توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
فروشگاه مقاله

دانلود کتاب آموزش نومرولوژی (علم اعداد و کابالا)/PDF

نومرولوژی(علم اعداد) چیست؟ عددشناسی یا علم‌الاعداد جز علوم خفیه است و به ادعای باورمندان، یعنی تفسیر اعداد به وسیله اعداد که در طالع بینی استفاده می ‌شود و عددشناسی پایه علم حروف است.

کتاب آموزش نومرولوژی (علم اعداد و کابالا)

  • : آموزش نومرولوژی
  • شاخه: علوم غریبه
  • تعداد صفحات: 900
  • فرمت کتاب : PDF
  • :  5000 تومان
  • حجم فایل : 448MB

این کتاب شامل:

1-پیشگویی
2-مشخصه و معرفه اصلی اعداد
3-روش محاسبه اسم و فامیل
4-اسرار عدد دوازده
5-شرح کامل اعداد مرکب
6-مفاهیم و تفسیر اعداد روحی
7-مفاهیم و تفسیر اعداد شخصیتی
8-سیستم عددی وابسته به کابالا
9-تفسیر الفبای لاتین
10-چهار مشخصه ذاتی و… می باشد

معرفی کتاب آموزش نومرولوژی (علم اعداد و کابالا)

نومرولوژی(علم اعداد) چیست؟

عددشناسی یا علم‌الاعداد جز علوم خفیه است و به ادعای باورمندان، یعنی تفسیر اعداد به وسیله اعداد که در طالع بینی استفاده می ‌شود و عددشناسی پایه علم حروف است.

باید توجه داشت که ذهنیت و تلقین در عددشناسی خود یک ترفند برای معنادار کردن اعداد است. شانس در دنیا وجود ندارد و این تنها افزایش نیروی جاذبه است که موجب هماهنگی در ارتعاشات ما می‌شود.

ارتعاش کلمات، ارتعاش اعداد و ارتعاش حروف، علم‌الاعداد و علم الحروف (جفر)، در الهیات مسیحی برای تفسیر گذشته یا پیشگویی آینده به کار می‌رود.

فیثاغورث و شاگردانش اعداد را بسیار مقتدر می‌دانستند و بر این باور بودند که اعداد، حروف و کلمات، ماهیت واقعی جهان را به تصویر می‌کشند.

روش ‌های عددشناسی

1-تجزیه

تجزیه در عددشناسی روش‌های گوناگونی دارد.

به طور مثال:

۲۷ برابر است با ۳*۳*۳

۲۷ تشکیل شده از ۲ و ۷ 27 تشکیل شده از 3*9 پس 3*3*3=27

2-اجماع

در عددشناسی برای رسیدن به ریشه و تفسیر یک عدد تمامی اعداد آن را با هم جمع می‌کنند تا حاصل یک رقمی یا برابر با ۱۱ و ۲۲ شود.

اجماع ۵۳۱ می‌شود: ۵+۳+۱=۹

اجماع ۷۸۹۶ می‌شود: ۷+۸+۹+۶=۳۰ و ادامه اجماع ۳۰ می‌شود ۳+۰=۳

تنها عددهای ۲۲ و ۱۱ هستند که به عددهای یک‌ رقمی تبدیل نمی‌شوند.

در تفسیر اعداد روش ‌های متنوعی وجود دارد که هر کس بر اساس تجربه و دانشی که آموخته اعداد را تفسیر می‌کند. در تفسیر اعداد نیاز به شهود، یا کنترل نیروهای ذهن است.

اما همیشه نمی‌توان به ‌طور کامل یک عدد را تفسیر کرد؛ چرا که حداقل یک ‌پنجم آن ظرفیت تغییر است و آن را تقدیر می‌گویند. همهٔ اعداد تفسیر مثبت و منفی دارند. یک عدد به ‌تنهایی تفسیر خاصی ندارد، بلکه در مقابل دیگر اعداد و در کنار آن ها تفسیر می‌شود.

تصاویری از کتاب/

 

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا