توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دعاهامذهبی

خواص دعای شرف الشمس و متن این دعای مجرب

خواص دعای شرف الشمس بسیار زیاد می باشد و برخی از افراد اعتقاد بسیار شدیدی به آن دارند. در ادامه شما را با تمام خاصیت هایی که این دعا دارد را برایتان بررسی می کنیم و در انتها متن این دعای مجرب را ملاحظه خواهید کرد.

خواص دعای شرف الشمس و متن این دعای مجرب

خواص دعای شرف الشمس و متن این دعای مجرب خواص دعای شرف الشمس بسیار زیاد می باشد و برخی از افراد اعتقاد بسیار شدیدی به آن دارند. در ادامه شما را با تمام خاصیت هایی که این دعا دارد را برایتان بررسی می کنیم و در انتها متن این دعای مجرب را ملاحظه خواهید کرد.

استفاده از شرف الشمس و دور شدن از بدی ها

خواص دعای شرف الشمس

بسیاری از افراد این دعا را بر روی انگشتر عقیق و یا گردنبند عقیق حک می کنند تا همیشه به همراه آن ها باشد. این دعا را باید ۱۹ فروردین بر روی انگشتر خود بزنید تا بتوانید تاثیراتی که بر روی زندگی دارد را بشناسید.

برای خرید انگشتر شرف شمس کلیک کنید

دوری از بدی ها

یکی از مهم ترین خاصیتی که این دعا دارد این است که شما را از تمام بدی ها و خطرها دور می کند بنابراین به همراه داشتن این دعا در حین سفر به شما کمک بسیار زیادی می کند تا بتوانید از خطرها دور بمانید.

افزایش رزق و روزی

از قدیم مردم بسیار زیادی بر این باور هستند که به همراه داشتن این انگشتر می تواند رزق و روزی را افزایش داده و در نهایت منجر به بهبود وضعیت مالی خواهد شد. اگر می خواهید رزق و روزی شما بیش تر شود بهتر است یک بار از این دعا استفاده کنید.

دور کردن چشم زخم

بسیاری از افراد اعتقاد دارند که نباید دستاوردهای خود را به مردم نشان دهند زیرا چشم می خورند و مشکلات بسیار زیادی برایشان ایجاد خواهد شد با این حال اگر دوست دارید از چشم زخم ها دور بمانید به شما توصیه می شود تا از این دعا استفاده کنید.

خواص دعای شرف الشمس

برآورده شدن دعاها

یکی از بهترین خواص دعای شرف الشمس این است که می تواند به شما کمک کند تا هر حاجتی که دارید برآورده شود. البته همه حاجت ها برآورده نمی شوند و تنها آن هایی که به صلاح شما باشد برایتان رخ خواهد داد بنابراین اگر حاجتی دارید و با استفاده از این انگشتر برآورده نشد بهتر است به این فکر کنید که حتما حکمتی در کار خدا بوده است.

درمان جسم و روح

این دعا به گفته بسیاری از افراد می تواند درمان کننده جسم و روح شما باشد و قدرت بدنی را افزایش می دهد و چون عقیق آن زرد رنگ می باشد تاثیر بسیار زیادی بر گوارش و هضم غذا دارد زیرا می تواند با بهتر کردن گردش خون و چاکرای ۳ و غدد پانکراس را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

نظر امامان و انبیا در مورد شرف الشمس

  • امام موسی کاظم بیان کرده اند که اگر فردی انگشتر شرف الشمس را در دست داشته باشد همه چیز برایش آسان خواهد شد و هیچ سختی در زندگی او راه نمی یابد.
  • پیامبر اکرم نیز بیان کرده اند که هر کس انگشتری با نگین زرد و سرخ بر دست داشته باشد روزی او افزایش می یابد و از بدی ها به دور خواهد شد.

نظر امامان در مورد شرف الشمس

دعای شرف الشمس

متن این دعای مجرب به صورت زیر می باشد:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

اَللّهُم اِنّی اَسئَلُکَ بِالهاءِ مِنْ اِسمِکَ الْاَعظَم و بالثَلآثِ العِصّیِ و بالالَفِ المُقَّوِم و بِالمِیمِ الطَمیس الاَبتَر و بالسِّلمِ و بالاَربَعَه الَتِی ه ‍ ِی کالکَفِ بِلا مُعصَم و بِالهاءِ المَشقُوقَه و بالواوِ المُعظَّم صوره اِسمکَ الشَّریفِ الاَعظَم اَن تُصَلِیَ علی سَیِّدِنا مُحمَّدِ وَ آلِهِ بعدد حروف ماجری بِالقلم و اَن تَقضِی حاجَتِی

نکات مهم در حین نوشتن دعا

اگر می خواهید این دعا را بر روی انگشتر خود بنویسید باید یک سری نکاتی را رعایت کنید در غیر این صورت نمی توان گفت کار آیی آن درست است یا خیر. در ادامه این نکات را برایتان بررسی خواهیم کرد.

  • زمانی که در حال نوشتن دعا هستید هیچ خطی را نباید دوبار بکشید.
  • یادتان باشد که سوراخ هایی که روی انگشتر می کشید نباید بسته شوند.
  • خط های ابتدایی و انتهایی ستاره ها نباید یک دیگر را قطع کنند.
  • باید اندازه الف ها در حین نوشتن این دعا یکسان باشد.
  • واو آخر که نوشته می شود باید روی همه نقش ها کشیده شود.
  • اگر این دعا را روی کاغذ می نویسید بهتر است این کار را با گلاب و زعفران انجام دهید.
  • بسیاری از افراد اعتقاد دارند که اگر از نگین های خاصی استفاده می کنید باید هر سال نوشته روی آن را به وسیله یک سوزن با آداب کامل دوباره خراش دهید.
  • اگر این دعا را روی کاغذ نوشتید بهتر است آن را باز نکنید و به کسی نشان نداده و در چهارشنبه سوری آن را به آب روان بدهید.
  • اگر نام های اعظم خداوند را نمی توانید می توانید از نوشته زیر استفاده کنید که عبارت است از :

لا اله الا الله الملک الحق المبین

فواید شرف الشمس

به طور کلی خواندن سوره ها و آیه های قرآنی با آدابی که دارد تاثیرات بسیار زیاد بر روی زندگی تان دارد و می تواند بسیاری از مشکلات شما را رفع کند. در ادامه می توانید خواص سوره قمر و خواص سوره غافر را نیز با کلیک بر روی لینک های داده شده مشاهده کنید.

برای خرید انگشتر شرف شمس کلیک کنید

منبع : آرگا

برچسب :

arga-mag.com

 

 

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا