توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
فروشگاه مقاله
موضوعات داغ

دانلود کتاب ارزشمند تی ام و روانکاوی/PDF

معرفی کتاب تی ام و روانکاوی مدیتیشن (TM) چیست؟ روش مدیتیشن متعالی یا تی ام، سال 1975 در هندوستان توسط شخصی بنام «ماهاریشی ماهش یوگی» پایه گذاری شد. تاریخ زندگی ماهاریشی تاریخی پر رمز و راز است. زمان دقیق تولد وی مشخص نیست. البته گفته می‌شود خودش در تلاش بود پیشینه زندگی ‌اش را در هاله ‌ای از ابهام قرار دهد.

کتاب تی ام و روانکاوی

  • : تی ام و روانکاوی
  • نویسنده: مارک اپشتین
  • مترجم: فرخ سیف بهزاد
  • شاخه:متافیزیک
  • تعداد صفحات: 260
  • فرمت کتاب : PDF
  • :  5000 تومان
  • حجم فایل : 25MB

دانلود کتاب تی ام و روانکاوی/PDF

این کتاب شامل:

1-افکار بدون متفکر

2-روان درمانی از دید بودایی

3-روان شناسی ذهن بودا

4-مراقبه و گردونه زندگی

 

معرفی کتاب تی ام و روانکاوی

مدیتیشن (TM) چیست؟

روش مدیتیشن متعالی یا تی ام، سال 1975 در هندوستان توسط شخصی بنام «ماهاریشی ماهش یوگی» پایه گذاری شد. تاریخ زندگی ماهاریشی تاریخی پر رمز و راز است. زمان دقیق تولد وی مشخص نیست. البته گفته می‌شود خودش در تلاش بود پیشینه زندگی ‌اش را در هاله ‌ای از ابهام قرار دهد.

به گزارش موسسه راهبردی دیده بان، در عین حال منابع خبری تولد وی را از سال‌ های 1911 تا 1918 گفته‌اند. سال 1940 تا 1953 تحت تعالیم برخی از مرتاضان هندی قرار گرفت و تأثیرات زیادی از آنها گرفت. از سال 1957 به طور رسمی به آموزش شیوه ابداعی خود پرداخت.

ولی رونق کارش را می‌توان به سال 1959 ارجاع داد؛ وقتی در آمریکا به آموزش‌ های معنوی میپرداخت. وی نام روش معنوی و ابداعی خود را به دلیل سادگی و سهولت، «مدیتیشن متعالی» نهاد. شیوه تعلیمی TM وی به ایران نیز وارد شد.

اوایل سال 2008، ماهاریشی در منزلش در یکی از روستاهای هلند که گفته می‌شود دارای دویست اتاق است از دنیا رفت. وی هدف زندگی را توسعه و گسترش شادی و نشاط می‌دانست. ماهاریشی ماهش را می‌توان یکی از بزرگترین نمایندگان معنویت‌های سکولار و مدرن در دنیای جدید دانست.

روش ماهاریشی کاملاً مُتأثر از مدرنیته و سازگار با اندیشه ‌های لیبرال و مادی‌گرای غرب است. وی ادعای کارهای خرق عادت داشته و از مهم‌ترین دلایل جذب افراد به این روش، همین دعاوی مثل مقابله با جاذبه و… بوده است.

تصاویری از کتاب/

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا