توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
تازه های دنیای مدمدل کفش

مدل کفش مجلسی زنانه نگین دار با مدل های متفاوت و مدرن

 

مدل کفش مجلسی زنانه نگین دار با مدل های متفاوت و مدرن

مدل کفش مجلسی زنانه نگین دار

در این مطلب مدل کفش مجلسی زنانه نگین دار جدیدترین مدل کفش مجلسی ۲۰۱۸,مدل کیف و کفش مجلسی ۲۰۱۸,مدل کفش مجلسی زنانه ۲۰۱۷,مدل کفش مجلسی زنانه پاشنه کوتاه,مدل کفش مجلسی زنانه ۲۰۱۸  فراهم اورده ایم که در ادامه مشاهد میفرمایید.

 

به همراه مدل کفش مجلسی زنانه شیک,مدل کفش مجلسی زنانه پاشنه بلند,مدل کفش مجلسی زنانه مشکی,مدل کفش مجلسی زنانه طلایی,مدل کفش مجلسی زنانه نگین دار  امیدوارم مورد پسند همه شما قرار بگیرد

 

 با مدل های متفاوت و مدرن

علاوه بر این استفاده ی زیاد از کفش های اسپورت و ورزشی نیز توصیه نمی شود. بهتر است هر از گاهی به جای این کفش ها، از کفش های رسمی نیز استفاده کنید. باید بدانید که پوشیدن افراطی کفش های اسپورت در طولانی مدت باعث کاهش استحکام استخوان ها می شود.برای پیشگیری از فرو رفتن ناخن انگشت شست پا در گوشت که بسیار دردناک است، ناخن ها را هر دو هفته یک بار کوتاه کنید. ناخن ها را صاف بگیرید (نه گرد) و به گوشه های آن دست نزنید (گوشه ناخن را نگیرید). بهتر است بعد از تمام شدن کار، سوهان ناخن بکشید.
ناخن های پا را زیاد کوتاه نکنید، چون اولین عامل فرو رفتن آن در گوشت است.

اگر در پاها احساس ناراحتی داشته باشید، بدن تلاش می کند که به نوعی این درد را جبران کند. در نتیجه در وضعیتی متفاوت قرار می گیرد تا فشار را از روی پاها بردارد. به این ترتیب که مدل یا ریتم راه رفتن و وضعیت بدن تان تغییر می کند. این امر در طولانی مدت روی مفاصل، تاندون ها و عضلات تاثیر منفی به جا می گذارد و به مرور درد به ران ها، زانوها، کمر و ستون فقرات نیز می رسد. در نتیجه لازم است که هر گونه ناراحتی یا درد در ناحیه ی پا را جدی گرفته و به متخصص بیماری های پا مراجعه کنید.

 

لازم است که هر نوع میخچه، پینه و ترکی درمان شود تا احساس درد از پاها رفع شود. اگر وزن تان بالای ۷۰ کیلوگرم است، در انتخاب کفش دقت بیشتری کنید تا پاهایتان دچار مشکل نشود.به زودی در مورد بیماری های پا : ترک پا ، پینه و میخچه ، زگیل های کف پا در سایت سلامت دات لایف بیشتر خواهید خواند و سعی خواهیم کرد در اولین فرصت مقاله کاملی در مورد ماساژ کف پا در سایت سلامت دات لایف قرار دهیم.

منبع 

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا