توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دانستنی های خودرو

همه چیز در مورد خودروی برلیانس

 شرکت برلیانس در سال 1992 میلادی و توسط شخصی به نام یانگ رو بنیان محل استقرارش نیز شهر شن یانگ چین می باشد.گذشته ازاین تنها به ساخت مینی بوس اشتغال داشت.

 

در سال 2003 میلادی قراردادی بین این شرکت و کمپانی خودروسازی ب ام و امضاء شد که در پی آن مقرر گردید که ساخت و فروش و پشتیبانی مدلهای مختلف ب ام و در سراسر خاک چین، به برلیانس واگذار شود.

به فروش مختصری به بازار اروپا اکتفا نمود، که گرچه آن هم در سال 2010 میلادی متوقف شد. در حال حاضر محصولات این شرکت به کشورهایی همچون روسیه، استرالیا، کره جنوبی، شیلی، کلمبیا، مصر، کویت و الجزایر و …. صادر میشوند.

در سال 2007 میلادی، این شرکت تصمیم گرفت که وارد بازار اروپا شود، به همین لحاظ سدان نسبتاً بزرگ BS6 را روانه این قاره نمود.

همه چیز در مورد خودروی برلیانس

کشورهای صادر شده

از جمله ممالکی هم که این ماشین به آن صادر شد، کشور بلژیک بود.

اما عرضه این مدل شکست سنگینی را برای برلیانس به همراه داشت!

بی شک در این مورد،آیتم ایمنی نقش اصلی را ایفاء نمود. ماجرا از آنجا آغاز شد که خودروی مذکور در،انستیتو ایمنی کشور آلمان نمایش ضعیفی را از خود بروز داد و بدتر از آن،در موسسه ایمنی تنها یک ستاره را کسب نمود.

این موارد موجب شد که صدها تن از خریداران اروپایی این ماشین،سفارش خریدشان را معلق نمایند.

ضعف ها

برای جبران این ضعف ها، برلیانس این اتومبیل را از نو طراحی نمود و 60 بخش اصلی آن را کاملاً تغییر داد.بهای این مدل به طور قابل ملاحظه اي بالا رفته بود و از طرفی نیز شرکت واردکننده آن در سال 2009 میلادی ورشکسته بو، به همین خاطر برلیانس سعی کرد که کار فروش این مدل را به تنهایی به پیش ببرد؛

ولی به علت افزایش قیمت و نیز بی میلی بازار اروپا نسبت به آن – به خاطر شکست،کاملاً علنی آن در تست تصادف – برلیانس را وادار کرد که بازار اروپا را ترک نموده و در آوریل سال 2010 میلادی صادراتش را به این قاره خاتمه دهد.

برای اولین بار در آوریل سال 2013 میلادی، برلیانس H330 در نمایشگاه خودروی پکن به نمایش درآمد.

بدنه آن که از ترکیب نسبتاً مدرنی بهره می‌برد، توسط موسسه پنین فارینا ایتالیا تکوین یافته هست.این مدل نمونه فیس لیفت شده خودروی می باشد.

مشخصات ظاهری برلیانس

شاید برلیانس از معدود خودروسازان چینی باشد که در راستای هویت بخشی ،به محصولاتش و نیز ایجاد کاراکتری خاص، قسمت جلوی اینخودرو را نمونه با سدان H530 و کراس اوور V5 طراحی نمود.علیرغماینکه خودروی مذکور پیشرفت ،قابل ملاحظه اي نسبت به سلف خویش داشته ولی بعضی از رسانه هاي چینی

همه چیز در مورد خودروی برلیانس

عکس هایی از خودرو برلیانس

طراحی قسمت پشت

طراحی قسمت پشت آن را نامتناسب ارزیابی نموده و ابعاد بکار رفته در این بخش را بزرگ ،دانستند وخودرو برلیانس در کابین این ماشین نیز تغییرات درخوری نسبت به مدل FSV صورت پذیرفته و از متریال به مراتب بهتر و نیز تجهیزات بیشتری بهرهگیری شده هست.

همین طور برلیانس مدعیست که برای کاهش هر چه اکثر صدا و لرزش در کابین آن را تا حد زیادی از محیط خارجی ایزوله نموده هست.

کنسول میانی آن نیز کاملاً تغییر یافته و کارآمدتر شده هست.ارزیابی نمودند و همین طور اندازه دکمه به کار رفته در LEVER جعبه دنده اتوماتیکش را نیز بسیار بزرگ و خاص خودروهای سنگین دانستند.

برلیانس لحاظ ایمنی

برلیانس Brilliance H330 به لحاظ ایمنی نیز این اتومبیل مجهز به 2 کیسه هوای ایمنی به صورت استاندارد می باشد،که در صورت سفارش، امکان نصب کیسه هاي جانبی نیز در آن وجود دارد.

اضافه بر این‌ها، خودروی فوق به سیستم هاي ABS و BED نیز مجهز هست که منبع هر دوی این سامانه ها شرکت AG CONTIENTAL کشور آلمان می باشد.بنا به ادعای وب سایت شرکت، ترمزهای این مدل قادرند که در مسافتی معادل 40٫2 متر، سرعت این ماشین را از 100 کیلومتر به صفر برسانند.

برلیانس h330

همه چیز در مورد خودروی برلیانس

مشخصات خودرو برلیانس

1- سوئیچ ماشین :

توی سال 2015 میلادی که حتی روی ارزون ترین و بی کیفیت ترین ماشین مونتاز ایران مانند پراید و ام وی ام 110,قفل مرکزی و امکانی مانند بالابر شیشه ماشین بعد از قفل کردن ماشین, یک امکان فوق ساده و پیش افتاده اسو زمانی که همین حالا ماشین ها روی تکنولوژی کی لس مانور میدن.شما با ماشین 47 میلیونی تون,باید تا دمه ماشین بری و تازه سوئیچتو در بیاری بکنی توی قفل,بچرخونی,تا درب ماشین باز شه..واقعا تاسف برانگیزه هست.

2- فرش کف ماشین :

مفید یکی نیست بگه آخه عزیزه من,مگه فرش کف ماشین آپشنه که برشداشتین؟؟
مگه میشه ماشین بدون فرش

3-آینه بغل هاي دستی:

نمیدونم از برداشتن امکان تنظیم برقیه آینه ها,راجع به مردم چی فکر میکن..

4- ترمز هاي عقب کاسه اي :

47 میلیون پول ماشین و ترمز عقب کاسه اي مانند پراید

5-مه شکن جلو برلیانس :

خیلی حس بدی به آدم دست میده از اینکه جای مه شکن داشته باشه و نزاشته باشن واسش.

6- ضبط و اکران بی هیجان:

دیسپلی ضبطی که روی پراید میزارن از این بهتره..این فقط ساعتو نشون میده..اونم ساده ي ساده..

7- تیز بودن لبه هاي قاب دور ضبط و تهویه:

همون قابی که توی تصویر به صورت نقره اي هست..وقتی پاتو تکیه میدی بهش که مثلا استراحت کنه پات,متوجه تیز بودن و درد اون ناحیه از پا میشی..واسه من قابل کنار اومدن نیست..باید یک فکری به حالش بکنم..

8– نبود تنظیم گودی کمر :

که باعث شد برم از این روی هاي صندلی بگیرم که یک مقدار گودی کمرم رو پر کنه..در نبودش درد کمر میاره..

لینک خبر

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا