توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دارو خانه معنویمذهبی

ذکر مجرب برای طلب مال

ذکر مجرب و قوی برای طلب مال و فرزند صالح برای شما هموطنان و همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم . برای افزایش مال و برکت و ثروت در زندگیتان و برای طلب اولاد سالم و صالح ذکر مجرب و‌قوی عنوان شده را بخوانید که ان شالله به لطف و مرحمت خداوند متعال حاجت روا شوید .

برای شما هموطنان و همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم . برای افزایش مال و برکت و ثروت در زندگیتان و برای طلب اولاد سالم و صالح ذکر مجرب و‌قوی عنوان شده را بخوانید که ان شالله به لطف و مرحمت خداوند متعال حاجت روا شوید .

0A55DA6E-A25C-4707-81DE-6BA23302B72B ذکر مجرب برای طلب مال - ذکر قوی برای طلب فرزند صالح

ذکر تضمینی برای طلب مال و ثروت,ذکر برای طلب فرزند صالح,ذکر قوی برای درخواست مال دنیا,ذکر برای طلب زیبایی های دنیا,ذکر برای طلب رزق و روزی و ثروت

ذکر مجرب و قوی برای طلب مال و فرزند صالح

در شگفتم از کسی که مورد مکر و حیله واقع شده، چگونه به ذکر «افوض امری الی الله،

ان الله بصیر بالعباد»

(سوره مبارکه غافر آیه ۴۴) … پناه نمی‌برد

زیرا خداوند به دنبال ذکر فوق فرموده است:

«پس خداوند (موسی را در اثر ذکر یادشده) از شر و مکر

فرعونیان مصون داشت.»

(سوره غافر آیه ۴۵)

منبع : سایت دعاشفا مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی

 

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا