دکوراسیون و چیدمان

چیدمان کوسن روی مبل | چیدمان کوسن ها | چیدن کوسن‌ ها روی مبل | چیدمان کوسن

در این مقاله سعی داریم به موضوع نحوه چیدمان کوسن بر روی مبلمان و چیدمان کوسن روی مبلمان ال بپردازیم. مطلب را تا انتها بخوانید.

توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.

چیدمان کوسن روی مبل | چیدمان کوسن ها | چیدن کوسن‌ ها روی مبل | چیدمان کوسن

در این مقاله سعی داریم به موضوع نحوه چیدمان کوسن بر روی مبلمان و چیدمان کوسن روی مبلمان ال بپردازیم. مطلب را تا انتها بخوانید.

چیدمان کوسن روی مبل

کوسن‌ها در مبلمان جایگاه ویژه‌ای دارند و در کنار جنبه راحتی، مبلمان شما را زیباتر می‌کنند. علاوه بر انتخاب دقیق رنگ و طرح و شکل آن‌ها، چیدمان کوسن ها روی مبل نیز مهم تلقی می‌شود. برای این چیدمان ترفندها و قوانین مختلفی در دکوراسیون وجود دارد که شما می‌توانید با توجه به اندازه مبلمان و همین‌طور سبک دکوراسیون‌ خود مناسب‌ترین آن را انتخاب نمایید. با مجله دلتا همراه باشید.

برای خرید کوسن جدید کلیک کنید

اصول چیدمان کوسن روی مبلمان

تاکنون برای شما پیش آمده که فکر کنید برای یک کاناپه سه نفره به چه تعداد کوسن نیاز دارید؟ یا اینکه کوسن‌ها به چه ترتیبی باید چیدمان شوند؟ پاسخ همه این پرسش‌ها در اصول چیدمان کوسن ها روی مبل جواب داده شده‌اند که در ادامه هر کدام را بررسی می‌کنیم.

اصول چیدمان سه‌تایی کوسن

انتخاب ۳ کوسن برای مبل ۲ دونفره بستگی به سلیقه و سبک شما دارد، ممکن است از نظر شکل، رنگ، بافت و اندازه متفاوت باشد.

چیدمان کوسن روی مبل

اصول چیدمان چهارتایی کوسن

بر روی کاناپه‌های سه نفره می‌توانید از ۴ کوسن استفاده نمایید. اما همین ۴ کوسن خود با دو مدل متقارن و نامتقارن چیده می‌شوند.

  • چیدمان متقارن ۴ کوسن

چیدمان کوسن روی مبل

ابتدا با دو کوسن شروع می‌کنیم و دوطرف کاناپه قرار می‌دهیم. در مرحله بعد دو کوسن با اندازه، شکل، رنگ و حتی متریال متفاوت جلوی کوسن‌های قبلی چیده می‌شوند. در اینجا می‌توانید کوسن‌های مستطیل یا دایره را نیز به‌کار ببرید.

  • چیدمان نامتقارن ۴ کوسن

چیدمان کوسن روی مبل

برای چیدمان نامتقارن کوسن‌ها باید سه کوسن را در یک طرف کاناپه و کوسن چهارم را در سمت دیگر چیدمان کنید. دقت داشته باشید که می‌توانید کوسن آخری را با رانر یا رومیزی هم ست نمایید. مسلما چیدمان‌های نامتقارن سبک مدرن‌تری را برای شما خلق می‌کنند. با رعایت چیدمان کوسن‌ها می‌توانید اتاق پذیرایی خانه خود را زیباتر کنید!

اصول چیدمان ۵ تایی کوسن

نشیمن زیبا

برای چیدمان ۵ تایی، همان کار قبلی را تکرار می‌کنیم. این بار یک کوسن دیگر اضافه می‌شود که رنگ و طرح یا اندازه‌اش با بقیه تفاوت دارد. برای چیدمان ۵ کوسن روی کاناپه سه نفره هم می‌توانیم اصل متقارن یا نامتقارن بودن را رعایت کنیم.

  • اگر بخواهیم چیدمان متقارن داشته باشیم، باید کوسن پنجم را دقیقا در وسط قرار دهیم.
  • اما اگر چیدمان نامتقارن دوست داریم، کوسن پنجم را سمت راست یا چپ قرار داده و در واقع دو ترکیب دوتایی و سه تایی به‌وجود آوریم.

این نکته را هم فراموش نکنید که بیشترین تعداد کوسن قابل استفاده ۶ عدد است.

چیدمان کوسن روی مبل ال

برای چیدمان کوسن روی مبل ال سه نقطه که شامل دو سر مبل و یک کنج است، انتخاب می‌شود. دوتا کوسن را یک سر مبل قرار داده و دوتای مشابه را هم سر دیگر مبل می‌گذاریم. در نهایت دو یا ۳ کوسن را در کنج چیدمان می‌کنیم.

نشیمن زیبا

بهتر است رانر یا رومیزی با کوسنی که در کنج قرار می‌گیرد و با بقیه متفاوت است، ست شود.

برای خرید کوسن جدید کلیک کنید

 

 

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا