توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دانستنی های شهریروندهای اداری

شارژ شگفت انگیز ایرانسل و شارژ فوق العاده همراه اول

اپراتور همراه اول به منظور افزایش رضایتمندی مشترکین،  اقدام به ارائه شارژ هدیه با نام شارژ فوق العاده کرده است.

جزئیات طرح شارژ فوق العاده همراه اول

اپراتور همراه اول به منظور افزایش رضایتمندی مشترکین،  اقدام به ارائه شارژ هدیه با نام شارژ فوق العاده کرده است.  توجه داشته باشید که این طرح تنها برای مشترکین اعتباری همراه اول در دسترس است. به این صورت که اگر مشترکی شارژ همراه اول خود را با شماره ۱۴۲ وارد کند براساس  مقدار شارژی که خریداری کرده است به او شارژ هدیه تعلق خواهد گرفت.

شارژ فوق العاده همراه اول

هدیه ای که پس از هر بار وارد کردن کد شارژ دریافت می کنید بسته به مقدار شارژ خریداری شده متفاوت است، برای دریافت شارژ فوق العاده همراه اول شما باید کد شارژ را به شکل زیر وارد کنید: #شارژ همراه اول*۱۴۲* .

اگر مبلغ شارژ همراه اول خریداری شده بین هزار تا پنج هزار تومان باشد مهلت استفاده از شارژ فوق العاده ی آن ۲۴ ساعت است و شارژ  فوق العاده بالای پنج هزار تومان  تا سه روز اعتبار دارد.

شارژ فوق العاده همراه اول و ویژگی های آن

از شارژ هدیه همراه اول می توانید برای مکالمه با سایر سیم کارت های همراه اول و یا تماس با تلفن ثابت بهره مند شوید در صورتی که قبل از تمام شدن شارژ هدیه خود اقدام به خرید شارژ مجدد همراه اول کنید شارژ هدیه جدید با شارژ هدیه ی قبلی افزوده می شود ولی به مهلت زمانی استفاده از آنها تغییری نخواهد کرد. به عنوان مثال با خرید شارژ پنج هزار تومانی و ده هزار تومانی همراه اول و ثبت شارژ با استفاده از کد *۱۴۲* سیم کارت شما به مبلغ چهار هزار تومان شارژ اضافه خواهد شد و مهلت زمانی استفاده از آن ۳ روز می گردد. در صورت تماس با سایر اپراتورها و همچنین تماس خارجی از شارژ اصلی شما کسر می شود و شارژ هدیه شما فقط برای تماس های داخل شبکه می توان استفاده کنید.

درنظر داشته باشید درصورت پایان یافتن اعتبار زمانی شارژ فوق العاده، مهلت شارژ اصلی پایان نمی یابد.

کد شارژ شگفت انگیز همراه اول تا ۳۰ درصد مبلغ شارژ

با شماره گیری #۱* شما می توانید اقدام به خرید شارژ شگفت انگیز همراه اول برای خود یا دیگران نمایید.

 هدیه شارژ وفاداری

این طرح برای برای آن دسته از مشترکان که سابقه طولانی در استفاده از سیم کارت همراه اول دارند بصرفه است برای مثال اگر ۱۰ سال است که شما از مشترک همراه اول هستید به ازای هر سال حضور ۱% تخفیف میگیرید یا به عبارتی ۱۰% در کل!

برای استعلام حضور در همراه اول و میزان تخفیفی که به شما تعلق میگیرد کد زیر را شماره گیری کنید.

۱۲۹۱#*۱۰*

برای استفاده از تخفیف بایستی کد شارژ را در بخش PIN کد زیر قرار دهید و آنرا شماره گیری کنید.

#پین کد*۱۲۲*۱۰*  

شارژ شگفت انگیز ایرانسل

مشترکان اعتباری می‌توانند بر اساس جدول زیر، تا ۳۰% اعتبار هدیه در زمان خرید شارژ دریافت کنند. بدین ترتیب ظرف حداکثر ۲۰ روز، فرصت دارید از اعتبار هدیه خود برای برقراری مکالمه‌، ارسال پیامک و پیام چندرسانه‌ای ایرانسلی و یا استفاده از اینترنت همراه بهره بگیرید.

شارژ ایرانسل

مثال: اگر رمز شارژ ۱۲ رقمی: ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۲۳ باشد، برای فعال‌سازی کد زیر را وارد کنید:

از چپ به راست:

*۱۴۴*۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۲۳#

لازم است توجه فرمایید که مهلت استفاده از هریک از شارژهای شگفت انگیز در زمان مربوط پایان می‌یابد. بدین معنی که اگر به عنوان مثال در زمان استفاده از شارژ شگفت انگیز ۱۰ روزه، شارژ ۲۰.۰۰۰ تومانی با اعتبار ۲۰ روز بخرید، شارژ۱۰ روزه در مهلت خود و شارژ ۲۰ روزه نیز در مهلت خود پایان می‌یابند.

نکاتی که باید در نظر داشته باشیم:

مبالغ جدول بالا با احتساب مالیات بر ارزش افزوده ارائه شده‌اند.
پس از آن که مهلت استفاده از شارژ شگفت‌انگیز به پایان رسید، باقیمانده شارژ اصلی همچنان معتبر باقی می‌ماند و تنها شارژ شگفت‌انگیز منقضی می‌شود.
برقراری تماس با مرکز تماس ایرانسل (شماره ۷۰۰) با شارژ شگفت انگیز امکان‌پذیر است.
امکان استفاده از شارژ شگفت‌انگیز پلکانی در زمان رومینگ وجود ندارد.
اعتبار هدیه شارژ شگفت‌انگیز تنها برای سرویس‌های مکالمه، پیامک، پیام چندرسانه‌ای و اینترنت همراه قابل استفاده است.
امکان خرید بسته با اعتبار هدیه شارژ شگفت‌انگیز وجود ندارد.
پس از پایان اعتبار شارژ شگفت‌انگیز، می‌توانید از دیگر طرح‌های تشویقی استفاده کنید.

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا