توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دارو خانه معنوی

خواص و فضیلت سوره مجادله بیشمار است

تلاوت سوره مجادله باعث افزایش برکات در زندگی می شود خواص دیگر آن افزایش رزق و روزی و دفع بلاست و موجب آرامش بیمارها می شود.

خواص و فضیلت سوره مجادله بیشمار است

فضیلت و خواص سوره مجادله

سوره مجادله ، پنجاه و هشتمین سوره قرآن کریم است که مکی و دارای 22 آیه می باشد و نام های دیگر آن «الظهار» «قدسمع» است . سوره مجادله درمورد حکم ظهار، آداب معاشرت و همنشینی و منافقان صحبت می کند و مؤمنان را از ورود به حزب شیاطین و منافقان نهی می کند.

خواص سوره مجادله

آیه نجوا از آیات مشهور این سوره است و تنها سوره ای است که در تمام آیاتش کلمه «الله» آمده است.قرائت این سوره فضیلت های بسیاری دارد که در ادامه این بخش از نمناک فضیلت ها و خواص سوره مجادله را برایتان آورده ایم .

خواص سوره مجادله

خواص و فضیلت سوره مجادله بیشمار است

مهم ترین خواص و تاثیرات تلاوت سوره مجادله

نامگذاری سوره مجادله

این سوره را به این خاطر مجادله می نامند که به مجادله و شکایت زنی به رسول الله (ص) از دست همسرش که او را ظهار کرده، اشاره دارد.

آثار و برکات سوره مجادله

دفع بلا و آسایش در زندگی

امام صادق علیه السلام:«من قرأ سورة الحدید و المجادلة فی صلاة فریضة أدمنها لم یعذبه الله حتی یموت أبدا و لا یری فی نفسه و لا فی أهله سوء أبدا و لا خصاصة فی بدیه.»

هر کس سوره حدید و مجادله را در نماز واجبی قرائت کند و بر انجام آن مداومت ورزد خداوند او را تا زمان مرگش هرگز عذاب نمی کند و نه در خودش و نه در خانواده اش هیچ بدی نمی بیند. و هیچ فقر و نیاز شدیدی به او نمی رسد.

همچنین در روایتی از ایشان آمده است:هر کس در شب جمعه سوره مجادله را قرائت کند تا صبح از بلاها در امان می ماند.

خواص و فضیلت سوره مجادله بیشمار است
خواص و فضیلت سوره مجادله بیشمار است

خواص و فضیلت سوره مجادله بیشمار است

خواص و برکات خواندن سوره مجادله چه هستند؟

خواندن سوره مجادله چه خواصی دارد؟

حفظ اموال

رسول گرامی اسلام می فرماید :اگر سوره مجادله را بنویسند و به همراه مریضی قرار دهند و یا بر مریضی بخوانند درد او آرام می شود و اگر ان را بر مالی که دفن شده یا انبار شده بخوانند حفظ می شود.

بهبود مریضی

امام صادق علیه السلام فرموده اند:هر کس سوره مجادله را نزد مریضی بخواند موجب آرامش و خواب او می شود و اگر در قرائت این سوره مداومت شود و همیشه در شب و روز آن را بخوانند موجب حفظ و امان از هر خطری می شود و اگر برای چیز انبار شده و دفن شده بخوانند مایه حفظ ان می شود و اگر نوشته شده سوره مجادله را در مزرعه حبوبات یا انبار آن بگذارند از آفات و چیزهایی که موجب خرابی و تلف آن می شود در امان می ماند.

خواص و فضیلت سوره مجادله بیشمار است
خواص و فضیلت سوره مجادله بیشمار است

 مجادله سوره ای پر از خواص و فضیلت

آثار و خواص شگفت انگیز سوره مجادله

یافتن اعتبار نزد مردم

اگر کسی سوره مجادله را قرائت کند دیگر کسی نمی تواند با او مجادله کند و کسی بر او فائق نمی آید و در دیدگان همه اعتبار کسب می کند.

غلبه بر دشمن

اگر می خواهید بر دشمن غلبه کنید بر مشتی خاک سه بار سوره مجادله را بخوانید و به طرف دشمن اندازید .

افزایش رزق و روزی

اگر می خواهید رزق و روزی شما افزایش یابد هر روز سیصد و پنجاه مرتبه آیه شریفه «و أن الفضل بید الله یؤتیه من یشاء و الله ذوالفضل العظیم» (سوره حدید، آیه 29) را بخوانید.

خواص و فضیلت سوره مجادله بیشمار است
خواص و فضیلت سوره مجادله بیشمار است

خواص و فواید عالی خواندن سوره مجادله

خواص سوره مجادله در زندگی

در حزب خدا قرار گرفتن

از رسول گرامی اسلام صلی الله علیه و آله وسلم روایت شده:هر کس سوره مجادله را قرائت نماید در روز قیامت از حزب خدا(حزب الله) نوشته می شود.

منابع :درمان با قرآن / ویکی شیعه

 

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا