توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
فروشگاه مقاله

دانلود کتاب روانشناسی تصویر ذهنی/PDF

«تصویر ذهنی» مایه ی اصلی شخصیت و رفتار انسان است.با تغییر تصویر ذهنی،شخصیت و رفتار او تغییر می کند.اما از این هم بیشتر «تصویر ذهنی» سرحدات فضائل انسان را مشخص می کند.

کتاب روانشناسی تصویر ذهنی

برای خرید نسخه چاپی کلیک کنید

دانلود کتاب روانشناسی تصویر ذهنی/PDF
دانلود کتاب روانشناسی تصویر ذهنی/PDF

روانشناسی تصویر ذهنی

این کتاب شامل:

1-تصویر ذهنی
2-مکانیزم موفقیت
3-قوه ی تخیل
4-استفاده از قدرت تفکر
5-اجزای شخصیت
6-آرام بخش های ذهنی
7-احساس برنده بودن
8-مکانیزم شکست
9-عمر طولانی
10-لکنت زبان و… می باشد.

این کتاب ارزشمند تقدیم به عزیزان

بنر سایت

در صورت مشکل در دانلود و یا درخواست کتاب و مقاله از واتس آپ و تلگرام پیام بدید.

درباره ی کتاب روانشناسی تصویر ذهنی :

«تصویر ذهنی» مایه ی اصلی شخصیت و رفتار انسان است.با تغییر تصویر ذهنی،شخصیت و رفتار او تغییر می کند.اما از این هم بیشتر «تصویر ذهنی» سرحدات فضائل انسان را مشخص می کند.نشان می دهد چه کاری از او ساخته است و چه کاری از او ساخته نیست.با توسعه ی تصویر ذهنی دامنه ی عمل توسعه می یابد.پرورش تصویر ذهنی واقع بینانه و مناسب با ایجاد توانمندی ها و استعدادهای جدید در انسان،عملا شکست را به موفقیت تبدیل می کند.نه تنها هنر روانشناسی تصویر ذهنی به اثبات رسیده است بلکه توانسته به تبیین بسیاری از پدیده های از مدت ها پیش شناخته شده و درست درکنگردیده،کمک کند.

از جمله امروز مدارک بالینی بی شک و شبهه ای در زمینه های روانشناسی فردی ،روانپزشکی و روانشناسی صنعتی دال بر وجود «شخصیت های موفقیت طلب»،«شخصیت های شکست طلب»،«شخصیت های مستعد خوشبختی» و «شخصیت های مستعد بدبختی»،«شخصیت های مستعد سلامت» و «شخصیت های مستعد بیماری» در حقایق مشهود زندگی بینش تازه ای می آفریند.در زمینه ی «قدرت تفکر مثبت» بصیرت تازه ای ایجاد می کند و مهمتر از آن توضیح می دهد که چرا در برخی از افراد صادق است و در مورد برخی دیگر صدق نمی کند.«تفکر مثبت» بخصوص وقتی که با تصویر ذهنی خود سازگار باشد به راستی که اعجاز می کند اما در صورت ناسازگاری مادام که تصویر ذهنی تغیر نکرده ،کارگر نمی افتد.

تصاویری از کتاب/

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا