توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دعا و طلسممذهبی

دعای مجرب تسخیر و جلب شخص محبوب و زیاد شدن محبت

در صورتی که می خواهید محبت شخصی را به خود چند برابر کرده و علاقه را نیز در رابطه عاشقانه زیاد کنید، حتما در ادامه این پست گره گشایی که در اختیارتان قرار می دهیم و نتیجه بخش است را تحت عنوان دعای مجرب تسخیر و جلب شخص محبوب و زیاد شدن محبت از دسته بندی مطالب مهر و محبت بخوانید که قطعا حاجت می گیرید.

دعا و ختم مجرب مهر و محبت

دعا جلب محبت قوی,دعاي جلب محبت قوي,دعای جلب محبت شدید از راه دور,دعای جلب محبت شدید,دعای جلب محبت شدید معشوق,دعای جلب محبت بسیار قوی از راه دور,دعا برای جلب محبت قوی از راه دور,دعا برای جلب محبت شدید از راه دور,دعا جلب محبت قوی از راه دور,دعای بسیار قوی برای جلب محبت از راه دور,دعا برای جلب محبت قوی شوهر,دعای قوی برای جلب محبت شوهر,دعای جلب محبت 

دعای مجرب تسخیر و جلب شخص محبوب و زیاد شدن محبت

در ابتدا وضو گرفته و دو ركعت نماز به نيت جذب و تسخير قلوب ميخوانيم. بعد از سلام نماز يكصد مرتبه ذكر زير را تكرار مينمائيم:
لا اله الا الله محمد شفيع الله
پس از قرائت صد مرتبه ذكر فوق، دعای ذيل را ميخوانيم:
اللهم بحق حرمة لا اله الا الله محمد شفيع الله ان تجذب لى قلوب عبادك اجمعين حتى ينقادوا ويخضعوا لى بالمحبه والمودة والعطف برحمتك يا ارحم الراحمين وصلى الله على سيدنا محمد وعلى اله وسلم.

توجه:
تا پايان دعای فوق بايد توجه باطنی داشته باشيم.
نبايد در اثنای عمل ذكر با كسی مكالمه نمود.

ذکر شریف یا ودود را به تعداد هزار مرتبه بر غذای افراد بخواند (طعامی که از آن تناول کنند) میان آنها محبت بسیار ایجاد میشود و این عمل مجرب است. در امر حلال استفاده کند.

لینک خبر

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا