دکوراسیون و چیدمان

دکوراسیون ورودی | تخته سیاه | کاغذ دیواری | نورپردازی | آینه کاری

فرقی نمی‌کند خانه شما کوچک باشد یا بزرگ و تفاوتی هم ندارد با چه سبکی آن را چیده باشید. به‌ هر حال باید فکری برای تزئین ورودی بکنید.

توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.

دکوراسیون ورودی | تخته سیاه | کاغذ دیواری | نورپردازی | آینه کاری

فرقی نمی‌کند خانه شما کوچک باشد یا بزرگ و تفاوتی هم ندارد با چه سبکی آن را چیده باشید. به‌ هر حال باید فکری برای تزئین ورودی بکنید.

طراحی و چیدمان ورودی
دکوراسیون ورودی | تخته سیاه | کاغذ دیواری | نورپردازی | آینه کاری

اثری که دکوراسیون ورودی منزل می‌گذارد خیلی زیاد است، چرا که هر کس وارد خانه می‌شود، اول جذب این‌ مکان می‌شود. یا خودتان اولین صحنه‌ای که بعد از یک روز کاری سخت هنگام ورود به خانه با آن مواجه می‌شوید، همینجا است. پس اگر تا به حال حواس‌تان به طراحی و چیدمان ورودی خانه‌ نبوده، با خواندن این مطلب در مجله دلتا تغییر را شروع کنید.

پاف یا نیمکت؛ راحت و چشم‌نواز

هر کسی که وارد خانه می‌شود، می‌خواهد کفشش را از پا درآورد. این‌جاست که نیمکت یا پاف؛ حسابی کارتان را راه می‌اندازد. پاف و نیمکت گذشته از کاربردی بودن، ظاهر جذابی دارند و اگر در انتخاب رنگ و استایل آن دقت کافی داشته باشید، همه در نگاه اول جذب خانه می‌شوند. پاف ممکن است با پایه یا بدون آن باشد. این دیگر به سلیقه شما برمی‌گردد. بعضی از مدل‌های نیمکت فضای ذخیره‌سازی در اختیار شما قرار می‌دهند.

پاف یا نیمکت؛ راحت و چشم‌نواز

آینه؛ زیبا و کاربردی

آینه‌های گروهی که به شکل‌های مختلفی طراحی شده‌اند و می‌توانند چیدمان متفاوتی هم داشته باشند، حسابی به ورودی خانه جان می‌دهند. هم قشنگ هستند و هم نور را بازتاب می‌دهند.

دکوراسیون ورودی

نورپردازی؛ انتقال حس گرما و صمیمیت

ورودی کم‌نور و دلگیر هیچ حس خوبی به شما نمی‌دهد. خواه در این ناحیه نور طبیعی داشته باشید یا نه. نورپردازی ورودی خانه را دست‌کم نگیرید. در دکوراسیون ورودی منزل نور حس خوش‌آمدگویی را تقویت می‌کند؛ از طرف دیگر با انتخاب لوستر یا آباژور زیبا، سلیقه‌ خود را به رخ می‌کشید.

کاغذ دیواری با رنگ و طرح شلوغ

ممکن است رنگ‌ محافظه‌کارانه و خنثی را برای رنگ‌آمیزی خانه بپسندید که خیلی هم عالی ا‌ست. ولی برای ورودی خانه می‌توانید به رنگی تند یا کاغذ‌دیواری طرح‌دار فکر کنید. چیزی که در موقع ورود فرد را غافلگیر کند. ممکن است انتخاب شما رنگی باشد که دوستش دارید.

کنسول شیک و زیبا در خانه

کنسول

یکی از روش‌ها در طراحی و چیدمان ورودی، اگر خانه شما جای کافی داشته باشد، انتخاب کنسول است. بالای کنسول را با آینه یا تابلو تزئین ‌کنید. از داخل آن به‌عنوان فضای ذخیره‌سازی بهره ببرید و رویش را با لوازم جانبی دکوراتیو مثل گل، کتاب یا مجسمه تزئین کنید.

طراحی و چیدمان ورودی

جالباسی؛ یک دیزاین کاربردی

در طراحی و چیدمان ورودی هیچ خانه‌ای نیست که نیاز به جالباسی نداشته باشد. هر کس از راه می‌رسد کت، مانتو، کاپشن، کیف یا وسایلی دارد که بهتر است در جلوی ورودی از آن‌ها جدا شود. خوشبختانه اقسام مختلف جالباسی برای انواع سلیقه‌ها وجود دارد. بعضی از مدل‌ها فضای ذخیره‌سازی برای کیف، کفش و چتر هم دارند.

طراحی و چیدمان ورودی

تابلو

بعضی‌ها چیدمان شلوغ را دوست ندارند، اما می‌خواهند دکوراسیون ورودی منزل جذابی داشته باشند. این طور وقت‌ها می‌شود سراغ تابلو رفت. یک تابلوی بزرگ یا چند تابلوی کوچک کنار هم جلوه قشنگی به راهرو یا ورودی خانه می‌دهند.

طراحی و چیدمان ورودی

تخته سیاه

در دکوراسیون ورودی هیچ‌ عاملی به‌اندازه خلاقیت اثرگذار و چشم‌گیر نیست. اگر بیشتر آدم‌ها آینه و تابلو به دیوار می‌کوبند، شما تخته سیاه بخرید. تخته سیاه و گچ‌های سفید و رنگی نه‌تنها حس نوستالژیک را زنده می‌کنند، بلکه امکان نوشتن یادداشت‌های مهم، لیست خرید و درست کردن تقویم هفتگی را نیز به شما می‌دهند.

 

 

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا