توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دارو خانه معنویدعا و طلسممذهبی

دعا های مجرب هنگام انجام کار های روزمره

امروز می خواهیم به شما عزیزان دعا هایی را بیاموزیم که در طول روز باید آن ها را حین انجام کار ها بخوانید؛ ان شاء الله که با خواندن این دعا ها (دعا برای نماز خواندن و…) موفقیت های بزرگ تری کسب می کنید و به خواسته ها و حاجاتی که دارید نیز می رسید.

دعا های مجرب هنگام انجام کار های روزمره

0236073670263087 دعا های مجرب هنگام انجام کار های روزمره

دعاي خروج از خانه,دعای خروج از خانه مجرب,دعا هنگام خروج از خانه,دعا برای خروج از خانه,دعای هنگام خروج از خانه,دعا ورود به خانه جدید,دعای ورود به خانه جدید,دعاي ورود به خانه جديد,دعای ورود به خانه نو,دعا برای ورود به خانه جدید,دعا هنگام ورود به خانه جدید,دعا جهت ورود به خانه جدید,دعا براي ورود به خانه جديد,دعا برای نماز خواندن

دعا های مجرب هنگام انجام کار های روزمره

1.هنگام نزدیکی با همسر:

امام صادق علیه السلام فرمودند: وقتی کسی می خواهد پهلوی عیال خود رود نام خدا را بر زبان آورد و «بسم الله» بگوید؛ زیرا اگر بدون نام خدا مشغول شود و صاحب فرزند گردد شیطان در او شرکت کرده، به همین دلیل آن فرزند دشمن خانواده ما خواهد شد.[وَ شارِکْهُمْ فِی الْأَمْوالِ وَ الْأَوْلاد(سوره مبارکه اسراء/آیه64)

بحار،ج63،ص201

2.هنگام عریان شدن:
امام محمدباقر علیه السلام فرمودند: وقتی کسی لباس خود را برای بول کردن عقب می زند یا برای حمام رفتن عریان می شود، باید «بسم الله» بگوید. چون وقتی «بسم الله» گفت، شیطان چشم خود را می بندد و از او دور می شود.

3.هنگام داخل شدن به منزل:
رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم فرمودند: وقتی یکی از شما به منزل رسید باید «بسم الله» بگوید، تا شیطان از آنجا فرار کند (سفینة البحار،ج2،ص98)

4.هنگام خارج شدن از منزل:
امام رضا علیه السلام فرمودند: وقتی برای سفر یا غیر آن از منزل بیرون می روی بگو:
«بسم الله آمنت بالله توکلت علی الله ماشاءالله، لا حول و لا قوة الا بالله»
زیرا اگر شیطان با تو ملاقات کرد ملائکه با تازیانه بر سر و صورت او می زنند و می گویند: بر این انسان راهی نداری؛ چون او نام خدا را برد و ایمان به او آورد و بر او توکل نمود.

5.هنگام وضو:
امام صادق علیه السلام: اگر کسی از شما موقع وضو نام خدا را بر زبان جاری نکند، شیطان در وضوی او شرکت می کند و اگر انسان هنگام خوردن و آشامیدن و لباس پوشیدن «بسم الله» نگوید، شیطان در آن کارها با او شرکت می کند( سفینة البحار،ج1،ص25)

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا