توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
سلامت

توصیه های مراقبت ذهن در فصل سرما ( پاییز و زمستان )

توصیه های مراقبت ذهن در فصل سرما ( پاییز و زمستان )

مراقبت ذهن در فصل سرما

مراقبت ذهن در فصل سرما :: ما در این مطلب از مجله سیرافی ها برای شما عزیزی به صورت مختصر ولی کامل و اختصاصی توصیه های مفید و کاربردی درباره مراقبت ذهن در فصل سرما جمع آوری کرده ایم.با توجه به شروع فصل سرما اکثرا خیلی کم در معرض نور خورشید این منبع بزرگ گرما و ویتامین دی هستند و جای خورشید را بخاری و شومینه می گیرد اما همانطور که می دانید بدن در هر شرایطی نیاز به دریافت نور خورشید دارد در این مطلب به بیان توصیه های مراقبت از ذهن در فصل پاییز و زمستان اشاره می کنیم.

.توصیه های مراقبت ذهن در فصل سرما

 

توصیه های بسیار مفید ویژه مراقبت از ذهن در فصل پاییز و زمستان

در این فصول از سال به علت کمی بهرمندی از آفتاب ممکن است سلامتی همیشگی را نداشته باشیم و این کمبود آفتاب روی سطح انرژی بدن و ذهن اثرات منفی دارد ، در اینجا توصیه می شود که قدم زدن در آفتاب می تواند به برگرداندن انرژی و سلامت ذهن شما کمک کند.

  • فعالیت در فصل سرما

در تابستان به علت هوای گرم و مناسب افراد بیشتر در بیرون از خانه فعالیت می کنند که همین فعالیت ضامن سلامتی هست و در زمستان به دلیل سرد بودن هوا ، ترجیح می دهند در خانه بماند لازم است تذکر بدهم برای از دست ندادن سلامتی خود در این فصل هم فعالیت خود را بیشتر کنید در خانه با انجام تمرینات ورزشی.

  • فواید سفر در زمستان

توصیه می شود در این فصل به مناطق گرم بسیار سفر کنید تا هم سلامت ذهنتان تضمین شود و هم جسم با قرار گرفتن در مقابل نور آفتاب و دریافت ویتامین دی مورد نیاز بدن .

 

مراقبت ذهن در فصل سرما

 

  • نحوه دیدار با دوستان در زمستان

فصل تابستان و گرم می توان در هر جا بیرون از منزل با دوستان قرار گذاشت و همدیگر را دید اما در زمستان به دلیل سرما و بارندگی ها کسی میل به رفتن به بیرون از خانه و دور شدن از شومینه را ندارد توصیه به شما دوستان این است که با یک برنامه ریزی منسجم در این فصل نیز با دور همی و ایجاد جمع های خانوادگی گرم را مهمان محافل خود کنید.

زمستان هم یکی از فصول زیبای سال می باشد که شما می توانید با مراقبت از خود و حفظ سلامتی و ارتباط با دوستان و خانواده از بروز افسردگی که در این فصل شایع هست جلوگیری کنید و زمستان شاد و سالمی را پشت سر بگذارید.

 

اختصاصی : روزنه آنلاین

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا