توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دارو خانه معنویدعا و طلسممذهبی

دعای تجربه شده و شفابخش برای درمان بیماری ها

در یکی دیگر از عناوین و مطالب سایت سیراف به شما عزیزان گره گشایی می آموزیم که باعث شفای بیماری ها و درد ها می شود، در واقع اگر می خواهید زود تر از سختی های امراض رها شوید مرتبا دعای تجربه شده و شفابخش برای درمان بیماری ها را بخوانید که انشالله عاقبت بخیر می شوید.

دعای تجربه شده و شفابخش برای درمان بیماری ها

0732386202603 دعای تجربه شده و شفابخش برای درمان بیماری ها
دعای تجربه شده و شفابخش برای درمان بیماری ها

دعای تجربه شده و شفابخش برای درمان بیماری ها,دعای درمان بیماری چشم,دعای درمان بیماری لاعلاج,دعای درمان بیماری پوستی,دعای درمان بیماریها,دعای درمان بیماران,دعای درمان سریع بیماری,دعا برای درمان بیماری پوستی,دعا برای درمان بیماری قلبی,دعا برای درمان بیماری روانی,دعا برای درمان بیماری صرع,دعا برای درمان بیماری های روحی,دعا برای درمان بیماری صعب العلاج,دعا برای درمان بیماری کودک,دعا برای درمان بیماری برص,دعای تجربه شده درمان مریضی,دعای شفای امراض,

دعای تجربه شده و شفابخش برای درمان بیماری ها

امام صادق (ع) فرمود: هر گاه در کنار مریضی بودی، دست خود را بر سر مریض بگذار و این دعا را بخوان:

بِسْمِ اللَّهِ وَ بِاللَّهِ وَ مِنَ اللَّهِ وَ إِلَى اللَّهِ وَ مَا شَاءَ اللَّهُ وَ لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ إِبْرَاهِيمُ خَلِيلُ اللَّهِ مُوسَى نَجِيُّ اللَّهِ عِيسَى رُوحُ اللَّهِ مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ ص مِنَ الْأَرْوَاحِ وَ الْأَوْجَاعِ بِسْمِ اللَّهِ وَ بِاللَّهِ وَ عَزَائِمُ مِنَ اللَّهِ لِفُلَانِ بْنِ فُلَانَةَ (نام شخص و مادر او را می برد) لَا يَقْرَبُهُ إِلَّا كُلُّ مُسْلِمٍ وَ أُعِيذُهُ بِكَلِمَاتِ اللَّهِ التَّامَّاتِ كُلِّهَا الَّتِي سَأَلَ بِهَا آدَمُ فَتابَ عَلَيْهِ إِنَّهُ هُوَ التَّوَّابُ الرَّحِيمُ إِلَّا انْزَجَرْتِ أَيَّتُهَا الْأَرْوَاحُ وَ الْأَوْجَاعُ بِإِذْنِ اللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ أَلا لَهُ الْخَلْقُ وَ الْأَمْرُ تَبارَكَ اللَّهُ رَبُّ الْعالَمِينَ

سپس آیه الکرسی و سوره ‏های حمد و معوذتین (فلق و ناس) و اخلاص را هر کدام یک مرتبه و نیز ده آیه از سوره یس بخوان، بعد هم این دعا را بخوان:

اللَّهُمَّ اشْفِهِ بِشِفَائِكَ وَ دَاوِهِ بِدَوَائِكَ وَ عَافِهِ مِنْ بَلَائِكَ وَ تَسْأَلُهُ بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ صَلَوَاتُ اللَّهِ عَلَيْهِ  وَ عَلَيْهِمْ أَجْمَعِينَ.

(خداوندا! با شفای خود او را شفا ده، و با دوای خود او را مداوا کن، و از بلاهایت او را عافیت بده، و سلامتی به او بده به حق محمد و آل محمد – که درود خدا بر او و بر آل او). (بحارالانوار ج 92 ص 16)

شيخ كفعمى در كتاب«مصباح» فرموده:هرگاه در تو مرضى باشد،به موضع سجده خود دست بكش،و آن را پس از نماز واجب‏ هفت مرتبه بر آن موضع بمال و بگو این دعا را:

يَا مَنْ كَبَسَ الْأَرْضَ عَلَى الْمَاءِ وَ سَدَّ الْهَوَاءَ بِالسَّمَاءِ وَ اخْتَارَ لِنَفْسِهِ أَحْسَنَ الْأَسْمَاءِ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ افْعَلْ بِي كَذَا وَ كَذَا وَ ارْزُقْنِي وَ عَافِنِي مِنْ كَذَا وَ كَذَا.

اى كه زمين را بر آب فشرد،و هوا را به ‏آسمان بست،و بهترين نامها را براى خويش برگزيد،بر محمّد و خاندان محمّد درود فرست،و با من چنين‏ وچنان كن‏ و روزى‏ ام ده،و سالمم بدار از چنين‏ وچنان

خواندن سوره حشر برای درمان بیماری مفید است

از حضرت رضا (ع) روایت شده که فرمودند: برای رفع هر مرضی بخوانید:

يَا مُنْزِلَ الشِّفَاءِ وَ مُذْهِبَ الدَّاءِ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ أَنْزِلْ عَلَى وَجَعِيَ الشِّفَاء

(ای فرستنده و عطاکننده شفا، و ای کسی که به لطف خویش دردها را از جان‏ها و جسم‏ها می‏بری، بر محمد و آل محمد رحمت فرست و بر دردهای من شفا عنایت فرما).( مصباح کفعمی ص 152)

سوره مبارکه حشر
هرگاه این سوره قرآن کریم را با خلوص بر بیمار بخوانند انشاءالله شفابخش است. در روایتی از نبی مکرم اسلام صلی الله علیه وآله وسلم آمده است: هنگام قرائت سه ایه آخر سوره حشر دست را بر سر بگذارید و آیات را قرائت نمایید که این دستور جبرییل است از جانب خداوند و این عمل شفای همه بیماری هاست به جز مرگ.

لینک خبر

 

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا