توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دانستنی های خودرو

زیان هنگفت رنو برای خروج از ایران

 

شرکت فرانسوی رنو در سه‌ماه نخست سال ۲۰۱۹ به دلیل خروج از بازار ایران و کاهش ارزش پول با افت ۸/ ۴ درصدی درآمد خود مواجه شد.

به گزارش رویترز، رنو روز جمعه ضمن اعلام این خبر در بیانیه‌ای اعلام کرد که درآمد این فصل برای رنو به ۵۳/ ۱۲ میلیارد یورو رسید که این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۱۶/ ۱۳ میلیارد یورو بود.

با در نظر نگرفتن آثار کاهش ارزش پول، این شرکت تخمین زده است که تنها خروج از بازار ایران ۷/ ۲ درصد از کل درآمد فصلی آن را کاهش داده است.

همچنین در این بازه زمانی، فروش جهانی رنو با ثبت کاهش ۶/ ۵ درصدی به ۹۰۸ هزار و ۳۴۸ دستگاه رسید. میزان فروش رنو که تنها در اروپا با افزایش ۲ درصدی مواجه شد در تمام مناطق دیگر جهان کاهش یافته است.

خروج از بازار ایران موجب شده است تا رنو ۳۱ درصد از درآمد خود در منطقه آفریقا، خاورمیانه و هند را از دست بدهد.

لینک خبر

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا