توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دعا و طلسممذهبی

دعای گشایش مالی و کسب روزی زیاد تجربه شده پرخیر

در یکی دیگر از پست ها، عناوین و مطالب سیراف مرجع ادعیه و ذکر های اسلامی به شما عزیزان گره گشایی می آموزیم که باعث دگرگون شدن اوضاع مالی تان شده و اگر درگیر مشکلات اقتصادی هستید دعای گشایش مالی و کسب روزی زیاد تجربه شده پرخیر نتیجه می دهد.

دعای گشایش مالی و کسب روزی زیاد تجربه شده پرخیر

متن کامل این دعا و دستور آن را مثل همیشه در ادامه بخوانید.

دعا و ختم مجرب رزق و روزی

دعای افزایش روزی در مغازه,دعا برای زیاد شدن روزی سریع التاثیر و تجربه شده,دعای زیاد شدن رزق و روزی با اثر حتمی,دعا افزایش روزی سایت اهنوس مجرب,دعایی برای افزایش روزی پرخیر و برکت مجرب,دعایی برای زیاد شدن روزی مغازه,دعا برای زیاد شدن روزی,دعا برای زیاد شدن روزی و ثروت,دعای برای زیاد شدن روزی,دعا برای زیاد شدن روزی و برکت,دعا برای زیاد شدن روزی خانه,دعا برای زیاد شدن رزق روزی,دعای مجرب برای زیاد شدن روزی

دعای گشایش مالی و کسب روزی زیاد تجربه شده پرخیر

این دعای مجرب را برای کسب رزق و زیاد شدن روزی در زندگی بخوانید.

ملا محمد صادقی عراقی در نهایت سختی و پریشانی و بدحالی بود. به هیچ وجه برای او گشایش نمی‌شد تا آن که شبی در عالم خواب خدمت حضرت حجت (علیه‌السلام) رسید و عرض حال خود بگفت. حضرت حجت (علیه‌السلام) فرمود: به نزد سید محمد سلطان آبادی برو و به دستورالعمل آن عمل کن:

اول: آن که بعد از فجر صبح دست بر سینه گذارد و هفتاد مرتبه بگوید (یا فتاح)

دوم: آن که مواظبت کن به خواندن: لاحَوْلَ وَلاقُوَّهَ اِلاّ بِاللهِ تَوَکَّلْتُ عَلَی الْحَیِّ الَّذی لایَمُوتُ وَ اَلْحَمْدُللِهِ الَّذی لَمْ یَتَّخِذْ صاحِبَهً وَلا وَلَداً وَ لَمْ یَکُنْ لَهُ شَریکٌ فِی الْمُلْکِ وَ لَمْ یَکُنْ لَهُ وَلِیٌّ مِنَ الذُّلِّ وَ کَبِّرْهُ تَکْبیراً.

لینک خبر

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا