توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
ورزش

جام جهانی بسکتبال ؛ ایران 81 – 83 پورتوریکو ؛ ثانیه های لعنتی !

 تیم ملی بسکتبال کشورمان در اولین بازی خود در جام جهانی بسکتبال در برابر پورتوریکو قرار گرفت که در نهایت با شکست در لحظات پایانی ، امید های صعودش به دور بعدی را از دست داد .

در بازی ای که در کوارتر اولش تیم ایران بسیار عالی کار کرد و اختلافی 14 امتیازی را با این تیم ایجاد کرد امید می رفت که تیم ایران بتواند بازی خوب خود را ادامه دهد . برتری تیم ایران در کوارتر دوم هم ادامه داشت و موفق شد در مجموع با امتیاز 49 بر 31 نیمه اول مسابقه را به سود خود به اتمام برساند .

پرتاب های تیم ایران در نیمه اول مسابقه بسیار عالی بود و در دفاع نیز برتری از آن ایران بود و این باعث شد تا اختلافی 18 امتیازی ایجاد شود اما رفته رفته در کوارتر سوم و چهارم تیم ایران افت محسوسی را تجربه کرد .

در ست سوم مسابقه بود که تیم ایران رو به افت رفت . اشتباهات و پرتاب های بی ثمر تیم ایران موقعیت را برای بازگشت تیم پورتوریکو به این مسابقه ایجاد کرد و این تیم موفق شد کوارتر سوم را با نتیجه 20 بر 16 پیروز شود و اختلاف را به 14 امتیاز برساند .

در ست چهارم مسابقه تیم ایران اصلا همانند دو ست ابتدایی بازی نمی کرد . افت شدید بازیکنان و دگرگونی شیوه بازی پورتوریکو باعث شد تا این تیم خیلی عالی عمل کرده و نقاط ضعف تیم ایران را پیدا کند و به برتری 16 امتیازی در این کوارتر دست یابد تا در نهایت تنها با دو امتیاز اختلاف به پیروزی برسد .

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا