ببر. آنچه از زندگی که باید قسمتت باشد حما” به تو خواهد رسید.

فال روز متولدین دی

امروز به طور عجیبی نگران هستید و فکر می کنید مبادا چیزی را از قلم انداخته باشید که ممکن است وضعیت خوبی که در حال حاضر دارید را بهم بزند. اجازه ندهید این افکار شما را مجبور به اقدام های پیش گیرانه ای کنند که به جای بهتر کردن اوضاع آن را بدتر خواهند کرد. کافی است تا جایی که می توانید کارهای نیمه تمام خود را تکمیل کرده و خودتان را برای آن چه در انتظارتان است آماده کنید. شما همیشه سعی دارید به دیگران کمک کنید و مشکلاتشان را حل کنید، ولی مواظب باشید این کارها شما را از عشقتان غافل نکنند. درست است که کمک کردن به دیگران همیشه جزء اولویت های اصلی شما در زندگی است، ولی خودتان و عشقتان را باید در درجه اول قرار دهید.

فال حافظ مخصوص متولدین دی:

ساقیا برخیز و درده جام را***خاک بر سر کن غم ایام را

ساغر می بر کفم نه تا ز بر***برکشم این دلق ازرق فام را

تعبیر:از روزگار انتظار بی اندازه داری و مرتب گله می کنی. زیاد شکایت نکن. حوادثی برایت اتفاق می افتد تا امتحان شوی. غم دنیا را نخور اینها همه خواست خداوند است پس از روزهای خوش زندگیت نهایت استفاده را بکن و از آنلذت ببر و قدر نعمت های خدا را بدان.

فال متولدین بهمن

امروز نگران این هستید که مبادا مردم با دست کم گرفتن تلاش های مثبت شما جلوی پیشرفتتان را بگیرند. ولی هیچ دلیل منطقی برای اثبات این نگرانی خود ندارید، پس بیهوده ذهنتان را درگیر افکار بی اساس نکنید. به جای این که منفعل باشید و در انتظار قضاوت های دیگران خودتان را یک قربانی ببینید پیش قدم شده و افکارتان را به زبان بیاورید. اگر سعی در مخفی کردن چیزی دارید باید این را بدانید که این مسئله می تواند اثرات منفی روی رابطه عاطفی شما داشته باشد. یک بار دیگر موضوعی که تلاش در پنهان کردن آن دارید را از نظر بگذرانید و به جای وحشت با آگاهی تصمیم بگیرید. بیان این حقیقت ناگفته اولین قدم برای از بین بردن فاصله بین شما و طرف مقابلتان است.

فال حافظ مخصوص متولدین بهمن:

زاهد ظاهرپرست از حال ما آگاه نیست***در حق ما هر چه گوید جای هیچ اکراه نیست

در طریقت هر چه پیش سالک آید خیر اوست***در صراط مستقیم ای دل کسی گمراه نیست

تعبیر: شما پیشرفت زیادی می کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.

فال روزانه متولدین اسفند

حتی اگر رویاهایی که در سر دارید به نظر خودتان هم غیر منطقی می آیند، خلاقیت خود را سرکوب نکنید. قدرت تخیل نا محدود شما این فرصت را برایتان فراهم می سازد که برنامه های متفاوت و گوناگونی را برای آینده خود در سر بپرورانید. این رویاها درهای تازه ای را به روی شما و حتی دوستانتان باز خواهند کرد. به جای این که تسلیم حساب و کتاب های منطقی شوید، در مورد رویاهایتان با اطرافیانتان صحبت کنید. در میان همه افکار گوناگونی که در سرتان هستند بالاخره چند ایده درست و حسابی پیدا خواهد شد. شما در حال حاضر تنها ویژگی های مثبت دیگران را می بینید، پس بهتر است فعلا از گرفتن تصمیمات اساسی در زمینه روابط عاطفی خودداری کنید تا منطقتان سر جایش بازگردد.

فال حافظ مخصوص متولدین اسفند:

روی تو کس ندید و هزارت رقیب هست***در غنچه‌ای هنوز و صدت عندلیب هست

گر آمدم به کوی تو چندان غریب نیست***چون من در آن دیار هزاران غریب هست

تعبیر: اینقدر ظاهربین نباش. ظواهر تو را فریب داده اند و بابت این مسئله از تو سوئ استفاده می کنند. فکر می کنی اگر جواب رد بشنوی میمیری و شفای دردت را فقط رسیدن به یار میدانی. هر چند که او کوچکترین توجهی به تو ندارد. خودت را خسته نکن.

**************************************************

بازنشر : سایت دعاسایت (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

 

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا